niedziela, 11 października 2015

Wrześniowe denko

Produkty, których zużycie nastąpiło we wrześniu i krótka recenzja, 
jakie wywarły na mnie wrażenie.

• Kupię ponownie.
• Być może kupię.
• Nie kupię.


1. Equilibra, Nawilżająca odżywka zwiększająca objętość włosów - Bardzo lubię tą odżywkę, to już drugie, zużyte przeze mnie opakowanie. Myślę, że kiedyś jeszcze do niej wrócę. Póki co nie, bo znudził mi się jej zapach. Pełna recenzja TUTAJ.

2. Hair Advanced - wyjątkowa odżywka stymulująca wzrost włosów od Revitalash - To wyjątkowy kosmetyk, jaki miałam okazję używać. Wyjątkowo skuteczny, ale okrutnie drogi. Ze względu na cenę, pewnie już nigdy jej nie użyję, a szkoda, ponieważ działanie ma fenomenalne. Pełna recenzja TUTAJ.

3. Aubrey Organics Odżywka wzmacniająco-regenerująca z biotyną  - całkiem niezła odżywka o naturalnym składzie. Bardzo dobrze nawilżała włosy, jednak ostatnio moim potrzeba więcej silikonów - a ta odżywka ich nie ma. Pełna recenzja TUTAJ.

4. Safira, Anovia Head Candy - Odżywka do włosów z olejkiem arganowym - Odżywka z silikonem , który moje włosy lubią. Dobrze nawilżała i podkreślała skręt włosów. Pachniała cudownie truskawkami, jednak w składzie jest niepotrzebny składzik : isopropyl alkohol - czasami potrafi spuszyć moje włosy. Pełna recenzja TUTAJ.



5. Biovax Diamond maska do włosów - Jakoś tak się składa, że praktycznie każde Biovaxy lubię i sprawdzają się na moich włosach. Byłabym mocno zdziwiona, gdyby tym razem było inaczej. Fajna maska i tyle w temacie. Pełna recenzja TUTAJ.

6. Vitapil Mocne, lśniące włosy - lotion - Bardzo fajna, skuteczna wcierka do skóry głowy, z bardzo fajnie przemyślaną buteleczką, atomizerem, dzięki któremu mogłam spokojnie zabrać go ze sobą w podróż do Grecji i nic się nie wylało w torbie szastanej po lotniskach :) Pełna recenzja TUTAJ.

7. Safira - Kapsułki regenerujące do włosów - Jest to drugie opakowanie kapsułek, które zużyłam i mogę spokojnie powiedzieć,że jest to chyba najlepsze serum do włosów, jakie miałam okazję w swoim życiu używać. Szczerze, bardzo,bardzo polecam. Pełna recenzja TUTAJ.

8. Naturativ - Maska regenerująca do włosów - Naturativ to seria kosmetyków Pat&Rab produkowana na rynek zachodni. Znaczy to tyle, że jest to maska regenerująca do włosów Pat&Rab. Maska jest fenomenalna, cudownie działa na włosy, nawilża, dodaje objętości, blasku. Cudo nad cudami. Polecam z ogromną przyjemnością. Pełna recenzja TUTAJ.


9. Equilibra Olejek Migdałowy - Polubiłam ten olejek do ciała i włosów. Bardzo fajne, wygodne opakowanie. Pełna recenzja TUTAJ

10. Balea Golden Magic Dezodorant - Całkiem fajny, dostałam go w prezencie. Mam jeszcze jeden taki. Jak na antyperspirant nawet daje radę, choć ja jestem wierna Rexonie i ten używałam sporadycznie.

11. Timotei szampon i odżywka 2w1 Świeżość - Jestem daleka od produktów 2w1 do włosów, aczkolwiek ten szampon chwalę i polecam. Naprawdę fajny i tani. Zużyli go moi domownicy, aczkolwiek i mi zdarzyło się go używać czasami. Pełna recenzja TUTAJ.


12. Ingrid - Zmywacz do paznokci - Wydajny, tani i dobry. Tyle mam do powiedzenia w jego kwestii.

13. Rexona antyperspirant - Mój stały kosmetyk od lat. Nie zamienię go raczej na nic innego.

14 Fitomed Ziołowy balsam do ciała - Rewelacja w każdym detalu. Nawilżał, szybko się wchłaniał, ładnie pachniał. Lubię kosmetyki Fitomedu. Pełna recenzja balsamu TUTAJ.

15. Balea Abend Rot - Żel pod prysznic - Lubię te żele, lubię Balea i przewiają się na stałe w mojej łazience :) Ładnie pachną, są tanie i dobrze myją - to wystarczy by je polubić :)

To na tyle we wrześniu, co dobiło dna ;) Znacie któryś z tych produktów? 
Jak się u Was sprawdził?

45 komentarzy:

  1. Większości nie znałam :)

    Bardziej się zastanawiam, jak długo zużywałaś to wszystko :D

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo czasu , w zależności od produktu. Np. szampon chyba z rok miałam.

      Usuń
  2. Ten szampon z timotei bardzo lubię, ale kusi mnie ta odżywka do włosów o zapachu truskawek gdzie ja kupiłas?
    ZAPRASZAM KLIKNIJ
    obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. znam tylko timotei u mnie sie nie spisal niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda,ale jest tani,także nie duża strata przynajmniej.

      Usuń
  4. Żele z Balea też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię produkty Equilibra dlatego z chęcią sięgnę po tą odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Equilibra i Biovax to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Timotei używała moja siostra, ale ja nie widzę za bardzo sensu w szamponie i odżywce 2w1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie też - dla mnie szampon to szampon i tyle ;)

      Usuń
  8. Nie miałam okazji używań niestety żadnego z tych produktów. Kusi mnie maska od Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zużycia :) Niewiele znam z Twojego denka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne denko i dobrze że nie było w nim bubli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam żadnego z Twoich zdenkowanych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnóstwo ciekawych produktów, kapsułki safira też mi odpowiadają :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek migdałowy, to zdecydowanie to co by moje łapki do siebie przyciągnęły, nie widzę nic co bym już używała wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam ten szampon z timotei ale nie przypadł mi do gustu. :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Na kosmetyki Balea czaję się już jakiegoś czasu i zupełnie mi nie podrodze hmmm

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem nieźle Ci poszło to denkowanie :) Muszę się wziąć w końcu za swoje,bo wala się po katach i najwyższa pora wywalić do kosza ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post !! I wish you good weeks = )

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  18. Timotei moje włosy nie polubiły - sporo tego wszystkiego i większości nie znam :) P

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje zuzyc Kochana :) Cena Hair Advanced faktycznie mega zaporowa - szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Odżywka pachnąca truskawkami - od razu chcę :D
    Chyba akurat niczego z tych kosmetyków nie używałam.
    Ogólnie bardzo ładne zdjęcia masz, takie estetyczne i z jesienną atmosferą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tego dnia miałam dobre światło do fotografowania. Ostatnio ubolewam nad jego brakiem :(

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...