czwartek, 16 kwietnia 2015

Konkurs Bioxsine - Do wygrania kuracja przeciw wypadaniu włosów oraz dwa szampony

Zapraszam Was na konkurs w którym można wygrać
  ZESTAW PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW  BIOXSINE 
(szampon + serum) o wartości około 150-190 zł
Dodatkowo dla kolejnych dwóch osób przeznaczone są dodatkowe nagrody 
w postaci szamponu Bioxsine

 O efektach kuracji z produktami Bioxsine pisałam w TYM POŚCIE.

Warunki udziału :
1. Polub profil sponsora nagrody Bioxsine  https://www.facebook.com/bioxsinepolska
2. Bądź publicznym obserwatorem mojego bloga.
3. Odpowiedz na pytanie : Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to?
4. Podaj adres e-mail do kontaktu.
Miło mi będzie jeśli poinformujesz o konkursie w dowolnie wybrany dla siebie sposób (facebook,baner na blogu).

Regulamin konkursu :
Organizatorem konkursu jest blog Włosy muszą być długie. Sponsorem nagród jest Bioxsine Polska. Nagrody to zestaw (szampon+serum) Bioxsine za I miejsce oraz za II i III miejsce nagrodą jest szampon Bioxsine. Konkurs trwa 3 tygodnie : od 16.04.2015 do 07.05.2015 do godz. 23:59. Wyniki ogłoszę do 10.05.2015. Konkurs realizowany jest na podstawie niniejszego regulaminu i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.Uczestnicy zostawiają w komentarzu pod tym postem odpowiedź na postawione pytanie i niezbędne dane oraz spełniają wymienione wyżej warunki. Zamieszczając komentarz, Uczestnik zgadza się z warunkami Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883). Regulamin obowiązuje od momentu rozpoczęcia konkursu do jego zakończenia.

Formularz zgłoszenia :

1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) :
2. Obserwuję blog jako :
3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to?
4. E-mail :

Aby zaobserwować blog należy kliknąć 
"Dołącz się do tej witryny" z prawej strony --- >

Zapraszam do zabawy :)


  - Baner do pobrania -

76 komentarzy:

  1. Świetne nagrody :) Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Mineralny Świat Kasi
    2. Obserwuję blog jako : scarlet23
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? haha no włąsnie na razie nie mam takiego i wciąż szukam
    4. E-mail : mineralnyswiatjasi@wp.pl

    znowu bede pierwsza?

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Kosmetyko Fanki
    2. Obserwuję blog jako : KosmetykoFanki
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Moim najlepszym i jednocześnie najskuteczniejszym sposobem na wypadanie włosów jest płukanka z pokrzywy , która świetnie odżywia moje włosy, nabłyszcza i sprawia ,że włosów wypada coraz mniej :)
    4. E-mail :monikab11@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Natalia A.
    2. Obserwuję blog jako :nattalia
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Najlepszym sposobem na wypadanie włosów są oczywiście wcierki! Szczególnie Jantar i tonik przeciw wypadaniu Agafii :)
    4. E-mail : nataliaadamczykk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Mika.M Skezjablog
    2. Obserwuję blog jako : Mika.M
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Hmm. Myślę że moim skutecznym sposobem na wypadanie włosów jest zestaw PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW BIOXSINE :) :):)
    4. E-mail :mikam171309@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Lubię Bioxsine na FB jako : Karolina P
    2. Obserwuję blog jako : Karolina_21
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to: Niestety jeszcze nie odkryłam idealnego produktu w tej kategorii, teraz najbardziej pomaga mi wcierka Joanny rzepa oraz odpowiednia suplementacja - skrzyp polny i picie pokrzywy ;)
    4. E-mail : karolinapolkoszek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. MI za bardzo włosy nie wypadają więc się nie zgłaszam,a le życze powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Katarzyna G
    2. Obserwuję blog jako : AISAK.
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to?
    Właściwie jedynym sposobem, który jakkolwiek na mnie działa to obcięcie sporo z długości. Wtedy włosy na jakiś czas odżywają i nie wypadają tak strasznie. Ale jako tako sposobu bez obcinania niestety jeszcze nie znalazłam.
    4. E-mail : katarzyna.garbarz@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Patrycja L.
    2. Obserwuję blog jako : Patrycja Lubas
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Szczerze? Tak jak poprzedniczki - nie mam! ;D Dlatego się zgłaszam. Problem ten niestety dotknął i mnie i zauważam, że coraz więcej włosów zostaje na szczotce :( O tym produkcie czytałam dużo dobrego, dlatego liczę, że to właśnie on będzie złotym środkiem w walce z moimi włoskami ;)
    4. E-mail : patrycja.lubas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Kinga L.
    2. Obserwuję blog jako : Kinga Skierś
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to?
    Przebrnęłam przez kozieradkę, wcierkę z czosnku, po specjalistyczne produkty i... Nic. Kompletne zero!
    Problem zaczął się rok temu, po bezmyślnym użyciu serum prostującego, po ktorym to moje wlosy właściwie wyglądały jak twoje podczas choroby, bez należytej pielęgnacji. Suche, matowe, łamliwe - wypadła mi większość. Gruba kitka stała się smutno opadającym na plecy strąkiem. Plecy? Jakie plecy? Wykruszyło mi się dziesięc centymetrów loków, moje piękne włosy byly w opłakanym stanie.
    Od tamtej pory z domeną na twarzy "wlosy muszą być długie" uporcie dążę do dłuższej fryzury, gęstej, a do tego niestety niezbędne mi jest zahamowanie wypadania włosów.
    4. E-mail : kinga.skiers@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Polka gotuje i sie maluje
    2. Obserwuję blog jako :Polka J.B
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to?
    Mam wrażenie,że problem z wypadającymi włosami nasila się u mnie wprost proporcjonalnie do ich długości,kiedyś nosiłam zazwyczaj krótkie fryzury.Teraz zapragnęłam je trochę zapuścić (w planach do łopatek ale cii nie zapeszajmy) i dopiero poznaje problem wypadania włosów.Początkowo stosowałam wcierkę Jantar,później serum Bania Agafi teraz przyszła kolej na Joannę Rzepę wszystko pomaga ale na chwilę.Do niedawna brałam Humavit skrzyp i pokrzywa ,który zawierał także drożdże piwne ale wypadania nie zahamował.Okresowo pomagają mi tylko drożdże zaparzane i pite codziennie,jednak w czasie kuracji trzeba robić przerwy żeby organizm się nie przyzwyczaił i problem nawraca.Szukam cały czas środka,który mi pomoże na dłuższą metę żebym mogła skupić się na pielęgnacji i przyroście moich włosów i osiągnęła swój włosowy cel :)
    4. E-mail :polkagotujeisiemaluje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Marta P.
    2. Obserwuję blog jako :puderniczkam
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to?
    Najlepszym sposobem jak do tej pory okazało się wcieranie we włosy nafty kosmetycznej. Czasami najprostsze metody są najlepsze :-)
    4. E-mail :puderniczkama@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Formularz zgłoszenia :
    1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Ola K.
    2. Obserwuję blog jako : lLemoniada
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to?
    Wciąż szukam... Jeszcze żaden produkt nie sprostał moim oczekiwaniom :c
    4. E-mail : aparat1508@gmail.com


    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Lubię Bioxsine na FB jako: Natalia Dzka
    2. Obserwuję blog jako : Natalia - juicy raspberry
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Gdybym znała jakiś skuteczny sposób to prawdopodobnie nie brałabym udziału w tym konkursie. Próbowałam wielu produktów, ale jeżeli dawały jakiś skutek, to tylko krótkotrwały, a po odstawieniu wszystko wracało do "normy". Może to właśnie Bioxsine okaże się tym skutecznym sposobem? :)
    4. E-mail : allaboutcheapcosmetics@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ampulki Bioxsine juz mialam, wiec nie bed eodbierac szansy innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Joanna K.
    2. Obserwuję blog jako : Joanna K.
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Niestety nie znalazłam skutecznego sposobu na pozbycie się tego problemu. Pewnie jakbym taki znalazła to nie brałabym udziału w konkursie. Może ten zestaw byłby w stanie opanować moje wypadanie włosów.
    4. E-mail : koladajoanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę powodzenia wszystkim osobom biorącym udział :) Mnie na szczęście zbytnio włosy nie wypadaja... Oby się to nie zmienilo! Myję je co 2 lub 3 dni, a po umyciu zawsze na wilgotnw włosy daję olejek arganowy :)
    http://www.alicjadobry.pl/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Lubię Bioxsine na FB jako: Joanna w
    2. Obserwuję blog jako : joanna wu
    3. Nie należę do osób bardzo normalnych  jestem zwariowana, mówię co mi ślina na język przyniesie i zawsze myślę pozytywnie. Takie też podejście mam do pielęgnacji szeroko rozumianej. Lubię ryzykować, prówać nowych rzeczy, nawet tych dziwnych. Wypadające włosy to mój odwieczny problem, co chwilę zbieram z podłogi kłęby włosów, które już nie tylko przeszkadzają mnie, ale i moim bliskim. Stosowałam różne kuracje, nawet apteczne środki dla osób po chemioterapii, ale jakoś super efektów nie było. A, że tonący brzytwy się łapie....kupiłam sobie szampon z końskim szpikiem – pozyskiwanym z martwych zwierząt, stosowałam maskę z kawiorem a nawet popularną w Ameryce ze spermą byka czy odżywkę z łożysk zwierząt. I muszę przyznać, że działa! Nie wiem co dokładnie, ale chyba suma pielęgnacyjnych zabiegów przynosi w końcu upragnione efekty. Polecam więc odwagę! Próbujcie i szukajcie odpowiedniego dla was środka, który pomoże wygrać walkę z łysieniem i z wiecznie przyczepiającymi się do pięt włosami z podłogi.
    4. E-mail : asiawlas@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię jako Karolina Bernatowicz
    Obserwuje jako KarolajnBy
    Z wypada niem włosów walczę poprzez zdrowe odżywianie się, stosowanie, wcierek, suplementów i odpowiednią pielęgnacją skalpu :).
    E-mail karolinabernatowicz1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. co tak mało zgłoszeń?
    nie chcecie mieć pieknych włosów ?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. 1Lubię jako : Maria Rą..
    2Obserwuje jako : Gray-cotton-candy♥
    3. Z wypadaniem włosów walczę poprzez wcieranie wody brzozowej w skalp po każdym myciu. Kiedy mam chwilę wolną masuję skórę głowy. Dodatkowo zażywam skrzyp i piję herbatki pokrzywowe. Włosy na noc wiąże w bardzo luźnego warkocza. Do tego robię sobie wcierkę własnego przepisu :) A mianowicie gotuję liście pokrzywy, korzeń łopianu i krzemionkę < wszystko kupuję w sklepie zielarskim za grosze> . :)
    e-mail : marysiek1@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Kasia K
    2. Obserwuję blog jako : J.M.K. Janas
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Męczę się z wypadającymi włosami od dawna i niestety nadal nie znalazłam na to skutecznego sposobu. Może dzięki takiemu zestawowi mogłabym pożegnać mój problem ? :)
    4. E-mail : j.m.k.janas@gmail.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Lubię Bioxsine na FB jako: Aneta Kera Anastazja Kabała
    2. Obserwuję blog jako : Aneta Kabała
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to naturalne odzywki, które sama przygotowuję m.in. z żółtka i olejku rycynowego, oraz ziołowe płukanki z pokrzywy i skrzypu. Generalnie stawiam na naturę! :)
    4. E-mail : emotek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) :Bernadetta B
    2. Obserwuję blog jako :Benia besia
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to?
    Niestety nie odkryję tu przysłowiowej Ameryki twierdząc, że na stan włosów jak i całego ciała ma wpływ nie tylko to co serwujemy im na zewnątrz ale i to co dajemy im od środka. Moje włosy wypadają szczególnie okresowo, gdy następuje zmiana pór roku. Niestety skutecznego środka na wypadanie włosów nie znam, ratunku oprócz kosmetyków szukam w aptece, pytając o witaminy i suplementy wzmacniające włosy.
    4. E-mail :bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Kasia S
    2. Obserwuję blog jako : rudy włos
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? No właśnie go nie mam i ciężko mi jakiś dobry znaleźć, próbowałam już wielu rzeczy
    4. E-mail : kasdwaraz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Paulina Em
    2. Obserwuję blog jako : Pamircia
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Z pewnością najskuteczniejszym sposobem na wypadające włosy jest odpowiednia dieta i zbilansowany tryb życia - ale nie oszukujmy się - kto w dzisiejszych czasach żyje spokojnie i zdrowo? Dlatego właśnie trzeba włosy wspierać odpowiednimi kosmetykami. Jakimi? Wciąż ich szukam!
    4. E-mail : pamircia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Lubię Bioxsine na FB jako: M.Sz.
    2. Obserwuję blog jako :marttoolla ma
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? .... OBCIĄĆ NA ŁYSO :D
    4. E-mail : marttoolla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Lubię Bioxsine na FB jako : Emilja G.
    2. Obserwuję blog jako : Emilia Gryc
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Niestety jeszcze nie znalazłam.. Ale warkocz na noc to konieczność.
    4. E-mail : emilja.gryc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Formularz zgłoszenia :
    1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) :Anna Ś
    2. Obserwuję blog jako : Anna Śladewska
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Wciąż szukam! Od kilku miesiecy trace włosy i nie potrafię sobie z tym poradzić :-( Chciałabym otrzymać taki zestawik być moze te kosmetyki poradzą sobie z moim problemem :-)
    4. E-mail : gadzinka 26@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Formularz zgłoszenia :
    1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) :Anna Ś
    2. Obserwuję blog jako : Anna Śladewska
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Wciąż szukam! Od kilku miesiecy trace włosy i nie potrafię sobie z tym poradzić :-( Chciałabym otrzymać taki zestawik być moze te kosmetyki poradzą sobie z moim problemem :-)
    4. E-mail : gadzinka 26@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Ola B
    2. Obserwuję blog jako : NB&H
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to?
    Moja historia walki z wypadającymi włosami jest dosyć długa. Zacznę od tego, że moje włosy z natury są cienkie, delikatne i jest ich niedużo. Dbam o nie najlepiej jak potrafię, przez co ich stan się poprawia, jednak każde wzmożone wypadanie włosów, bardzo mnie nie pokoi. Niestety, jest to u mnie od razu widoczne i odczuwalne..
    Rzecz jasna, staram się walczyć z tym nieprzyjemnym problemem. Skutecznym sposobem była suplementacja. Regularne zażywanie drożdży i ziół przynosiło satysfakcjonujące efekty. Niestety, do czasu. Niedawno suplementacja przyprawiła mnie o zawirowania zdrowotne. Jak wiadomo, to, co spożywamy trafia nie tylko tam, gdzie chcemy, czyli do włosów, ale do całego organizmu i możne mieć różny, nie zawsze pozytywny wpływ na jego funkcjonowanie.
    Innym sposobem były produkty dosyć znanej marki, Seboradin. Regularnie stosowane szampon i maska faktycznie pomogły uporać się z wypadaniem włosów, jednak przy okazji podrażniły moją skórę głowy, przez co nie mogę ich stosować przez dłuższy czas.
    Być może dobrym wyjściem jest olejowanie. Oleje są naturalne, więc nie powinny podrażniać. Nie wpływają też na funkcjonowanie całego organizmu. Co więcej, przynoszą zadowalające efekty. Niestety, w tym przypadku również jest ukryty haczyk. Na efekty olejowania trzeba długo czekać. Regularne stosowanie kosmetyków nie jest dla mnie problemem, jednak nie mogę sobie pozwolić na czekanie tygodniami na efekty! Dla mnie liczy się każdy włos, dosłownie!
    Myślę, że warto próbować różnych dróg i sposobów na wydobycie piękna ze swoich włosów. Efekty są warte wysiłku. Być może idealnym rozwiązaniem dla mnie, będzie połączenie cudownych olejów z zestawem, który można wygrać właśnie w tym rozdaniu? Chętnie się o tym przekonam!
    4. E-mail : nbhblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Lubię Bioxsine na FB jako : Joanna Marysia Kowalczyk
    2. Obserwuję blog jako :Jogobella .J.K.
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to?
    Mój skuteczny sposób na wypadanie włosów to maseczka z jajeczka i oliwy nie dość że włosy są odżywione to jeszcze dobrze się układają i rozczesują :)

    4. E-mail :Moje-marzenie-tp-TY@wp.pl

    http://zaczarowana-romantyczka.blogspot.com/p/rozdania-i-konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Lubię Bioxsine na FB jako : Marta O.
    2. Obserwuję blog jako : Marta Ostrowska
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to: Ostatnio bardzo wypadają mi włosy i zwracam szczególną uwagę na kosmetyki, których używam do ich pielęgnacji. Dobry dobór kosmetyków pasujących do włosów uważam za podstawę. Moje włosy są długie, dość zniszczone i wypadające w zastraszającym tempie i ilości po ciąży. Staram się używać produktów, które bardzo dobrze je nawilżą, sprawią, że nie będą tak wypadały... Raz na jakiś czas mam dni, kiedy myję je tylko i wyłącznie szamponem dla dzieci - bez żadnych dodatków, aby zmyć z włosów wszelkie zanieczyszczenia, dać im trochę odżyć. Nie czeszę ich częściej niż tego potrzebują, aby wypadały jak najmniej. Dodatkowo, porzuciłam takie sprzęty, jak prostownica, suszarka, lokówka, itp. Uważam, że są zbędne, szczególnie w codziennej pielęgnacji.
    4. E-mail : martamiszkiewicz@gmail.com
    ///
    Baner: http://pielegnacjazawszespoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię jako: Karolina Raszlińska
    Obserwuję blog jako: rudzielec 93
    Skuteczny sposób to dieta, dieta, dieta- uważam na to co jem. Patrzę czy w dziennym żywieniu dostarczam organizmowi potrzebnych witamin, które również wpływają na włosy. Ciepłe urządzenia ? Nie suszę, ale niestety dwa razy w tygodniu prostuje.. Farbuję tylko naturalnymi farbami. No i staram się nie stresować bo powszechnie jest wiadome, że od stresu włosy lecą niemiłosiernie. Oczywiście są też takie etapy, że nic nie pomaga, ani dieta ani brak stresu a włosy gubię strasznie i sięgam wtedy po specjalistyczne szampony, wcierki, maski.. Włosy muszą być zdrowe ! :)
    e-mail: karolina.paulina@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Paulina M.
    2. Obserwuję blog jako : Paulina Madejczyk
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to?
    Regularnie myje włosy i nie zmieniam zbyt często szamponu. Włosy myje w ciepłej, ale nie gorącej wodzie.Stosuje maseczki na wypadające włosy, ale nie przesadzam z ilością specyfiku. Na wypadające włosy przygotowuje maseczkę z oliwy z oliwek, miodu i cynamonu. Nie upinam ciasno włosów. Ograniczyłam używanie prostownicy, wałków i środków chemicznych do włosów. Główną przyczyną wypadania włosów u młodych osób jest stres, więc próbuje go eliminować w swoim życiu.
    4. E-mail : paulinka390@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Lubię Bioxsine na FB jako: Małgorzata G.
    2. Obserwuję blog jako : MG
    3. Mój skuteczny sposób na wypadanie włosów to płukanki ziołowe,
    np. skrzypowe lub pokrzywowe
    oraz sok z czarnej rzepy, który choć nie pachnie ślicznie sprawia,
    że stan cebulek włosowych poprawia.
    4. e-mail: malgosia120@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Moniska N
    2. Obserwuję blog jako : Candymona Blogspot
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Picie drożdży. Od kiedy piję drożdże włosy mniej wypadają, stały się też mniej kruche i ogólnie są w lepszej kondycji.
    4. E-mail : candymona@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Marian P.
    2. Obserwuję blog jako : Marian Pustak
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Wmasowywanie w skórę głowy oleju rycynowego - działa świetnie, pięknie zmniejsza zakola ale... no właśnie, musi być jakieś ale - ten olej ciężko się aplikuje przez jego gęstość i jeszcze gorzej się go zmywa - czasem potrzeba dwóch myć, żeby włosy nie wydawały się tłuste.
    4. E-mail : mhmsokladnie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. 4. edit: jak zawsze literówka: mhmdokladnie@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) Kasia M.
    2. Blog obserwuje jako AndNevermoore
    3. Z wypadaniem włosów zmagam się od kilku lat. W wieku 15 lat z powodu choroby prawie całkowicie wyłysiałam ( miałam 3 cm obwodu kucyka i kilka łysych placków), dlatego z włosów do kości biodrowej zostałam z gołą głową. Wyobrażacie sobie to?
    Moje załamanie sięgnęło zenitu gdy włosy nie zaczęły po miesiącu odrastać. Miałam co prawda perukę, ale to jeszcze bardziej mnie dobiło. Dziś mam włosy do obojczyków, przetestowałam setki kosmetyków i sposobów. Ostatecznie mam około 7-9 cm w kucyku i ostatni łysy placek (niestety na przodzie głowy zaraz przy przedziałku, jest bardzo widoczny). Najlepszy sposób na wypadanie?
    Każdy powinien znaleźć swój. Mnie pomaga cebula i imbir, płukanki ze świeżych ziół, zbilansowana dieta i regularne olejowanie. Metoda inwersji też się u mnie sprawdza, ale nie wypływa na wypadanie tak jak na porost. Co mogę dodać, chyba najważniejsza jest cierpliwość i wytrwałość. Gdy wyłysiałam w tak młodym wieku nie wierzyłam że jeszcze kiedyś odzyskam włosy do kości biodrowej. Teraz wiem że mój cel jest na wyciągnięcie ręki. A wygrana w tym konkursie może mi tylko pomóc, ciekawe czy te produkty będą w stanie zagęścić ostatnie łyse pole na mojej głowie. Trochę to wszystko chaotycznie ujęłam, za co przepraszam, ale dziewczyny z podobnymi przejściami zrozumieją.
    4, E-mail: bylive@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Aneta Sz..
    2. Obserwuję blog jako : Aneta Sz
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Nie znam i nie mam skutecznego sposobu na wypadanie włosów. Stosowałam i stosuję wiele produktów przeciw wypadaniu ale żaden nie był skuteczny w 100% i dlatego szukam czegoś nowego i zgłaszam się do konkursu, może uda mi się wygrać i sprawdzić te produkty. Jednymi z lepszych kosmetyków które trochę pomagały to tabletki Biotebal i wcierka Jantar
    4. E-mail : drogadoperfekcyjnychwlosow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. A dodatkowo zamieściłam baner na blogu http://drogadoperfekcyjnychwlosow.blogspot.com/ i jest on na dole strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Patrycja K.
    2. Obserwuję blog jako : Patrycka Kowalewska
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to?
    Do tej pory sprawdzonym sposobem jest dla mnie rozczesywanie włosów TT i co ważne, rozczesywanie zaczynam od dolnych partii, gdzie włosy są bardziej poplątane, następnie przechodzę do wyższych partii aż po nasadę włosów. Dodatkowo dobrym sposobem jest delikatny masaż głowy opuszkami palców :)
    4. E-mail :patka1114@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Ewa P.
    2. Obserwuję blog jako : Eva Pe
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to przede wszystkim odpowiednie odżywianie się. Już jakiś czas temu zauważyłam, że to co jem, ma wpływ na kondycję moich włosów. Staram się dostarczać organizmowi niezbędnych składników odżywczych. Poza tym działam od zewnątrz - maski, szampony. Warto byłoby jeszcze ograniczyć stres, ale niestety - takie czasy, że po prostu się nie da.
    4. E-mail : blodka69@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. Lubię Bioxsine na Fb jako Natalia J
    2. Obserwuję nlog jako GrandGoldOne
    3.Mój skuteczny sposób na problem z wypadającymi włosami, to niestety jest jego brak. Od dłuższego czasu nie mogę znaleźć produktów, które mogłyby mi pomóc. Szukam wszędzie i chwytam się wszystkiego. Testuję i próbuję.
    4.E-mail: nataliaj.96@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Karolina B.
    2. Obserwuję blog jako carold
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Jak do tej pory jest to kozieradka i zdrowa dieta ale wciąż szukam specyfiku idealnego.
    4. E-mail karolina.bembenek2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. 1. Lubię Bioxsine na fb jako Beata Rybacka.
    2. Obserwuję blog jako becikovelove.
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to odżywka do włosów Jantar.
    4. E-mail: beata_rybacka93@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Milena K
    2. Obserwuję blog jako : Milena Kafka
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to... cierpliwość :)
    4. E-mail :kolonie66@op.pl
    Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Wanda S.
    2. Obserwuję blog jako : Wendy
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Jem zdrowo i testuję wiele skutecznych szamponów do wypadania włosów. :)
    4. E-mail : wendi724@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Magdalena K.
    2. Obserwuję blog jako : Magdusia500
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Przede wszystkim zdrowe odżywianie, dostarczanie potrzebnych witamin i minerałów organizmowi. Oprócz tego stosuję szampon z serii Love 2 Mix Organic z ekstraktem z pomarańczy i papryczki chili, który ma zapobiegać wypadaniu włosów i symulować ich wzrost + osławiona już wcierka Jantar
    4. E-mail : magda0618@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Marina Michałowska
    2. Obserwuję blog jako : Sadi
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to: Cóż, ja mam problem już od dziecka z wypadaniem włosów. Taka uporczywa choroba jak łysienie plackowate. Nie jest groźne ani nie jest jakieś krzywdzące dla mnie, poza faktem że niesamowicie szpeci mój wygląd. Nie ma lekarstw na tą chorobę (a już chyba wszystkich możliwych lekarzy obskoczyłam od dermatologa po endykrynologa). A jako że nie chciałam oczywiście na non stopie chodzić w spiętych włosach ukrywając niedobór włosów to musiałam jakoś sobie radzić. Próbowałam na prawdę wszystkiego, od tradycyjnych domowych maseczek z jajka po coraz to bardziej wyszukane lekarstwa. W końcu znalazłam metodę, którą bym poleciła każdej kobiecie z podobnym problemem. Po pierwsze, zażywać suplementy diety bogate w cynk, wit. B5 oraz B6. Ale nie do porzygania, jak czujecie że jest wam niedobrze to przestańcie na jakiś czas zażywać. Po drugie, nie nosimy spiętych włosów, jeśli są przerzedzenia lub placki, staramy się używać multum spinek a jak to nie wystarcza to po prostu jakąś stylową chustę i wytłumaczyć w pracy/w szkole dlaczego musimy ją nosić. Byle by nie obciążać włosów! Spinanie włosów tylko w ostateczności albo jak nie mamy czasu się ogarnąć.
    Po trzecie, używać preparaty do zastosowania na skórę głowy (bardzo nie polecam preparatów, doustnych, które piszą że pomogą w wzroście włosów, a to z jednego najważniejszego powodu: owszem pomogą, ale włosy będą szybciej i rosnąć i mocniejsze NA CAŁYM CIELE!), ja osobiście używam LOXON 5% (bez recepty sprzedają 2%) i jestem z niego zadowolona, przy szybkim zauważeniu ubytku włosów i szybki zastosowaniu, loxon potrafi zdziałać cuda, oczywiście jak się zaniedbamy i już będziemy mieć duże przerzedzenie to też pomoże, ale wiadomo lepiej wcześniej niż później. :) Co do szamponów, w zasadzie nie ma to znaczenia, oczywiście lepiej używać te, które coś tam wspomagają, ale u mnie to nie miało większej różnicy.
    4. E-mail : zagisama@gmail.com

    Przepraszam, może trochę nie o to Ci chodziło jeśli chodzi o odpowiedź na pytanie, ale pomyślałam że jeśli już o wypadaniu włosów mowa, to mogłam przytoczyć swój problem, którym raczej nikt z lekarzy nie zainteresuje się bardziej niż dotychczas (a na razie jest " nie ma lekarstwa, niech Pani pobiega po różnych lekarzach może coś ktoś poradzi" grrrrrr...)

    OdpowiedzUsuń

  54. 1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) :Sabi S.
    2. Obserwuję blog jako :Sabi S.
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to płukanka octow i z pokrzywy. Od wewnątrz siemie lniane i skrzyp. Wcierka Jantar i kozieradka.
    4. E-mail :isthemagic@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Justyna K
    2. Obserwuję blog jako :Moon.
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Nie mam takiego sposoby, jedyne co mi trochę pomaga w ograniczeniu tego to dobra szczotka.
    4. E-mail :sakura251@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Karolina M.
    2. Obserwuję blog jako Louvaine
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to odpowiednia dieta i olej lniany. Po olejowaniu skalpu tym olejem, włosy prawie w ogóle mi nie emigrują (kilka włosków na dzień to naprawdę znikoma ilość). Dieta - tak, gdy nie mamy odpowiedniej ilości witamin, tłuszczów, odbija się to na naszych włosach, dlatego spożywam duże ilości warzyw, ryb morskich, czasem się zdarzy, że 2-3 łyżki biorę oleju lnianego, także tranu by wzmocnić organizm.
    4. E-mail: lanyaree@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. 1. Lubię Bioxsine na Fb jako: Anna Kar
    2. Obserwuję blog jako: TheEngelous
    3. Nie mam sposobu na wypadające włosy, a wypadają mi niestety :/
    4. E-mail: aniadiabli@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. 1. Lubię Bioxsine na Fb jako: Aniela Muszalska
    2. Obserwuję blog jako: Aniela M

    Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami
    Moja rada na cały rok – ale przede wszystkim na trudny dla włosów (całego organizmu) okresu jesiennej słoty i niskich temperatur zimy: MASAŻ skóry głowy – wykonywanie codziennie co najmniej przez 5-10 minut.
    Wiem, że są specjalne masażery do skóry głowy – ja jednak stosuje do codziennego wieczornego rytuału szczotkę z naturalnego włosia oraz własnych palców (masaż opuszkami palców – swoich lub np. partnera – to najlepsze rozwiązanie i dodatkowy relaks dla całego organizmu).
    Druga sprawa – równie ważna -wzmocnienie organizmu od wewnątrz – czyli DIETA dostarczająca moim włosom budulca (białka) oraz innych substancji niezbędnych do wzrostu włosa (witamin, mikro- i makroelementów).
    Zajadam się wszystkim, co jest zielone: sałata, szpinak, szczypiorek, pietruszka codziennie goszczą w mojej diecie; do tego ulubione sery i jogurty oraz – częściej niż w inne pory roku –serwowane produkty bogate w żelazo – ponieważ nie jem mięsa – w tym wypadku decyduję się na suplementację i wybieram połączenie żelaza, magnezu i vit. z grupy B.
    Pamiętam też, by mieć zawsze pod ręką pełne zdrowia przekąski – orzechy, pestki syni, słonecznika, suszone owoce.
    Przekonałam się też o dobroczynnym działaniu pokrzywy i skrzypu polnego (warto słuchać babci), drożdży oraz siemienia lnianego.(Drożdże - 1/4 kostki zalewamy wrzątkiem, odstawiamy i czekamy aż ostygnie, możemy dodać wszystko co zabije smak drożdży. Siemię lniane - 2 łyżki gotujemy w szklance wody przez ok 10 min, przecedzamy i wypijamy – jeżeli nie ze smakiem, to z poczuciem dbania o swoje samopoczucie i urodę).

    E-mail: nadamagdamus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. 1. Lubię Bioxsine na Fb jako: Kasia Muller
    2. Obserwuję blog jako: Katarzyna Muller

    3. Złote rady mojej mamy:
    Słabe, wypadające włosy potrzebują nawilżenia – z ratunkiem przychodzi niezawodna oliwa z oliwek lub inny ulubiony olejek; mama radziła, by oliwę delikatnie podgrzać, po czym rozprowadzić ją na włosach – od nasad aż po końce, ze szczególną uwagą potraktować końcówki. Ja po latach doświadczeń dokonałam modyfikacji – wybraną oliwkę dodaję do sprawdzonej maski lub odżywki. Mieszam je na jednolitą masę i postępuję, jak z samą oliwką – czyli zostawiam wmasowaną we włosy przez co najmniej 30 minut pod takim samym jak wcześniej czepkiem (folia + ogrzany ręcznik). Za każdym razem jestem pod wrażeniem, jak wiele dobrego może sprawić kropla olejku arganowego, rycynowego czy - to ostatnie moje odkrycie – malinowego (z pestek malin). Połączenie oliwy z odżywką wydaje mi się być bardziej bogate w składniki, ale i wygodniej się rozprowadza oraz zdecydowanie łatwiej spłukuje. Po takim SPA pamiętam, by zmyć oliwę łagodnym szamponem i spłukać włosy letnią wodą z dodatkiem soku z cytryny i delikatnie je wysuszyć. Już po kilku zastosowaniach włosy odzyskują blask, są błyszczące, gładkie, emanują zdrową energią i delikatnie pachną.

    Włosy zniszczone (kiedy są suche, wypadają i łamią się) są też głodne protein; dla ich regeneracji i odbudowy można użyć domowej maseczki:
    - dwa żółtka zmieszać z rozgniecionym awokado lub olejkiem awokado. Mieszamy aż do powstania konsystencji majonezu. Nanosimy na włosy. Konieczne jest utrzymanie maseczki w cieple – wtedy lepiej działa. Najlepiej nałożyć na włosy czepek kąpielowy, a na to nagrzany ręcznik – może być wcześniej położony na kaloryferze lub ogrzany powietrzem suszarki. Taki kompres trzymać na włosach do 30 minut, następnie dokładnie maskę spłukać.


    4. E-mail: katarzyna.muller@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Formularz zgłoszenia :
    1. Lubię Bioxsine na FB jako: Agnieszka Eni
    2. Obserwuję blog jako : Agnieszka J.
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Niestety jeszcze nie udało mi się odkryć skutecznego sposobu z wypadającymi włosami. Z nadmiernym wypadaniem zmagam się od ponad roku, od tego czasu wypróbowałam masę różnych kosmetyków od lotionów po szampony które rzekomo mają zdziałać cuda, stosowałam wiele wcierek własnej produkcji( pokrzywową, z kozieradki, brzozową, łopianową), stosowałam różne suplementy diety, zaczęłam też zdrowiej się odżywiać, niestety żaden produkt oraz łykanie witamin nie pomogło w moim problemie chociaż w najmniejszym stopniu, z moich gęstych włosów zostało już nie wiele. O bioxsine słyszałam oraz czytałam bardzo wiele pochlebnych opinii, mam nadzieje, że dzięki temu konkursowi będę mogła przekonać się osobiście o skuteczności szamponu oraz ampułek z tej firmy.
    4. E-mail : agniieszka91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. 1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Weronika Zuzanna M
    2. Obserwuję blog jako : Weronika Zuzanna
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Stosuje wiele metod na wypadające włosy, głównie szampony, wcierki, maski, odżywki, ale także staram się działać od wewnątrz: tabletki ze skrzypu, herbata z pokrzyw. A raz na jakiś czas stosuje serum przeciw wypadaniu włosów.
    4. E-mail : weronika.malinowska96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. 1. Lubię Bioxsine na FB jako: Aniutte's Blog
    2. Obserwuję blog jako : anya
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to?
    Staram się zmienić dietę. Przyjmować więcej witamin, wprowadzać większą ilość owoców i warzyw do swojej diety, ale przede wszystkim strzałem w dziesiątkę okazał się żel z Dermeny, który poznałam dzięki Twojemu blogowi. Działa świetnie już po tygodniu włosów wypada dużo mniej, a w końcu pojawia się również wysyp babyhair.
    4. E-mail : aniutteblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. 1. Lubię Bioxsine na FB jako: Mała Oaza Izy
    2. Obserwuję blog jako : Izabela Dudalska
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to: Na początku były to tabletki CP i wcierka Jantar, jednak w chwili obecnej nie zastąpionym preparatem hamującym wypadanie moich włosów jest żel z firmy Dermena.
    4. E-mail : izabela.dudalska@gmail.com
    5. Baner: http://www.malaoazaizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. 1. Lubię Bioxsine na FB jako : Dominika C
    2. Obserwuję blog jako : Druidka
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to: mega dawka substancji od zewnątrz i od wewnątrz :D Nie wiedziałam jak ratować moje i tak już cienkie i wypadające włosy, ślub tuż tuż a włosy w coraz gorszym stanie były. Poszłam więc za radami włosomaniaczek które na blogach opisywały różne ciekawe rzeczy i w ten sposób: 3x w tygodniu jem mielone siemię lniane z jogurtem, w pozostałe 4dni w tygodniu piję drożdże - na zmianę z siemieniem. W skórę głowy wcieram odżywkę jantar codziennie, 1-2 razy w tygodniu w skalp wcieram własny macerat z różnych ziół poprawiających pracę mieszków włosowych :) Codziennie również masuję skórę głowy szczotką z sierści dzika :)
    Włosy przestały wypadać, dziennie to ok. 10włosków :) A do tego mam tak bardzo dużo małych, młodych włosów, że aż chce się cieszyć i informować świat, że to działa! :)
    4. E-mail : harmoszka77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. 1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) :Dorota W
    2. Obserwuję blog jako :Truskawkowy Świat
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to? Nie mam sprawdzonego sposobu.Próbowałam już prawie wszystkiego i nic nie pomaga.Jak byłam mała zawsze miałam rzadkie włosy,które cały czas wypadały.Od czasu kiedy zaczęłam dbać o włosy zaczęły one gęstnieć.Byłam szczęśliwa,że w końcu będę miała cudowne włosy.Problem zniknął.Ale znów wrócił i nie wiem co robić.Staram się myć włosy co 2-3 dni,jednak zdarza się,że myje codziennie i w umywalce widzę ogromną ilość włosów.Nie wiem czego jest to przyczyną może,że zaczęłam myć prawie codziennie...Nie mam jeszcze szczotki TT,dlatego też moja mi strasznie wyrywa włosy.Muszę co chwilę je rozczesywać,ponieważ mi się plączą i wyglądają nieschludnie.Dlatego też można się domyśleć ile dziennie włosów mi wypada. Nawet moja mama jest zdziwiona,że jej tak nie wypadają jak mi.Codziennie śpię w związanych włosach,żeby nie uległy one mechanicznym niszczeniu.Jak na razie moje włosy są w dobrym stanie,poza wypadaniem,ale boję się,że znów zrobią się rzadkie.
    4. E-mail :panterka241@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. 1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Weronika P.
    2. Obserwuję blog jako : Kręconowłosa Wu
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to wytrwałość, wytrwałość i jeszcze raz wytrwałość w działaniu! Jestem włosomaniaczką od prawie dwóch lat i mam na swoim koncie odhodowane „naturalki”, a przy okazji multum przetestowanych domowych sposobów oraz aptecznych/kosmetycznych trików i bajerów chwalonych mniej lub bardziej przez blogerki i wizażanki. Bioxsine jeszcze nie miałam okazji wypróbować i mogłoby ono okazać się moją nową perełką na wypadanie. Mam jedną ulubioną metodę, która widocznie polepsza kondycję mojego skalpu i poprawia ukrwienie, a w dodatku powoduje wysyp baby hair o niebo lepszy i śmiesznie tani w porównaniu z wynalazkami firm kosmetycznych. Każdą lawinę włosów z mojej głowy powstrzymuję i rekompensuję sobie spustoszenia burzą bejbików, zahodowaną dzięki… zwykłej czarnej rzepie! Tak, to może odstraszać, ale… O tym za chwilę. Na stoisku z warzywami (najczęściej w Auchan itp. dużych sklepach) wybieram okazy młode i jędrne, gdyż dojrzałe rzepy intensywniej pachną i bardziej naprzykrzają się otoczeniu, natomiast malutkie są prawie bezwonne. W domu ścieram obraną rzepkę na tarce (odkrajam nieduży kawałek, nie więcej niż objętość śliwki węgierki – wolę codziennie ścierać nową cząstkę, bo wtedy jest prawie bez zapachu, zaś przechowywany sok z biegiem czasu coraz mocniej „pachnie”, i choć nie jest to ta „zgniła ścierka”, nie określiłabym tego zapachu jako przyjemny – najpierw jest apetyczna biała rzodkiew, która ewoluuje w boa dusiciela, ale to tylko przy dojrzałych „zleżałych” rzepach-gigantach). Po starciu ręcznie wyciskam mlecznobiały sok z rzepy (a dłoń cała piecze) i wcieram ową dozę soczku palcami w skórę głowy, szczególnie w kłopotliwe dla każdej włosomaniaczki zakola. Zabieg powtarzam przez około 10 - 14 dni wieczorem (na noc), chyba że nie wychodzę z domu i mogę tak „pochodzić” przez kilka godzin jeszcze przed snem. Nic, żadna drogeryjna wcierka ani oleje na porost włosów, żadna woda brzozowa, pokrzywowa, Capitavit, CeceMed, Dermena, Radical, Jantar i wiele innych, nawet sama Joanna Rzepa, nie powodowało u mnie takiego miłego i wyraźnego mrowienia skalpu i takiego wysypu młodych włosków. U mnie metoda każdorazowo skutkuje, a koszty są tak niewielkie (zaledwie kilka zł), że nawet gdyby okazała się totalną porażką, byłabym zadowolona z nowego włosowego doświadczenia. Jedyne, czego od nas wymaga, to wytrwałość i konsekwencja przez te kilkanaście dni, wszak zapach może bywać uciążliwy, ale wystarczy wybierać wspomniane już małe rzepki, które pachną nawet mniej niż rzepowa wcierka od Joanny (ona pachnie bardziej chemicznie i jak dla mnie bardziej nieznośnie, w dodatku efekty nie powalają). Z resztą, jeśli ktoś jest w stanie wytrzymać kozieradkę (dla mnie nie do przejścia), z rzepą naturalną, nie tą „ścierkową” z pewnością też sobie poradzi. W razie czego w każdej chwili można przerwać i skonsumować rzepki, zawsze to wzmocnienie od wewnątrz. Kropką nad „i”, która mnie wystarczająco przekonuje jest to, iż nie ma tu ani konserwantów, ani alkoholu wysuszającego skalp. Podrażnień nie odnotowałam, ale moja głowa przeważnie jeśli już się buntuje, to w postaci suchego łupieżu, więc tutaj nie miałoby to miejsca. I dodatkowy plus metody – czas! W końcu większość wcierek stosuje się dużo dłużej, chcąc osiągnąć miarodajne efekty, natomiast tutaj po 2 tygodniach faktycznie widać różnicę. Ciekawe, czy Bioxsine wywołałby u mnie podobne efekty. Powodzenia w eksperymentach i ich owoców takich jak u mnie, polecam wypróbować.
    4. E-mail : chudakreciloka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. 1. Lubię Bioxsine na FB jako (imię i pierwsza litera nazwiska) Justyna Ś
    2. Obserwuję blog jako :Justyna Ślusarczyk
    3. Mój skuteczny sposób na problem z wypadającymi włosami to wcierka ze swiezo wycisnietego soku z czarnej rzepy.
    4. Email: justynaslusarczyk6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Sandra Czernik
    2. Obserwuję blog jako : Samsils
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to regularne podcinanie końcówek co 2 miesiące i stosowanie odżywki JANTAR do wcierania skóry głowy. Nie dość, że szybciej rosną to mniej wypadają :)
    4. E-mail : thebest_99@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Małgorzata S
    2. Obserwuję blog jako : Małgorzata eS
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to?
    Generalnie jestem fanką naturalnych metod i mimo że z wygody i braku czasu często sięgam po gotowe kosmetyki, to i tak przy każdym urodowym problemie rozglądam się też po mojej kuchni:) A sposób na wypadanie włosów, naturalny, skuteczny i super tani, znalazłam przypadkiem, przeglądając starą książkę zielarską. A jest nim wcieranie w skórę głowy świeżego soku z cebuli. Wiem, patent tylko dl mocnych nosów, ale zapewniam, że przynosi bardzo namacalne efekty:)
    Wcierałam sok w skórę głowy na kilka godzin przed każdym myciem robiąc przy tym kilkuminutowy masaż. Już po ok miesiącu włosy były mocniejsze, bardziej lśniące, a wypadanie znacznie się ograniczyło. A po 2 miesiącach efekt przerósł moje oczekiwania. Zapach? Niestety długo się utrzymuje. Początkowo wyczuwalny tuż po umyciu, a potem przy każdym zwilżeniu włosów. Zaczęłam więc spryskiwać włosy i skórę głowy wodą z dodatkiem olejków eterycznych: rozmarynowego i cytrynowego (cytryna neutralizuje siarkowy zapach, a rozmaryn to dodatkowy stymulant dla cebulek włosowych). Zapachu nie da się usunąć całkowicie, ale w ten sposób dało się go znacznie ograniczyć. Dodam jeszcze, że przy okazji bardzo wzmocniły mi się moje liche paznokcie, które korzystały z cebulowej krzemionki podczas maczania opuszków palców przy wcieraniu. Poza tym po cebuli włosy widocznie szybciej rosną (u mnie dobrze to widać, bo mam grzywkę:)
    A że niczego nie lubię marnować, to i łupiny cebuli wykorzystuję w mojej pielęgnacji do ożywiania koloru włosów. Dużą garść łupin zalewam wodą i gotuję ok 15 minut, przelewam przez sitko i używam jako płukanki po każdym umyciu włosów i zostawiam do wyschnięcia. Po ok. miesiącu włosy zaczynają nabierać widocznie miedzianego połysku, który bardzo mi odpowiada:)
    Jedno warzywo, a wiele świetnych zastosowań. Polecam, zwłaszcza eko-maniaczkom:)
    4. E-mail : marjories@wp.pl

    (info udostępnione publicznie na mojej tablicy na facebooku)

    OdpowiedzUsuń
  70. 1. Lubię Bioxsine na FB jako: Ewelina Makowska
    2. Obserwuję blog jako : welka
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami:
    Przede wszystkim zdrowa, zbilansowana dieta bogata w owoce, warzywa, ryby, orzechy, domowe smoothie i siemię lniane.
    Dużo dała mi suplementacja jednym z najzdrowszych olejów- czyli olejem lnianym, herbatka ze skrzypokrzywy oraz drożdże. Ze zewnętrznych sposobów szczerze polecam wcierkę z kozieradki, olejowanie skóry głowy oraz ziołowe płukanki.
    100% do sukcesu daje regularność, cierpliwość oraz znalezienie chwili relaksu każdego dnia :)
    4. E-mail : ewelina24@vip.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. 1. Lubię Bioxsine ja FB jako: Krystyna H
    2. Obserwuję blog jako: r.helt
    3. Mój sposób na wypadanie włosów to odpowiednie odżywianie, w którym nie może zabraknąć żelaza, witaminy B a także innych witamin, białka i minerałów jak: kwas filiowy, siarka czy cynk. Regularnie myję włosy w ciepłej wodzie i ostatnie płukanie robię zimną wodą, aby pozamykać łuski włosa. Stosuję płukanki ze skrzypu polnego i pokrzywy. Co dwa tygodnie nakładam maskę przygotowaną z żółtka i oleju rycynowego lub oliwy z oliwek, miodu i cynamonu. Wmasowuję ją w skórę głowy i pozostawiam na 20 minut, potem spłukuję letnią wodą. Staram się nie upinać włosów, tylko zostawiam je luźne. Ograniczam używanie suszarki, pozwalam im wyschnąć bez niej. Robię wszystko aby ograniczyć stres i wszelkie używki.
    4. E-mail: r.helt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Marta D.
    2. Obserwuję blog jako :dobiezka
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to?
    Drożdże :) Zarówno te do picia jak i maseczki drożdżowe na włosy. Naturalnie i skutecznie. Lepszego połączenia nie ma:)
    4. E-mail dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. 1. Lubię Bioxsine na FB jako Marta G.
    2. Obserwuję blog jako : Marta Gawrońska
    3. Mój skuteczny sposób na problemy z wypadającymi włosami to?

    Mój sposób na wypadające włosy? Powiem Ci, że rodzinne geny nie zostały w mojej rodzinie na równo rozłożone. Moja babcia, mama i siostra mają tak gęste włosy, że bez wstępnej „obróbki” owłosienia wyglądają jak rodzina króla lwa. ;) Ze mną jest gorzej i swoje opierzenie dostałam od taty – może nie kompletnie rzadkie, ale jednak słabe. Trochę sama jestem sobie winna, bo często zmieniam „barwy wojenne” i eksperymentuję z kolorem włosów – od czerni, przez rudości, po jasny blond. Efekt jest taki, że włosów ubywa.

    Jak sobie radzę? Podpatrywałam od lat babcię, która swoją pielęgnację włosów opierała głównie na naturalnych składnikach. W jej czasach kosmetyka nie była zaawansowana, ludzie myli włosy szarym mydłem, a za odżywkę robiły skarby spiżarni.
    Muszę przyznać się do tego, że po licznych eksperymentach z kosmetykami myjącymi, od kilku tygodni eksperymentuję z mydłem Aleppo, na zmianę stosując glinkę. Naczytałam się kiedyś o Afrykankach, które swoje fenomenalne włosy myją mieszaniną glinki z wodą i postanowiłam spróbować. Efekt mnie ogromnie zaskoczył. Nie dość, że włosy stały się dużo bardziej gładkie, błyszczące i odżywione, to i mocniejsze. Pewnie mineralne składniki glinki przenikały do skóry głowy i wzmacniały cebulki. Mydełko Aleppo działa bardzo podobnie. Początkowo zostawiało jakiś dziwny osad na włosach, ale gdy do płukania dodawałam nieco soku z cytryny, pasma stawały się mięciutkie. Przy okazji bardzo poprawił się też stan skóry głowy. Oliwa z oliwek, zawarta w mydle, działa jednak cuda.

    Podejrzewam, że gdybym zrezygnowała z częstego farbowania, moje włosy rosłyby szybciej i nie wypadałaby w większej ilości. No ale jestem kobietą! :) Radzę sobie zatem i alternatywnymi sposobami mycia włosów, jak i domowymi patentami babci. O masce z kurzego żółtka słyszeli wszyscy, ale taki kompres na głowę i włosy, potrafi bardzo odżywić czuprynę. Nie zapominam też o diecie i odpowiednim nawilżaniu od wewnątrz. Od dziecka byłam „ziołolubem” i wszelkie ziołowe napary z chęcią wypijałam w zastępstwie herbaty. Napar z pokrzywy jest jednym z moich ulubionych, a tajemnicą nie jest, że zawarta w nim krzemionka genialnie wzmacnia cebulki włosów. Jem dużo warzyw i owoców, co również wzmacnia nie tylko wnętrze mojego organizmu, ale i skórę i włosy.

    Radzę sobie, choć nadal nie mam mocnych włosów, jak reszta kobiecej części mojej rodziny. Ja wiem… to farbowanie, suszenie, prostowanie… Musze coś z tym zrobić, bo za kilka lat będę damskim wcieleniem słynnego kiedyś detektywa o imieniu Kojak. :)

    e-mail: mar_gaw@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...