poniedziałek, 19 października 2015

Romwe w czarno - białym zestawieniu

Romwe w czarno - białym zestawieniu

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje zamówienie Romwe, które dotarło do mnie w piątek. Zamawiałam je już jakiś czas temu, kiedy to jeszcze było dość ciepło i nic nie wróżyło tak nagłej zmiany pogody. W ciągu miesiąca w Polsce temperatura spadła o 30 stopni! Początek września to były jeszcze 30 stopniowe upały, a dziś mamy często temperaturę oscylującą wokół zera. Kilku razowe nocne przymrozki również dały się we znaki i postrącały większość liści z drew. Nie ma już mowy o złotej, polskiej jesieni. Dziś na dworze panuje chlupa, mokradło i mgły.
Oglądając Wasze zdjęcia, widzę, że macie fajniejszą pogodę niż ja :)
Chciałam wybrać się w góry, zdążyć jeszcze w tym sezonie, by móc sfotografować jesienne oblicze Karkonoszy. Niestety nie jest mi po drodze, bo jak nie praca, to pogoda krzyżują moje plany. Za chwilę w górach spadnie już śnieg i będzie trzeba czekać kolejny rok, do kolejnej jesieni, by kolorowa wędrówka doszła do skutku :(

Wracając do zamówienia, z Romwe zamówiłam czarno-biały kombinezon we wzorki. Kombinezon ma dołączony czarny top na ramiączkach. Jest wykonany z cienkiego materiału ... za cienkiego na tą porę roku. Będzie musiał poczekać w szafie na letni czas. Drugą rzeczą zamówiona jest żakiet z różowymi mankietami. Bardzo ładny, elegancki, jednak rozmiar XL sprawia, że ledwo się w nim dopinam :P Ach ta ich rozmiarówka...


Trzecia rzecz to ortalionowa kurteczka, bardzo cieniutka, sportowa. Fajna jest, dobrze się w niej czuję. Fajnie wygląda także założona na bawełniany t-shirt. Można ją nosić jako długi rękaw oraz podpinać na krótki.


Poproszę Was o poklikanie w linki :
  ♥♥♥

Kombinezon : KLIK
Żakiet : KLIK
Kurtka : KLIK
ROMWE : KLIK

 ♥♥♥
 Bardzo dziękuję za każdą pomoc. 


Spodobało Wam się coś? Jak u Was prezentuje się jesienna aura?

41 komentarzy:

  1. Kombinezon bardzo mi się podoba,a kurtkę podobną mierzyłam w Primarku kilka dni temu ;)
    Obklikane, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kombinezon <3 Na następny sezon planuję sobie taki sprawić :)

    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kurteczka :) u mnie również niestety deszczowo :/

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka bardzo fajna oczywiscie poklikane buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Po klikane Kochana, bardzo ładna stylizacja z dłuższą kurteczką;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja podobnie podeszłam do tematu, zamówiłam rzeczy na złotą jesień, a tu taka szaro-bura plucha. Żakiet bardzo mi się podoba, zresztą parka też - jak ja zamawiałam to nie było ich w ofercie :( Kombinezony kuszą mnie od dawna, ale boję się, że z moją figurą to się nie uda.
    Poklikałam we wszystko - buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kombinezon niby taki luźny, a na mnie obcisły heh :p

      Usuń
  7. Jak dla mnie kombinezon jest numerem jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko się bardzo ładnie prezentuje i ty ślicznie wyglądasz - kombinezon bardzo ciekawy i podobają mi się jego wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wygladasz, podoba mi się kurteczka :) poklikałam
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie razem prezentuje się kombinezon z kurteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość prezentuje się bardzo ładnie. Co do pogody, to ja na szczęście jeszcze nie odczuwam, aż tak panującej jesieni. Może był jeden deszczowy i szary dzień, ale w przewadze królują te w miarę słoneczne i drzewa są takie kolorowe, cuuudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aniu, bardzo zazdroszczę. Ja już odczuwam jesienną chandrę.

      Usuń
  12. Wszystkie rzeczy ładne, a najbardziej podoba mi się kurtka ;) poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna kurteczka ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ciuszki, poklikane. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurteczka - strzał w dziesiątkę!

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...