poniedziałek, 5 października 2015

Jesienny płaszczyk z CNDirect

 Jesienny płaszczyk z CNDirect

Dzisiaj chciałam Wam pokazać płaszczyk, który zamówiłam w sklepie  CNDirect. Może nie jest to jakiś wyjątkowy lub szalenie modny w tym sezonie płaszcz ale właśnie na tym polega jego urok, klasyka,  uniwersalność i ponadczasowość. Tego rodzaju ubrania lubię najbardziej. Lubię też czarny kolor, łapię się na tym, że przeważ on w dużej mierze w mojej szafie.
Ciekawa jestem czy wam się płaszcz podoba?
Jest idealny na jesień, bo dość cieńki ale cieplutki. Na zimę jednak może być w nim za zimno.


Bardzo Was proszę o kliknięcia w 2 linki :
♥♥♥
Płaszcz : KLIK
CNDIRECT : KLIK
 ♥♥♥
 Bardzo dziękuję za każdą pomoc.


Dajcie znać czy spodobał Wam się płaszcz.
Znacie sklep CNDirect?

49 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten płaszczyk, gratuluję współpracy! :) Oczywiście pokliałam.

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Proszę o pomoc w kliknięciach, z góry dziękuję. :*
    DRESSLINK ♥
    DRESSLINK ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny płaszczyk mi się podoba a czerń to zdecydowanie ponadczasowy kolor :) Mi równo z czernią podoba się szarość i czerwienie jak szukałam płaszcza dla siebie to ciężko było mi się zdecydować gdy dostępność fasonu była we wszystkich kolorkach :) P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarość również kocham. Czerwone płaszcze też mam,ale zauważyłam,że jednak rzadko je ubieram.

      Usuń
  3. sliczny plaszczyk idealny na jesien , klikniete buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny i uniwersalny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem fajny płaszczyk, mam podobny niebieski

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny płaszczyk, link kliknięty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarny jesienny jak i zimowy płaszczyk warto mieć, bardzo dobry wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny jest
    ja teraz zamiast sobie jakiś płaszcz zamówić, to znów jakieś pierdołki
    ale za to komin i czapę sobie fundnę

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Też z dwa lata temu kupowałam taki w Stradivarious ale już się zniszczył.

      Usuń
  11. Ładny płaszczyk :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. great as usual :) have a nice week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. płaszczyk ładny, aczkolwiek ja zawsze wybieram trochę dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Dresslink niedawno zamówiłam dłuższy, oczywiście też czarny :P

      Usuń
  14. You look great dear! I clicked!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/army-green.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny, klasyczny. Klinkęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam płaszcze,więc i ten mi się podoba :)
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba m isię bardzo kolor szalu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem Ci że świetny zakup :D Super w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...