poniedziałek, 12 października 2015

Przegląd torebek ze sklepu CNDirect + Torebki WITTCHEN ponownie w Lidlu

Każda z nas doskonale wie, że ładna torebka jest podstawą dobrej stylizacji. Każda kobieta dobrze wygląda, gdy trzyma w ręku modną torbę. Gdziekolwiek się jest, czy na zakupach, w sklepie, na przystanku, torebka to coś, co jest naszą wizytówką. Dodaje szyku, klasy i dobrze jeśli jest dobrana z gustem. Jestem też zdania, że torebek nigdy za wiele w naszej szafie ;)
Osobiście preferuję torebki skórzane, bo te dłużej mi służą w nienagannym stanie, jednak czasami wzór torby tak mi się spodoba, że sięgam i po te ze skóry ekologicznej. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kilka ciekawych torebek ze sklepu CNDirect - ceny ich są niskie a wybór naprawdę spory.

Jeśli możecie to poklikajcie w linki - będę bardzo wdzięczna.
CNDIRECT : KLIK



1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK

5. KLIK
6. KLIK
7. KLIK


***********
Od soboty 17.10.2015 w Lidlu znowu będzie można nabyć torebkę skórzaną renomowanej firmy WITTCHEN. Torebka taka to wydatek rzędu nawet 1000 zł w Lidlu cena to 269 zł!

https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-12-10-2015,16332/18/
Cała gazetka Lidla dostępna jest TUTAJ - KLIK


Spodobała Wam się któraś torebka?

40 komentarzy:

  1. Skusiłabym się na jedną lub dwie,albo nawet na wszystkie :P
    Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Mi by sie przydała nowa torebka, ale jeszcze się wstrzymam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne, brałabym wszystkie gdyby tylko portfel był grubszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne są te torebki z WITTCHEN ale chyba się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, od dawna szukam torebki idealnej. Nie za dużej, takiej żeby pomieściła wszystkie rzeczy na uczelnie. Niestety nie znalazłam jeszcze tej jedynej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bardzo dobrą torbę Venezia - nie jest mała, ale nie mieści niestety A4

      Usuń
  6. Mi w tym sklepie bardzo wiele torebeczek się podoba :) P

    OdpowiedzUsuń
  7. Już widzę te tłumy w Lidlu teraz...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam numer 6 i mimo jednej wpadki uważam, że jest warta swojej ceny :) mieści się w niej zeszyt A5, a nawet i lekko większe. Także polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarna, pikowana jest prześliczna. :)
    Poklikane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te z lidla mnie tak kuszą ;d ale cena mimo, że obniżona to i tak duża bo to markowe produkty, pewnei ludzie rzuca sie na nie jak w PRL ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przewiduję napad na Lidl :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne torebeczki :) Znajac moje szczęście zanim bym poszła do Lidla to by już nie było ani jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna cena a modele torebek naprawdę świetne! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha ciekawe czy znowu będzie dziki szał w Lidlu ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne torebki :)) ja do lidla się nie wybieram :))

    OdpowiedzUsuń
  16. szósteczka mogłaby być moja :D

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie są świetne, poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...