środa, 16 marca 2016

Lutowe denko

Produkty, których zużycie nastąpiło w lutym i krótka recenzja, 
jakie wywarły na mnie wrażenie.

• Kupię ponownie.
• Być może kupię.
• Nie kupię.


1, 2 L'biotica Biovax Bambus i Olej Avokado szampon i odżywka BB - cała seria bardzo udana. Świetnie działa na włosy. Pisałam o niej tutaj.

3. L'biotica Biovax Bambus i Olej Avokado maska - Świetna maska, tak samo jak seria powyżej. Pełna recenzja tutaj.


4. Pure Collagen suplement diety - Dobry suplement, może kiedyś jeszcze do niego wrócę. Cera jest po nim dużo lepsza, wygląda zdrowiej. Recenzja tutaj. 

5. Bodhi Maska do włosów mleczno - ryżowa - Bardzo dobra maska, efekt po jej użyciu na włosach jest bardzo fajny. Wyglądają zdrowo i są zregenerowane. Maska oparta jest o proteiny. Niestety kosztuje sporo i nie wiem czy do niej wrócę. Pełna recenzja tutaj.

6. Pat&Rub - Odżywka do włosów "Regeneracja" - Jedna z najlepszych odżywek emolientowych do włosów, jakie w moim życiu się pojawiły. Produkt rewelacyjny i doskonały. Tutaj pełna recenzja.

7. Biokap lotion do włosów przeciw wypadaniu - Bardzo dobra odżywka do skóry głowy, po której wyrosło mi mnóstwo nowych włosów. Polecam! Pełna recenzja tutaj.



8. Zmywacz do paznokci z gąbką - Kupiłam go w markecie Netto, średnio radził sobie ze zmywaniem :)

9. Nivea Care - Lekki krem odżywczy - Całkiem fajny, dobry krem na dzień. Pełna recenzja tutaj.

10. Perfumy Miss Jordani Oriflame - Dostałam je w prezencie. Zapach bardzo ładny, jednak trwałość średnia.

11. Bodetko Lash Odżywka do rzęs - Działa, daje fenomenalne efekty. Pisałam o nich tutaj, jest wydajna. Trafia do denka, ponieważ się przeterminowała a ja już nie planuję używać więcej tego rodzaju specyfików. W niedalekim czasie na ten temat napiszę więcej.

12. Gal - Pomadka ochronna z olejem wiesiołka z filtrem UVA / UVB - jedna z lepszych pomadek, jakie w życiu używałam. Zachowanie ust w idealnej kondycji z tą pomadką to rzecz oczywista. Dodatkowo jest bardzo tania. Pełna recenzja tutaj.


Znacie któryś z tych produktów? Jak się u Was sprawdził?

44 komentarze:

  1. miałam tę maskę biovax awokado i całkiem miło ją wspominam, chociaż pogrubienia włosów akurat nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogrubienia może nie,ale jest bardzo fajna

      Usuń
  2. Jak ty to robisz, że zużywasz tyle produktów? Mamy podobne wlosy i myję co 1-2 dni nie żule produktów a mimo wszystko nie wykańczam rzadnego w miesiąc :D tylko pełna szafa z zapasami ciągle mnie korci :p a włosy mamy podobne :p zapraszam do siebie :) www.beautyinzynier.blogspot.com :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami mieszam maski ze sobą ;)

      Usuń
    2. hm.. też mieszam :D chociaż zdecydowanie wolę półprodukty :D nie wiem czy widziałaś mój post o tych co mam? miałaś do czynienia z jakimiś? które się u ciebie sprawdzają?

      Usuń
    3. Jakiś czas temu zaczęłam zabawę z nimi. Póki co przoduje kwas hiaulronowy - pewnie napisałam to z błędem :)

      Usuń
  3. Zwłaszcza ta pomadka do ust bardzo nie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim marzeniem jest mieć długie i gęste włosy! Może długich kiedyś się doczekam, ale gęstych to wątpie ;(
    Na pewno z kilku produktów skorzystam, będę próbowała teraz wszystkiego co możliwe! ;)
    Bardzo lubię Twojego bloga i chętnie go czytam :*

    Buziaki kochana :)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;) Życzę Ci z całego serca spełnienia włosowych życzeń :) Buziaki

      Usuń
  5. Znam maskę Biovax i krem Nivea. Będę musiała niedługo napisać o masce ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ta maska do włosów się kompletnie nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę przetestować zestaw z L'biotica :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw od L'biotica Biovax bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu wypróbować ten krem z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo polubiłam Bodetko i chętnie bym jeszcze powróciła do tej odżywki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super to fakt, ale z perspektywy odstawienia odżywek do rzęs i widząc dzisiejszy ich stan, nie warto było zaczynać :(

      Usuń
  11. Oj miło wspominam ten kremik z Nivea :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie również wpadła w oko ta pomadka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wielką ochotę wypróbować tą serię Biovax oraz odżywkę Bodetko lash :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie rzeczy polecam, choć odżywek do rzęs dziś już bym nie wypróbowała.

      Usuń
  14. "Biovax" to zawsze dobry wybór :) choć tej serii z Awokado nie znam... zdam się na Twój kosmetyczny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten zmywacz do paznokci nigdy więcej go nie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta odżywka Pat&Rub wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Krem z Nivea bardzo lubię i stosuję codziennie, a co do Pure Colagen to takie tabletki nie są dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta seria Biovax bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja znam Biovaxa też uważam, że jest świetna! Jeśli i odpowiadała to polecam przetestować L'Biotica Professional Therapy, jeszcze lepsza, bo na codzienną pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...