czwartek, 1 października 2015

Bransoletka Soufeel czyli cudo nad cudami

 Bransoletka Soufeel czyli cudo nad cudami

 
Czy słyszałyście o biżuterii Soufeel? To z niezwykłą  precyzją  wykonane bransoletki, które  tworzy się samemu, indywidualnie, według  swoich preferencji i tego co nam się spodoba. Wybierać jest w czym ! Soufeel to ogromna ilość  pięknych, o różnych  kształtach i kolorach zawieszek. Każda z zawieszek kupowana jest oddzielnie. Do wyboru mamy tradycyjne wzory, zdobione kryształkami Swarovskiego, kwiatki, samochodziki, aniołki,  czaszki, motylki - każdy znajdzie coś dla siebie i skompletuje swoją  własną, niepowtarzalną bransoletkę. W Soufeel można też kupić pierścionki, kolczyki oraz inną biżuterię. Firma ta jednak słynie z bransoletek wykonanych na wzór pandory, do których dodaje się charmsy - czyli zawieszki.


Bransoletki Soufeel wykonane są  z najwyższej jakości srebra o próbie  925. Niektóre zawieszki są także złote.  Każdy, najmniejszy detal zaprojektowany jest z największą precyzją. Każdy element asygnowany jest logiem firmy i ma wybitną próbę mienniczą.


Moja przesyłka z Soufeel przyszła bardzo szybko, bo około 2 tygodnie od złożenia zamówienia. Przesyłka zapakowana była dokładnie, z przywiązaniem wagi do najdrobniejszego szczegółu. W tekturowym pudełku z logiem Soufeel znajdowała się żółta,  zabezpieczająca koperta a w niej malutkie, prześliczne zdobione błękitną kokardką pudełeczko -etui na biżuterię. Po odtworzeniu wieczka pudełka w wyścielonym zamszem wnętrzu znajdowała się bransoletka startowa zapakowana w foliowy woreczek i pięć zawieszek, które zamówiłam.  Każda z nich również zapakowana była w osobnym, foliowym woreczku. Niestety nie ujęłam tego na zdjęciu a woreczki już wyrzuciłam. Musicie zatem uwierzyć mi na słowo; ) Pierwszy raz miałam do czynienia z tak dobrze, profesjonalnie zapakowaną rzeczą. 


Ekspresowo zaczęłam składać moją bransoletkę. Efekt możecie zobaczyć na zajęciach :


Zawieszki, które zamówiłam dostępne są tutaj (jeśli możecie to poklikajcie w linki) :

1. KLIK- turkusowe koło
2. KLIK- różowe koło
3. KLIK- różowe kulki
4 .KLIK- niebieskie serduszko
5. KLIK- aparat
Zestaw startowy : KLIK


Dodatkową nowością w Soufeel są spersonalizowane zawieszki ze zdjęciami : wysyłacie swoje zdjęcie, swojej miłości czy np.  zwierzaka i robią Wam taką zawieszkę do Waszej bransoletki. Zamawiając w Soufeel na kwotę powyżej 50$ wysyłka na cały świat zawsze jest darmowa. Dodatkowo macie możliwość zwrotu towaru do 365 dni po zakupie, jeśli nie sprosta Waszym wymaganiom. Dzięki temu nie ponosicie żadnego ryzyka podczas zakupów.
Biżuteria z Soufeel to doskonały pomysł na prezent! Szczerze przyznam, że te zawieszki wciągają i uzależniają; ) Są tak piękne i dokładnie wykonane, że pragnie się zebrać ich całą, osobistą kolekcję  ;) Świetna zabawa a przy okazji cieszące oko błyskotki. Która kobieta ich nie pokocha?

Korzystając z kodu

 BLOG5

otrzymacie 5% zniżki na wszystkie zamówienia.


Zapraszam Was na stronę 


Znacie biżuterię Soufeel? Spodobała Wam się bransoletka?

45 komentarzy:

  1. Serduszko urocze a całość śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest, też muszę jakieś foty zrobić, bo mam takie zdjecia domowe tylko
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już Twoja też dotarła Aniu? Jestem ciekawa jak wygląda ;)

      Usuń
  3. Przepiękna! Bardzo mi się podobają zawieszki, które wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite jak oni to robią,ale co widzę bransoletkę od nich to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna bransoletka i super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale urocza :) no i ładnie przyszła zapakowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bransoletka, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wygląda ;) miałam kiedyś szał na tego typu bransoletki ;) teraz podoba mi się zestawienie kilku z zegarkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna bransoletka. Ja również mam jedną od nich i jestem nią zachwycona :) Kochana klikniesz też u mnie w linki w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  10. This bracelet is so cute, lovely and adorable charms! *-*
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna! Ja też mam swoją.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Też dostalam od nich tą bransoletkę<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ich bransoletki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...