sobota, 7 lutego 2015

Fitomed - Tonik nawilżający do cery suchej i wrażliwej

Fitomed - Tonik nawilżający do cery suchej i wrażliwej (Lukrecja gładka)
- opinia o produkcie


Tonik Fitomed nawilżający do cery suchej i wrażliwej z lukrecja gładką zamknięty jest w takiej samej buteleczce co mleczko o którym pisałam Wam w zeszłym tygodniu w TYM poście. Butelka jest plastikowa, przezroczysta, zamykana na klik. Tonik pachnie miło, ładnie i przyjemnie.Ma kolor żółty. Tonik jest niewiarygodnie delikatny, aksamitny wręcz dla naszej cery. Przy czym oczyszcza bardzo szybko, dokładnie i bardzo skutecznie, usuwając wszelkie zanieczyszczenia.


Cena : 10 zł
Pojemność : 200 ml
Dostępność : FitoTeka oraz Lista punktów sprzedaży

Co obiecuje producent? :
Składniki bioaktywne: wyciąg ziołowy z lukrecji, prawoślazu, lipy, owsa.
Właściwości: ważną rolę w procesie nawilżania spełnia lukrecja gładka. Lukrecja zawiera saponiny, flawonidy, kwasy organiczne. Posiada właściwości zatrzymujące wodę w tkankach. Dobrze nawilżona tkanka nie traci składników mineralnych, niezbędnych w prawidłowym funkcjonowaniu komórki.
Działanie: nawilżające, osłaniające i łagodzące. Po zastosowaniu toniku skóra twarzy staje się gładka, ujędrniona, nabiera zdrowego połysku.
Polecany przez dermatologów: do cery suchej i wrażliwej.


Skład :
Aqua, Glicyrrhiza Glabra Officinalis Root Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Tilia Cordata Extract, Avena Sativa Officinalis Extract, Glycerin, Panthenol, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Urea, Lactic Acid, Parfum, Phenoxyethanol(and)Ethyl-hexylglycerin.

Skład jest krótki i bardzo fajny. Mamy tu wspomniane ekstrakty ziołowe z lukrecji, prawoślazu, lipy, owsa a także glicerynę, pantenol czy mocznik. Skład bardzo na plus.


PLUSY PRODUKTU :
+ Naturalny, odżywczy, krótki skład,
+ Nie zawiera parabenów ani innej niezdrowej chemii,
+ Bardzo dobrze oczyszcza twarz,
+ Zapobiega przetłuszczaniu się cery,
+ Tonizuje,
+ Mocno nawilża,
+ Domyka pory
+ Nie powoduje podrażnień, jest bardzo łagodny.


Podsumowując : Kolejny produkt od Fitomedu, który odbieram dobrze. Skład jest rewelacyjny a cena w stosunku do wydajności bardzo niska. Generalnie tonik jest tańszy niż większość drogeryjnych tego typu produktów. Co do jakości, nie trzeba wskazywać, który jest lepszy:) Wystarczy porównać składy i odpowiedzieć sobie na pytanie za co wolimy płacić : czy za chemię czy za naturalne składniki. Wybór to kwestia indywidualna. Użycie tego toniku powoduje, że cera staje się natychmiastowo oczyszczona, jędrna, sprężysta i nawilżona, w dodatku pięknie pachnie. Bardzo przyjemny produkt. Dla mnie mleczko + tonik Fitomed to świetny wybór do codziennej pielęgnacji i oczyszczania mojej twarzy.


Więcej o toniku przeczytacie tutaj.
Zapraszam Was na stronę internetową firmy Fitomed
http://www.fitomed.pl/
http://www.fitomed.pl
oraz na profilu facebookowym :
 Fitomed Sp. z o.o.

Znacie produkty Fitomed? Stosowałyście?

26 komentarzy:

  1. Miałam,faktycznie jest dobry:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mogę spokojnie powiedzieć,że najlepszy jaki do tej pory używałam.

      Usuń
  2. Fajny tonik, sporo ma tych plusików.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten tonik, tylko, że do cery tłustej. To mój ogromny ulubieniec!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta wersja też jest po prostu rewelacyjna!

      Usuń
  4. Bardzo fajny, wędruje na moją listę zakupów. ; )
    Ciężko znaleźć mi cokolwiek dobrego do pielęgnacji mojej twarzy.. tłusta tylko w strefie T, a dalej już sucha..

    Podoba mi się tu, obserwuję :)
    IRRINES.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik polecam z czystym sumieniem każdemu :) Miło mi ;*

      Usuń
  5. Miałam tonik z tej serii ale do cery tłustej i byłam z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kosmetyk, z dobrym składem i do tego w rozsądnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Fajny, krótki, naturalny, bez zbędnej chemii.

      Usuń
  8. Bardzo fajne,naturalne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z opisu sądząc, warto wypróbować toniki,bez parabenów i stosunkowo mało tych dodatków, z córką nosimy się "na długo"- ona odkąd urosły jej długie włoski(14 lat ). Wię przeglądając wszystkie onformacje na blogu, rzucają się w oczy Twoje włosy-są naprawdę imponującej długości i z wyglądu zadbane i w dobrej kondycji. No, a tak na marginesie, śliczna oprawa fotograficzna tego produktu :-) Gratulacje ! Chętnie sobie poczytam parę informacji tutaj, w sklepie nie zawsze jest czas na to:-) Fajnie ,że ktoś się tym zajął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, zapraszam serdecznie, rozgośćcie się na długo :) W avatarku to niestety nie moje włosy a raczej moja motywacja :) Ja póki co walczę o zdrowe kłaczki każdego dnia, może kiedyś się uda :)

      Usuń
  11. chyba wykupię wszystkie kosmetyki z Fitomedu :D mają super kosmetyki...ten tonik podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem pod wielkim wrażeniem Fitomedu!

      Usuń
  12. Jesli domyka pory, to zdecydowanie chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie Ewuniu kosmetyki Fitomedu robią wrażenie. Nie dość,że bardzo tanie to bardzo dobre. To w sumie niespotykane z reguły.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...