środa, 7 października 2015

Gal - Balsam do ciała z olejem z wiesiołka

 Gal - Balsam do ciała z olejem z wiesiołka
- opinia o produkcie 


Balsam do ciała firmy Gal zamknięty jest w białym, niepozornie wyglądającym, plastikowym opakowaniu, zamykanym na klik. Balsam ma kolor biały i bardzo delikatny, naturalny zapach.

Cena : 10 zł
Pojemność : 300 ml
Dostępność :
www.gal.com.pl  , Apteki


Co obiecuje producent ? :
Balsam przeznaczony jest do pielęgnacji skóry całego ciała. Skutecznie nawilża, delikatnie natłuszcza i nadaje skórze uczucie świeżości. Doskonale się wchłania i regeneruje naskórek, co jest przydatne po kąpielach wodnych i słonecznych. Zawiera naturalne oleje z nasion wiesiołka, nagietka i krwawnika. Testowany dermatologicznie.
Sposób użycia: niewielką ilość balsamu rozprowadzić i delikatnie wmasować.


Skład :
Aqua, Petrolatum, Cetyl Alcohol, Stearic Acid, Calendula officinalis Oil, Oenothera Biennis Oil, Achillea Millefolium Oil, Triethanolamine, Ethylparaben.



Na plus zasługuje króciutki skład, bez większości chemicznych konserwantów, pegów i innych niepotrzebnych składników. Szkoda jednak, że balsam zawiera parafinę - nie wszyscy lubią ten składnik w balsamach do ciała. osobiście nie przeszkadza, jednak słyszałam różne opinie. W składzie znajdziemy aż trzy oleje : z nasion wiesiołka, nagietka oraz krwawnika.



PLUSY PRODUKTU :
+ Balsam idealnie się wchłania,
+ Bardzo dobrze nawilża skórę,
+ Sprawia, że staje się ona gładka i miła w dotyku,
+ Skład jest całkiem przyjemny, krótki i pozbawiony zbędnej chemii,
+ Nie uczula i nie podrażnia,
+ Łagodzi podrażnienia i regeneruje naskórek.


Podsumowując : Produkty firmy Gal tworzone są z najwyższą  starannością i są świetną, zbliżoną do naturalnej alternatywą dla produktów drogeryjnych. Przede wszystkim ich krótkie składy oraz niskie ceny zachęcają do wypróbowania. Balsam do ciała Gal jest naprawdę fajnym i dobrym produktem. Idealnie nawilża i szybko się wchłania, a to podstawa według mnie, jeżeli chodzi o kryteria doboru takich kosmetyków.


Zapraszam Was na stronę producenta :
oraz na fanpage Ufamy naturze

Znacie produkty firmy Gal? Zainteresowały Was?

27 komentarzy:

  1. Mi parafina w składzie w ogóle nie przeszkadza :) Myślę że się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No rzeczywiście, parafina jest - ja też jej nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Parafina na ciało mi nie szkodzi gorzej z twarzą, fajny balsamik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi ciekawie, ale balsamy, masła itp. to rzeczy których muszę unikać, bo ich zawsze mam jakoś najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie szybko wchłaniające się balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę po raz pierwszy :) Nawet ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że szybko się wchłania ; ) Ostatnio dużo czytam na temat ziół i szaleję nad wszystkim co zawiera ich troszkę więcej niż normalnie - myślę, że po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele pozytywnych opinii o nim czytałam i tu kolejna więc go chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam mężowi krem nawilżający tej firmy, ale cały czas się zastanawia czy używać, właśnie dlatego, że w składzie ma parafinę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do rąk i innych części ciała parafina nie przeszkadza, najgorzej na twarz, bo może powodować wypryski.

      Usuń
  10. Mi niestety parafina szkodzi - ale za taką cenę, warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro tak go chwalisz to muszę wypróbować :D I jeszcze ta cena trudno się oprzeć :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy wcześniej nie słyszałam/czytałam o produktach tej firmy ;) choć jestem zwolenniczką naturalnych kosmetyków to produkt wygląda ciekawie mimo,że tą parafinę posiada w swym składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny sklad, wyprobowalabym na wlosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł, zrobię w niedzielę kremowanie nim ;)

      Usuń
  14. Przypuszczam,że zapach nie przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...