sobota, 5 grudnia 2015

Biokap - Maska regeneracyjno naprawcza

  Biokap - Maska regeneracyjno naprawcza
- opinia o produkcie 


Maska regeneracyjno naprawcza Biokap zamknięta jest w plastikowym, zielonym słoiczku zakręcanym nakrętką. Maska ma kolor kremowy i konsystencję troszkę gęstszą, dzięki czemu nie spływa z włosów i bardzo łatwo się ją nakłada. Maska pachnie bardzo przyjemnie, słodko, jednak zapach nie utrzymuje się zbyt długo na włosach. 


Cena : 40 zł
Pojemność : 200 ml
Dostępność : Apteki


Co obiecuje producent? :
Nowa rewitalizująco-naprawcza maska BIOKAP Bellezza jest przeznaczona głównie dla bardzo wysuszonych i zniszczonych włosów. Zawiera hydrolizowaną fitokeratynę z ryżu, która zachowuje się ona podobnie do  naturalnie występującej keratyny  - wypełnia włókna włosowe, wzmacniając trzon włosa i przeciwdziałając rozdwojonym końcówkom. Fitokeratyna wnika głęboko we włosy i rekonstruuje pierwotną strukturę włosa, dzięki czemu odzyskują miękkość, nawilżenie i blask. Ceramidy roślinne z oliwy z oliwek  i olejek ze słodkich migdałów pomagają odbudować zniszczone końcówki  oraz dają silnie odżywczy efekt dla całych włosów. Przed zastosowaniem maski zalecamy użycie szamponu rewitalizująco-naprawczego BIOKAP Bellezza.


Skład :


Same dobroci, wiele odżywczych ekstraktów, nawilżaczy. Zaraz na początku składu sok z aloesu, proteiny pszenicy, ceramidy, olej ze słodkich migdałów, oliwy, proteiny ryżu, ekstrakt z lawendy, ekstrakt z rozmarynu lekarskiego, z szałwii, z macierzanki tymianku, kwas mlekowy. Niestety w masce obecny jest Isopropyl Alkohol, którego moje włosy nie lubią i zawsze reagują na niego spuszeniem. Maska posiada zarówno humektanty, jak i proteiny oraz emolienty - całkiem fajnie wymieszane i zbilansowane ze sobą. 


PLUSY PRODUKTU :
+ Maska pomimo alkoholu isopropylowego dosyć dobrze nawilża włosy,
+ Sprawia , że są sypkie,
+ Podatne na skręt,
+ Zaraz po umyciu i wyschnięciu rzeczywiście są spuszone, jednak ja zawsze wcieram we włosy serum, olejek lub jedwab, który ten puch ujarzmia,
+ Włosy dużo lepiej wyglądają po kilku godzinach od mycia i bardzo dobrze wyglądają też następnego dnia - gdzie zazwyczaj ich objętość znika i wymagają ponownego mycia. W przypadku użycia tej maski świeży i dobry wygląd włosów utrzymuje się do dwóch a nawet trzech dni,
+ Maska nie uczula i nie podrażnia,
+ jest bardzo wydajna.


Podsumowując : Maska Biokap to bardzo dobra maska, która potrafi sprawić, że włosy są nawilżone i pełne objętości przez dłuższy czas niż po użyciu innych produktów. Szkoda jednak, że  w składzie znajduje się alkohol isopropylowy - niektóre włosy, w tym moje, nie lubią się z nim za bardzo. Maska Biokapu jest produktem ekspresowym, producent zaleca nałożenie jej na zaledwie 2 minuty. Ja osobiście preferuję maskę potrzymać na włosach nieco dłużej i pod czepkiem i tą też tak aplikowałam : na około 20 minut pod czepek - myślę, że to optymalny czas by nasze włosy wchłonęły z maski odżywcze substancje. 

 
Więcej o produktach Biokap przeczytacie bezpośrednio na stronie producenta



Polecam Wam również profil facebookowy


Znacie maskę Biokap? Zainteresowała Was?


 *****
 
Ps : Od poniedziałku (07.12.) 
w Biedronce znowu będzie można kupić słynne kule LED 
- tym razem muszę je dorwać. 
Link do gazetki tutaj.

https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-07-12-2015,17555/21/
(kliknij w obrazek aby powiększyć)

32 komentarze:

  1. Chyba też muszę się skusić na te kule :) a maska mnie zainteresowała, jest to kolejna którą muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jest fajna. A ja kul nie mam zamiaru teraz odpuścić.

      Usuń
  2. nie znam tego produktu, ostatnio pokochałam czekoladową maskę z Kallosa.. daje mi piękne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladowej jeszcze nie miałam. Używałsm Keratin, Banana, Botox i teraz mam Blueberry i Kallos.

      Usuń
  3. Eh powiedziem szczerze ze te kulki z biedronki są tak kiepskiej jakości ze wole jednak trochę dołożyć i zamówić sobie z neta. Maski nie znam i jakoś chyba bym się na nią nie skusi. Dobrze ze daje dobre efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio kiepskiej? Właśnie ja bardzo żałowałam, że oststnio nie udało mi się ich kupić.

      Usuń
  4. Nie znam kompletnie tego produktu, ale po cenie się nie dziwię :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jesczcze styczności z tą marką kosmetyczną.

    OdpowiedzUsuń
  6. o lukne co tam w gazetce, bo dziś ubieraliśmy choinkę i okaząlo się że 1 zloty łańcuch muszę dokupić hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. O dzięki za info o kulach :) Strasznie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też! Tym razem ich nie odpuszczę :P

      Usuń
  8. Super wpis, czekam na więcej. Kom za kom? Obs na obs?
    Zerknij na mój blog http://urodaizdrowiekobiet.blogspot.com/ pokazałam tam jak zdobyć darmowe bony na kosmetyki, jeżeli jesteś aktywną blogerką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta panna tak spamuje od jakiegoś czasu. Na kilometr śmierdzi, a ludzie i tak dają się nabrać :/

      Usuń
  9. Ja własnie niedawno kupiłam takie kule i jestem z nich zadowolona :)
    Kochana pooklikasz? http://marijory.blogspot.com/2015/12/wishlist-z-shein-i-romwe.html bede mega wdzięczna!! :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry skład. Ciekawa jestem czy moje włosy byłyby równie zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  11. Za piękne włosy trzeba płacić, ale skoro ma tyle plusów to opłaca się ją kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusząca ta maska, właśnie jestem na kupnie czegoś fajnego :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wygląda :)

    Może kiedyś :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe, że przedłuża świeżość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...