sobota, 3 października 2015

BAYLIS and HARDING szampon do włosów Great Hair z olejem arganowym

 BAYLIS and HARDING szampon do włosów Great Hair z olejem arganowym
- opinia o produkcie 


Baylis and Harding Szampon Great Hair otrzymujemy w bardzo ładnej,  gustownie buteleczce z pompką. Butelka jest turkusowa, zdobiona złotymi napisami. Bardzo fajnie użytkuje się ten szampon dzięki dozownikowi, który dozuje odpowiednią ilość szamponu oraz nie zacina się. Szampon ma kolor przezroczysty i bardzo ładnie pachnie.


Pojemność : 500 ml
Cena : 30-50 zł
Dostępność : MAGOR

Co obiecuje producent? :
Specjalnie opracowany szampon z ekstraktem olejku arganowego. Odżywia, nawilża suche i zniszczone włosy pozostawiając je gładsze, miększe i zdrowsze. Olejek arganowy zawiera naturalne antyoksydanty pro witaminę B5 dzięki czemu uszkodzone włosy szybciej się regenerują. Produkt używany przez profesjonalistów w salonach fryzjerskich.


Baylis and Harding to angielska marka produktów pielęgnacyjnych do ciała, której motto to PRZYSTĘPNY LUKSUS.  Jej początki sięgają lat 60-tych To przede wszystkim  rodzinna pasja i determinacja. Firma bowiem od pokoleń zajmuje się tworzeniem kosmetyków pielęgnacyjnych i kąpielowych. Dzięki zdobytemu w ciągu tych lat doświadczeniu, zyskała rzeszę fanów i konsumentów na całym świecie. Baylis and Harding oferuje wysokiej jakości kosmetyki, które rozpieszczają, relaksują i sprawiają, że czujemy przyjemny dotyk luksusu. Marka jest liderem na rynku brytyjskim  w sektorze zestawów pielęgnacyjnych, sklasyfikowanych w szerokiej gamie kolekcji sezonowych.


Skład :
Aqua , Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Cocamide Dea, Ammonium Lauryl Sulphate , Glycerin, PEG-12 Dimethicone, Polyquaternium-7, Betaine(Natural), Parfum , Tetrasodium Edta ,Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone , Argania Spinosa Kernel Oil , Panthenol , Citric Acid , Polysorbate-20.

Z pozytywnych rzeczy w składzie możemy wyróżnić nawilżającą glicerynę oraz silikon Dimethicone a także olej arganowy i pantenol - czyli witaminę B5. Szkoda tylko,że olej arganowy jest stosunkowo daleko w składzie, bo po perfumach.



PLUSY PRODUKTU :
+ Bardzo dobrze myje włosy, domywa oleje,
+ Nie plącze włosów,
+ Nie wysusza ich, mam wrażenie, że nawet nawilża,
+ Bardzo dodaje włosom objętości,
+ Włosy są dużo dłużej świeże  (potrafię nie myć włosów przez 3 dni - gdzie zwykle muszę je myć co drugi dzień, bo tak tracą objętość),
+ Dodaje włosom blasku,
+ Włosy dużo zdrowiej wyglądają po użyciu tego szamponu,
+ Nie uczula i nie podrażnia.


Podsumowując : Zwykle unikam szamponów, które w swoim składzie mają silikon a także ostrożnie obchodzę się z szamponami , które mają SLS. Jak widać czasami nie ma reguły, tym szamponem jestem zauroczona. Bardzo dobry, porządny produkt. Na plus działa także stosunkowo krótki skład. Szampon nie obciąża włosów, wręcz przeciwnie : włosy są po nim błyszczące, nawilżone, pełne objętości i dłużej zachowują swą świeżość. Polecam!


Zapraszam Was na stronę dystrybutora kosmetyków Baylis and Harding

 oraz na facebookowy fanpage Magor

Znacie ten szampon?Zainteresował Was?

29 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę ten szampon :) super że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno stacjonarnie można go dostać w sklepie TKMAXX.

      Usuń
  2. Zachęcasz, ale jednak cena mnie odstrasza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę pół litrową pojemność nie ma tragedii.

      Usuń
  3. Znalazłam już swoich szamponowych ulubieńców, a za taką cenę to raczej bym się nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na moją kieszeń to trochę za dużo za szampon, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki pół litrowy szampon można mieć nawet przez rok :P

      Usuń
  5. U mnie szampony schodzą w mgnieniu oka, dlatego szukam jakiś tańszych alternatyw ;) Ale opis i twoja opinia brzmią zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardzo długo - standardowo 100 ml na miesiąc, półtora mam.

      Usuń
  6. Ech maleńko tego olejku. Ciekawe jakby mi się teraz myło włosy szamponem z silikonem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malutko. Ja nie używałam silikonowych szamponów od 14 miesięcy :)

      Usuń
  7. Hmmm, ciekawy jest :) Mocno przedłuża świeżość włosów, fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja silikony w kosmetykach do włosów uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam ale jak najbardziej mnie zainteresowal ;)

    Zapraszam Cię do zabawy Liebster Blog Award poprzez nominowanie Ciebie i Twojego bloga :) :) więcej informacji na moim blogu w ostatnim poście :) POZDRAWIAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. można go nabyć tylko na stronie producenta? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...