piątek, 1 sierpnia 2014

Garnier Naturalna Pielęgnacja [Ultra Doux], Odżywka i szampon do włosów suchych i zniszczonych "Awokado i masło karité"

 Garnier Awokado i masło karité

Właśnie dzisiaj wykończyłam swój zestaw.
Kupiłam go już 2-gi raz i dziś właśnie się skończył. 

SZAMPON :
Co do szamponu to nie mam wyrobionego zdania - ogólnie raczej już nie kupię, ponieważ mam całą stertę różnych szamponów w zapasie i podejrzewam,że raczej nie zużyję ich do końca tego roku. Szampon zawiera SLS - używałam go do oczyszczania skóry głowy, raz w tygodniu na zmianę z delikatnymi szamponami lub odżywkami. 

ODŻYWKA:
Odżywka pielęgnacyjna Garnier Awokado i masło karité :
- jest REWELACYJNA!
- Bardzo EMOLIENTOWA - nawilża włosy, można jej używać codziennie, trzymać bardzo długo na głowie i nie ma ryzyka,że coś złego stanie się z naszymi włosami, wręcz przeciwnie.
- Włosy są po niej ELASTYCZNE i gładkie,
- Nie łamią się.
- Zapach bardzo ładny,
- Odżywka jest wydajna (miałam ją od marca - czyli ok. 4 miesięcy)
- Tania (6,99zł za 200 ml)
-Łatwo dostępna (Rossman, Tesco, Real, Kaufland, a nawet ostatnio w Biedronce cały zestaw szampon+odżywka kosztował 9,99zł)

Odżywka trafia na listę moich ulubionych i z pewnością jeszcze nie raz po nią sięgnę. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...