poniedziałek, 15 lutego 2016

Styczniowe denko

Produkty, których zużycie nastąpiło w styczniu i krótka recenzja, 
jakie wywarły na mnie wrażenie.

• Kupię ponownie.
• Być może kupię.
• Nie kupię.


1. Planeta Organica - Masło do ciała mango - Świetny produkt o fenomenalnym zapachu, który świetnie sprawdza się zarówno na skórze jak i na włosach. Pełna recenzja masła TUTAJ.

2. Aubrey Organics - Żel aloesowy - Żel ten to bardzo wszechstronny kosmetyk, w ostatnim czasie służył mi do nawilżania skóry głowy ze względu na to, że jest przesuszona. Pisałam o nim TUTAJ.

3. Balea Purple Kisses - Jak zawsze napiszę to samo, bardzo lubię żele te pod prysznic.


4.Marion Kuracja z olejkiem arganowym - Bardzo długo miałam ten produkt  Służył mi jako serum silikonowe do zabezpieczania końcówek. Bardzo wydajny, tani i bardzo dobry produkt. Kupię z pewnością ponownie.

5. Biokap - Odżywka nawilżająca - Fajna, naturalna odżywka, jednak mało wydajna w stosunku do ceny. Pisałam o niej TUTAJ.

6. Kallos Latte - Ta maska dla mnie okazała się zupełnie przeciętna. Zużyłam ją do mycia włosów. Pisałam o niej TUTAJ.

7. Alverde - Dwufazowa odżywka nawilżająca - Bardzo fajna odżywka bez spłukiwania o mega nawilżającym, humektantowym składzie.



8. Calvin Klein Obsession Night - Jest to mój ukochany zapach. Wracać do niego będę latami. Teraz kupiłam Eternity Moment dla odmiany.

9. Vis Plantis - Olejek różany - Fajny, lekki olejek. Zużyłam go także do olejowania włosów. Ładnie pachnie. Pisałam o nim TUTAJ.

10. Receptury Babuszki Agafii - Lekki olejek do masażu - Niesamowicie wydajny olejek. Miałam go bardzo długo. Raczej nie wrócę ponownie, bo mi się po prostu znudził :) Pisałam o nim TUTAJ.

Znacie któryś z tych kosmetyków? Jak się u Was sprawdził?

41 komentarzy:

  1. Ta odżywka Alverde mnie zainteresowała i masło mango, ale nic z tego nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam niczego z tych produktów, ale ciekawi mnie jak maska Kallos Latte spisała się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z tych produktów, ale najbardziej kuszące jest dla mnie masło do ciała o zapachu mango <3 :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam żel Balea - ogólnie lubię je, ale ten jakoś pod koniec zaczął mi się nudzić :) Za to 'olejek' z Mariona to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi że mój worek od projektu denko stoi pełen :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. mgiełka z alverde mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne denko :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-shein-torebka-z-fredzlami.html ?
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ten żel a raczej płyn aloesowy z Aubrey Organics, ja używałam po depilacji, masz rację, to wszechstronny kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spisał się dobrze jako wcierka do skóry głowy

      Usuń
  9. Maska Latte spisała się średnio,ale Milk działa cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiła mnie ta dwufazowa odżywka z Alverde ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja maskę latte bardzo lubiłam :) teraz mam wersję cherry

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam jedynie olejek z Mariona i też się z nim lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kallos ma genialny zapach. Wbrew pozorom spore denko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja Kallosa uwielbiam w wersji Blueberry, Keratin i Banana :) Latte jeszcze nie miałam :) Przymierzam się też do spróbowania kosmetyków Babuszki Agafi - wydają mi się ciekawe :) Szczególnie maseczka drożdżowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banana i Blueberry też mi się spodobały

      Usuń
  15. Też lubię te żele z Balea :O

    OdpowiedzUsuń
  16. średnio przypadły mi do gustu maski z kollosa :(
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne denko. Nic z tych rzeczy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Balea <3
    Malutkie to Twoje denko wyjątkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam muszę koniczynie wypruwać

    OdpowiedzUsuń
  20. Aktualnie testuje "Marion", na razie jestem zadowolona - włosy gładsze, lepiej się rozczesują - zobaczymy :)
    A tą maskę "latte" miałam i nie spisała się za dobrze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...