sobota, 17 października 2015

Niestandardowe zakupy w Wholesalebuying.com

Niestandardowe zakupy w Wholesalebuying.com

Dzisiaj chcę Wam pokazać moje praktyczne zamówienie ze sklepu Wholesalebuying.com. Jest to sklep zagraniczny, gdzie standardowo znajdziecie odzież, obuwie, dodatki, ale także wiele, wiele ciekawych gadżetów, sprzętów elektronicznych i dekoracji domowych.

Moje zakupy to :

1.  Lampki LED "Cotton Balls" - ostatnio do kupienia były w Biedronce, niestety dziki szał zakupów w Polsce sprawił, że w sklepie nie zostało ani jedno opakowanie, gdy się po nie wybrałam. Postanowiłam więc zamówić je wysyłkowo. Jednak w Polsce jest to spory wydatek, dużo tańszą opcją okazało się zamówienie ich z Wholesalebuying.com. Generalnie są one dużo mniejsze niż te w Biedronce, jednak równie urocze. Doskonale ozdobią każdy salon, wnętrze naszego mieszkania i sprawią,że zapanuje w nim oryginalny klimat.



2. Monopod uniwersalny do aparatu fotograficznego -  Bardzo popularny ostatnio gadżet, szczególnie turystyczny. Będąc w Grecji widziałam jednoosobowe wycieczki trzaskające sobie selfie na każdym zakręcie :) Monopod to  najprostszy rodzaj statywu fotograficznego, składający się tylko z jednej nogi. Monopod posiada uniwersalny regulowany uchwyt, regulowaną długość do 108 cm oraz  montaż na gwint 1,4" - standardowy w większości aparatów i kamer. Monopod stabilizuje aparat, dzięki niemu możemy uchwycić dużo większy obraz tła za nami - robiąc sobie zdjęcie. Przydaje się jeśli akurat nie mamy pod ręką kogoś, kto mógłby monopod zastąpić :)


3. Blenda fotograficzna ( ekran odblaskowy) - element służący do odbicia światła w celu uzyskania odpowiedniego oświetlenia fotografowanego obiektu.  W zależności od użytego materiału odbite światło przybiera różne formy: ciepłe kolory i ostre cienie (powłoka metaliczna - złota), zimne kolory i ostre cienie (powłoka metaliczna - srebrna), czy też rozmyte cienie przy zimnych kolorach (powłoka niemetaliczna - biała). Blenda jest przemyślanie zrobiona, ponieważ mieści się w malutkim woreczku - nie jest kłopotem zabrać ją ze sobą w plener. Można przy jej pomocy wyczarować naprawdę rewelacyjne zdjęcia. Jest też sporym ułatwieniem w operowaniu światłem, które czasami bywa za mocne a czasami za słabe w fotografii z wykorzystaniem lustrzanki.


4. Zestaw worków na pranie - komu się taki gadżet nie przyda? Mi bardzo - bo od zawsze dziwnym trafem moja pralka zjada skarpetki :P Nie wiem dlaczego tych par mam coraz mniej. Oprócz tego zdarza się mojej pralce zniszczyć staniki - a ręcznie nie lubię ich prać. Worki na pranie są w 3 rozmiarach - od małego, po średni i duży. W duży można zapakować np. poszewki z pościeli. Worki są bardzo porządnie wykonane i zapinane na zamki.


Generalnie wszystkie te rzeczy - TE SAME RZECZY = IDENTYCZNE możecie dostać w Polsce, np. na Allegro, po dużo ,dużo wyższych cenach. Nie widzę sensu by przepłacać - wolę zamawiać z zagranicy - nawet  wysyłką nie kosztuje to tyle ile musiałabym płacić w Polsce. Przykładowo powyższe zakupy to koszt łącznie z wysyłką około 20 $ czyli plus minus 80 zł na PLN - sama blenda fotograficzna kosztuje na Allegro 60 zł plus wysyłka. To tyle w ramach podsumowania :)


Bardzo Was proszę o kliknięcia w linki :
♥♥♥ 
1. Lamki  : KLIK
2. Monopod : KLIK
3. Blenda : KLIK
4. Worki : KLIK
WHOLESALEBUYING.COM : KLIK

 ♥♥♥
Dziękuję;*

Dajcie znać czy coś Was zainteresowało? Znacie ten sklep?

80 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te ledowe kule, widziałam takie ale bez opcji świecenia, więc wydały mi się zupełnie bezużyteczne. Takie jednak mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne są, jednak nie mogę odżałować tych z Biedronki :(

      Usuń
  2. Świetne gadżety, chętnie sobie sprawię :) Idę poklikać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z blendy rzadko korzystam, posiłkuję się sztucnym światłem z lamp :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna myślę o zakupie takiej blendy :)
    Klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci ślicznie kochana za szczere kliki u mnie- jestem bardzo wdzięczna i oczywiście odwdzięczam się tym samym- bo trzeba sobie pomagać :) :*
    Klikam wholesalebaying oraz w czwartkowym must have shein :) :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Blenda mi by się przydała :) daj znać jak się u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje kulki są super, bardzo mi się podobają. ja swoje Cotton Balls upolowałam w końcu w netto bo na te biedronkowe niestety się nie załapałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Te lampki są urocze!
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kule , monopaod i blenda by mi się przydały! Świetne zakupy, poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy! Czyli ten chwytak jest tylko to aparatu/camery? Też wszędzie szukam tych lampek :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten jest typowo na gwint, ale widziałam też opcje na telefony.

      Usuń
  11. Marzą mi się te kulę niedługo je sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. musze się w końcu zmobilizowac i zrobić cotton balls tak jak soebie obiecałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobić? Wiem, wiem jak ;) Polecam metodę z krochmalem.

      Usuń
  13. Chyba przy następnym zamówieniu skuszę się na blendę - wygląda bardzo ciekawie i może pomógłby mi w robieniu lepszych zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na te lampki to chętnie się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi udało się upolować cotton ball z Biedronki i jestem z nich naprawdę zadowolona ;) Ale te twoje wyglądają równie uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Superowe zrobiłaś zakupy! lampki rewelacja! poklikałam szczerze we wszystko
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Blenda zdecydowanie i kule! Poklikane. Będzie mi miło jeśli też poklikasz u mnie w najnowszym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nice :) happy Sunday:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się te rzeczy :D zwłaszcza blenda przykuła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne zakupy, wszystko praktyczne i przemyslane :) ja mam ledziki w brazie swietne sa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great items you purchased! *-*
    I love lights and that reflective screen for pictures is so usefull! ^-^
    I want it!
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful photography.
    Would you like to follow each other on GFC? Let me know.

    BLOG STYLECCENTRICFASHION / FB / IG / BLOG<3IN / G+ / TWITTER / LOOKBOOK

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakupy przydatne zdecydowanie bardziej dla strefy kobieco-gadżetowej :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zakupy :) jeśli chodzi o cotton balls to zapraszam do mnie pokazuje jak w łatwy sposób można zrobić je samemu :) ponieważ ja też nie zdążyłam by kupić je w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jak ja- nie zdążyłam, a takie piękne kolory były. Chętnie zajrzę!

      Usuń
  25. Świetne rzeczy! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikane, super te światełka :))
    Klikniesz rowniez u mnie będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Taka blenda bardzo by mi się przydała, fajny zakup!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy, poklikane :) Mogę prosić o to samo u mnie? :) Kusi mnie bardzo ten statyw :>

    http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. kule robią nie tylko świetne wrażenie, ale i nastrój ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zamówienie:) Taka odskocznia od ciuszkowych zakupów zawsze się przydaje :) Poklikae oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...