poniedziałek, 19 października 2015

Romwe w czarno - białym zestawieniu

Romwe w czarno - białym zestawieniu

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje zamówienie Romwe, które dotarło do mnie w piątek. Zamawiałam je już jakiś czas temu, kiedy to jeszcze było dość ciepło i nic nie wróżyło tak nagłej zmiany pogody. W ciągu miesiąca w Polsce temperatura spadła o 30 stopni! Początek września to były jeszcze 30 stopniowe upały, a dziś mamy często temperaturę oscylującą wokół zera. Kilku razowe nocne przymrozki również dały się we znaki i postrącały większość liści z drew. Nie ma już mowy o złotej, polskiej jesieni. Dziś na dworze panuje chlupa, mokradło i mgły.
Oglądając Wasze zdjęcia, widzę, że macie fajniejszą pogodę niż ja :)
Chciałam wybrać się w góry, zdążyć jeszcze w tym sezonie, by móc sfotografować jesienne oblicze Karkonoszy. Niestety nie jest mi po drodze, bo jak nie praca, to pogoda krzyżują moje plany. Za chwilę w górach spadnie już śnieg i będzie trzeba czekać kolejny rok, do kolejnej jesieni, by kolorowa wędrówka doszła do skutku :(

Wracając do zamówienia, z Romwe zamówiłam czarno-biały kombinezon we wzorki. Kombinezon ma dołączony czarny top na ramiączkach. Jest wykonany z cienkiego materiału ... za cienkiego na tą porę roku. Będzie musiał poczekać w szafie na letni czas. Drugą rzeczą zamówiona jest żakiet z różowymi mankietami. Bardzo ładny, elegancki, jednak rozmiar XL sprawia, że ledwo się w nim dopinam :P Ach ta ich rozmiarówka...


Trzecia rzecz to ortalionowa kurteczka, bardzo cieniutka, sportowa. Fajna jest, dobrze się w niej czuję. Fajnie wygląda także założona na bawełniany t-shirt. Można ją nosić jako długi rękaw oraz podpinać na krótki.


Poproszę Was o poklikanie w linki :
  ♥♥♥

Kombinezon : KLIK
Żakiet : KLIK
Kurtka : KLIK
ROMWE : KLIK

 ♥♥♥
 Bardzo dziękuję za każdą pomoc. 


Spodobało Wam się coś? Jak u Was prezentuje się jesienna aura?

43 komentarze:

  1. Kombinezon bardzo mi się podoba,a kurtkę podobną mierzyłam w Primarku kilka dni temu ;)
    Obklikane, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kombinezon <3 Na następny sezon planuję sobie taki sprawić :)

    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kurteczka :) u mnie również niestety deszczowo :/

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka bardzo fajna oczywiscie poklikane buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Po klikane Kochana, bardzo ładna stylizacja z dłuższą kurteczką;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja podobnie podeszłam do tematu, zamówiłam rzeczy na złotą jesień, a tu taka szaro-bura plucha. Żakiet bardzo mi się podoba, zresztą parka też - jak ja zamawiałam to nie było ich w ofercie :( Kombinezony kuszą mnie od dawna, ale boję się, że z moją figurą to się nie uda.
    Poklikałam we wszystko - buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kombinezon niby taki luźny, a na mnie obcisły heh :p

      Usuń
  7. Jak dla mnie kombinezon jest numerem jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko się bardzo ładnie prezentuje i ty ślicznie wyglądasz - kombinezon bardzo ciekawy i podobają mi się jego wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 27 million visits, 198 countries of the world! and more than 19,000 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wygladasz, podoba mi się kurteczka :) poklikałam
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie razem prezentuje się kombinezon z kurteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całość prezentuje się bardzo ładnie. Co do pogody, to ja na szczęście jeszcze nie odczuwam, aż tak panującej jesieni. Może był jeden deszczowy i szary dzień, ale w przewadze królują te w miarę słoneczne i drzewa są takie kolorowe, cuuudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aniu, bardzo zazdroszczę. Ja już odczuwam jesienną chandrę.

      Usuń
  13. Wszystkie rzeczy ładne, a najbardziej podoba mi się kurtka ;) poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna kurteczka ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurteczka - strzał w dziesiątkę!

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...