sobota, 14 marca 2015

Włosy Jagody i ich pielęgnacja

--- Włosy Jagody i ich pielęgnacja ---

Dzisiaj mam przyjemność pokazać Wam włoski Jagody, którymi zachwycam się od dłuższego już czasu. Włosy Jagody są przepiękne, cudowne, o wspaniałym kolorze i pasmach ciężko spadających na ramiona, dzięki swej sporej objętości i imponującej długości. 


Jagoda o swoich włosach pisze tak :

"Swoje włosy zapuszczam od ok. 4 lat. Kiedy zaczęłam ich długość sięgała troszkę za ramiona. Co pół roku podcinam końcówki. Co do koloru,  mój naturalny to średni brąz, od pewnego czasu używam farby z Syossa – kolor jasny brąz, która ociepliła mój naturalny kolor."



"Jeśli chodzi o pielęgnację używam różnych produktów:  szampon do włosów  najczęściej z Gliss Kura, Nivei bądź Syossa. Stosuję maskę z Kallosa oraz moją ulubioną odżywkę Gliss Kur w sprayu z jedwabiem. Na końcówki nakładam na zmianę jedwab z Joanny bądź olejek arganowy."


"Ostatnio czeszę włosy szczotką Tangle Teezer, którą niedawno zakupiłam i jestem bardzo zadowolona, ponieważ znacznie mniej wyrywa włosy niż moja poprzednia szczotka. Moje włosy zaraz po wysuszeniu są falowane, lekko kręcone i nie chcą się układać dlatego też przeważnie używam prostownicy, by je wyprostować bądź delikatnie podkręcić końcówki."


We włosach Jagody urzeka mnie właściwie wszystko ale najbardziej chyba podatność na stylizację i piękny kolor. Bardzo pasuje do urody właścicielki włosów, rozjaśnia twarz i jest taki ciepły. Wspaniale wygląda w promieniach słońca. Cztery lata wydają się być dość krótkim okresem czasu, jak na zapuszczenie tak długich włosków. Zazdroszczę Jagódce, że tak szybko urosły. 

Wniosek jest jeden : czas mija dość szybko, a włosy rosną, rosną, rosną i może nie widać tego codziennie, to jednak jak się obejrzy np. włosy Jagody, widać, że cel jest możliwy do osiągnięcia. Jeśli marzycie o włosach takich jak włosy Jagody, nic straconego : zacznijcie je zapuszczać a czas zrobi swoje :) Chętnie zobaczę Wasze włoski za kilka miesięcy/lat na moim blogu, w tym samym dziale :) Motywację macie przed swoimi oczami :) Teraz do dzieła :)

Dziękuję serdecznie Jagódce za chęć zaprezentowania swoich włosków na moim blogu.
Zapraszam Was również na blog Jagody, gdzie możecie na bieżąco podziwiać jej piękne włosy :

 Miłego weekendu,
Tak się składa,że dzisiaj zaczynam 29 rok życia - szok :P
Buziaki ;***

Jak Wam się podobają włosy Jagody?

74 komentarze:

  1. Ale piękne! Fale bardzo mi się podobają i ta długosc...:D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są i jakie długie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo ładnie, mimo tak prostej pielęgnacji i prostowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy i śliczna właścicielka :) Ja niestety nigdy nie będę mieć takich włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy i dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie piękne, gęste i długie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długość jest naprawdę imponująca!

      Usuń
  7. Bardzo, bardzo mi się podobają! Tylko na statnich zdjęciach wydają sie lekko przesuszone, pewnie wina prostownicy. co nie zmienia faktu, że dają efekt wow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo są świeżo po myciu. Moje włosy tak wyglądają po myciu - suche, a po kilku godzinach normują się.

      Usuń
  8. oOOO <3 Marzenie ... Wszystkiego najlepszego :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja też marzę o takiej długości - ale póki co zadowoliłabym się nawet połową z niej :)

      Usuń
  10. Piękne włosy <3 Takie posty dają motywację,żeby nie przestawać dbać o włosy :)

    Spełnienia marzeń kochana,wszystkiego co najpiękniejsze,wytrwałości w dążeniu do celów ( nie tylko włosowych ) oraz oczywiście ZDROWIA,bo to najważniejsze ;* Sto lat Ewelinko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego bardzo lubię publikować te posty na blogu - dla motywacji.
      Serdecznie dziękuję Kochana!!!

      Usuń
  11. Super włosy, długość , objętość marzenie ;) Życzę Ci wszystkiego najlepszego dużo zdrowia i oczywiście dużo włosów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Objętość marzenie!!! Serdecznie dziękuję ;***

      Usuń
  12. Cudowne włosy, piękne, gęste, długie, śliczne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę tych piękności. Szkoda, że nie można permanentnie zagęścić swoich włosów do takiego stanu jaki ma Jagoda <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dość, że włosy cudowne, to jeszcze ich właścicielka zjawiskowo piękna. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Umieść u nas reklamę swojego bloga!!! Zapraszam do naszego spisu blogów ---> http://blogujmy-wspolnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Włosy Jagody ślicznie, a Tobie życze spełniania marzeń i zadowolenia z włosów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Za każdym razem, kiedy patrzę na włosy Jagody na jej blogu to się nimi zachwycam. Są boskie.
    Z okazji urodzin życzę Ci wszystkiego najpiękniejszego i spełnienia nawet tych najskrytszych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też! Uwielbiam jej włoski. Serdecznie dziękuję Aniu Kochana ;***

      Usuń
  18. Great outfits! ^-^
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne i gęste włosy! Kolor także śliczny :)
    Wszystkiego najlepszego ! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczne włosy *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Och, przepiękne! Zazdroszczę Jagodzie. :) Mam nadzieję, że za jakieś dwa lata i moje się tu wreszcie pojawią. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Tego Ci z całego serca życzę :)))

      Usuń
  22. Boże, cudowne *.* Ten kolor, ta długość, ten genialny skręt na końcówkach! *.* Idealne. Moje nigdy takie nie będą, chlip :c

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne ma włosy :)

    Wszystkiego najlepszego :) Dużo zdrowia i wszystkiego czego sobie zapragniesz ! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi też by mogły tak szybko rosnąć :) Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiekne wlosy, przepiekna dlugosc :) Faktycznie wydaje sie, ze szybko urosly ;)
    Kochana, wszystkiego najlepszego, spelnienia marzen, zarowno tych osobistych, jak i wlosowych, duzo zdrowka :***!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne włosy i te fale :) Wszystkiego najlepszego Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudnie wyglądają podkręcone!:)

    A Tobie życzę wszystkiego dobrego, zdrowia, szczęścia i wszystkiego co sobie wymarzysz :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...