niedziela, 7 września 2014

Zakupy (odzieżowe) wrzesień

- Moje wrześniowe zakupy -

Dzisiaj pokażę Wam co udało mi się nabyć w sklepach w tym tygodniu. Nie ma tego za dużo, ale zobaczcie same. O dziwo nie kupiłam żadnych kosmetyków ;) i dzisiejszy post nie jest o włosach ;)

Przy okazji też pokażę Wam pierwsze wczesno-jesienne zdjęcie, które wykonałam wczoraj na szybkiej wycieczce w miejscu o nazwie "Kolorowe jeziorka". Byłyście może?


Spinki do włosów kokardki 2,99zł sztuka (kolor miętowy i czarny)


Bluzka Cropp 39,99zł


Sukienka marmurkowa Cropp 89,99zł


 Zdjęcia utwierdzają mnie tylko w przekonaniu,że nie umiem zrobić porządnej foty łacha leżącego na łóżku :)

Ciekawa jestem czy Wy coś ciekawego upatrzyłyście w sklepach? Ja już z utęsknieniem dopatruję jesiennych wyprzedaży. Muszę kupić koszulę w czerwoną kratkę – choć mam ich już milion, ale te aktualnie dostępne w sklepach są świetne. Czujecie już zbliżającą się jesień?

13 komentarzy:

  1. Póki co mam bana na kupowanie ciuchów, ale Twoje zakupy wyglądają na udane :) przesłodkie są te kokardki!

    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    http://lapmomenty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super są te kokardki! :D

    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy, nie wiem czy wiesz ale od 30.08-01.09 były w CRoppie kody - 40% na wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,ale 01.09 - już nie obowiązywały, a wcześniej byłam zagranicą :( Subskrybuję sieciówki i z reguły przychodzą mi rabaty na maila.Tym razem nie udało się jednak z niczego skorzystać :(

      Usuń
  4. Fajne zakupy. Ja czuję jesień ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;* Ja powoli chyba też... drzewa coraz bardziej żółkną :(

      Usuń
  5. Na szczęście u mnie jeszcze nie czuć jesieni ;) z czego bardzo się cieszę ! Zakupy jak najbardziej podobają mi się,szczególnie spinki i sukienka <3
    Ja niestety też mam chwilową "karę" na zakupy,więc zostało mi oglądanie co inni kupują :P Pzdr xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już nałożyłam sobie tą karę :) Do wypłaty :P hihi ;)))

      Usuń
    2. Swoją drogą o tych karach kobiecych to naszła mnie pewna refleksja, chyba niebawem stworzę o tym post :)

      Usuń
  6. Spinki są rewelacyjne :) Sukienka też mi się podoba:) Tak czuję że nadchodzi jesień, u mnie ciągle pada...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...