poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Pas wibrujący - odchudzający - czy to działa? Nowości z Banggood

 Pas wibrujący - odchudzający - czy to działa? Nowości z Banggood

Banggood to sklep w którym można znaleźć zupełnie wszystko. Uwielbiam przeglądać jego strony. Zawsze wynajdę coś ciekawego : to z wystroju wnętrz, to coś do domu, kosmetyki, lakiery do paznokci, ubrania czy nawet gadżety elektroniczne. Po prostu w Banggood zawsze znajdzie się jakieś perełki. Przesyłka zawsze jest bezpłatna a paczki przychodzą bardzo szybko i  zawsze przesyłką poleconą, rejestrowaną, że można sobie śledzić ich drogę podroży. Tym razem z Banggood również zamówiłam bardzo ciekawe rzeczy, same zobaczcie. 



Pas wykonany jest bardzo solidnie, posiada bardzo dużo rzepów, tak aby wygodnie było go zapiąć osobom o różnej sylwetce. Pas posiada włącznik z dwoma trybami pracy : mocniejszym (zaawansowanym) i łagodniejszym. Do włącznika podłącza się kabelek z zasilaniem prądu. Pas wygląda porządnie i solidnie, ale czy działa? 

Co o pasie wibrującym mówi producent? :

Pas wyszczuplający X5 to produkt, wykorzystujący najnowszą technologię, aby zapewnić  skuteczny masaż. Został zaprojektowany zgodnie z inżynierią ludzką, aby upewnić się, że daje największy stopień komfortu. Funkcja utraty wagi może pomóc w osiągnięciu pożądanego kształtu sylwetki. Przy odpowiedniej diecie, pomoże spalić tłuszcz i stanie się skutecznym sposobem, aby schudnąć.
Unikalne, owalne ruchy wahadłowe masażu powodują lepsze dopasowanie się do ciała. Pas daje możliwość domowego, profesjonalnego masażu, łagodzi napięcie i stres. Wibrowanie pasa polepsza krążenie krwi, zmniejsza zmęczenie mięśni, zmniejsza produkcję kwasu mlekowego wywołującego zakwasy.


Moje wrażenia :
Działanie pasa odczuwa się już po pierwszym użyciu, ale także po kolejnych. Czuć delikatne zakwasy w mięśniach brzucha. Pojawia się uczucie, że zostały uaktywnione nie ruszane wcześniej mięśnie. Nie ma co liczyć na jakieś super odchudzenie za pomocą takiego gadżetu. Bez przesady - nic się samo nie zrobi, tłuszcz też się nie spali, gdy będziemy siedzieć na kanapie i zjadać słodycze. Pas wibrujący jednak może być bardzo pomocny i przydatny do ukształtowania sylwetki i polepszenia widoczności mięśni. Jeśli ktoś regularnie ćwiczy, to może zainwestować w taki pas, a efekty ćwiczeń będą lepiej widoczne już po kilku użyciach.  Pas modeluje sylwetkę i podkreśla mięśnie brzucha. Dodatkowo daje uczucie relaksu i odprężenia. Można go także stosować na bolący kręgosłup, w formie masażu. Można modelować nim także ręce, nogi, uda czy łydki.
Pas używać można maksymalnie przez 40 minut w trybie ciągłym a później należy zrobić minimum 2 godziny przerwy. Fajna sprawa bardzo, jednak jest jeden minus : stosunkowo głośne działanie (pas podczas swojej pracy burczy) :)




Porządnie wykonany pędzel do malowania brwi z miękkim ale odpowiednio sztywnym włosiem, zakończonym skosem. Idealnie konturuje linię brwi. Niedawno kupiłam pomadkę do brwi, którą jestem zachwycona, a ten pędzelek pomaga mi w jej aplikacji.




Turban wykonany jest z mikrofibry i posiada guzik, dzięki któremu mokre włosy zawijamy i nie mają możliwości wydostać się spod niego. Niesamowita wygoda - mikrofibra świetnie chłonie nadmiar wody z powierzchni mokrych włosów, dzięki czemu szybciej wysychają. Mikrofibra jest łagodna dla włosów, a zwykły, szorstki ręcznik może je zniszczyć, obciążać dodatkowo, ma także zły wpływ na łuskę włosa. Turban jest łatwy w użyciu, wygodny, można go prać, szybko wysycha. Polecam każdej z Was! Żaden wydatek a mega komfort.




Mega hit tego sezonu - kocyk w mandale i ornamenty. Jest po prostu przepiękny. W sklepie Banggood dostępny jest w dwóch formach : w kształcie koła lub prostokąta. Zdecydowałam się na ten drugi z racji większego obszaru do leniuchowania :) Kocyk jest cieniutki, wygodnie się na nim leży, zmieści się w każdej torbie, nawet plażowej. Może służyć również za narzutkę plażową, można wykorzystać go do wystroju w domu : jako dywan lub narzutę na sofę a nawet bywa wieszany na ścianach. Bardzo, bardzo polecam - świetna sprawa!


--- BANGGOOD ---
Pas wibrujący : KLIK
Pędzelek do brwi : KLIK
Turban : KLIK
Kocyk : KLIK

Dajcie znać czy coś Wam się spodobało lub Was zainteresowało?

16 komentarzy:

  1. Ten koc jest baaaaaardzo w moim stylu. <3

    Mam dwa turbany z guzikiem i gumką z Jyska, ale wcale z nich nie korzystam, bo albo są wadliwe, albo mam niewymiarową głowę, ale chyba to drugie :D po prostu gumka jest za krótka i nie dostaje go guzika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie miałabym wibrujący pas i ręcznik. Nie przepadam za mandalą, ale kojarzy mi się z gotyckimi rozetami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki pas przydałby mi się na uda.
    Oczywiście wiem,wiem. Ćwiczenia to podstawa. Samo, jak piszesz, nic się nie zrobi.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten kocyk
    turban też by mi się przydał

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kocyk na plażę piękny! Czysta przyjemność na nim posiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze chciałam mieć taki pas :) największy problem mam ze swoim brzuchem

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocyk i turban - przypadły mi do gustu. Kocyk jest mega śliczny :D A turban...cóż, przydał by się i to bardzo ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Turban do włosów by mi się przydał ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na aliexpress.com kupiłam sobie masażer i nawet dosyć mocno masuje, także sobie ustawiam na mniejszą moc bo aż kopie :) niezłe cuda można znaleźć w tych chińskich sklepikach

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w takie cudowne pasy nie wierzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znajoma uzywała takiego pasa na brzuch,niestety musiała zrezygnować po powstały jej jakieś guzki,które musiała operacyjnie wycinać

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten kocyk chodzi za mną już od jakiegoś czasu, początkowo znalazłam takie ręczniki, jednak ich cena... niestety nie dla mnie, na szczęście ostatnio widzę coraz więcej tańszych wersji na różnych stronach. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie sądziłam, że taki pas na prawdę działa, ale myliłam się. Turban ciekawy, nigdy takiego nie używałam, ale chyba pomyśle nad jego zakupem. A kocyk super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki pas zawsze chciałam wypróbować :) Nie wierzę w żadne cuda oczywiście, ale zwykła ludzka ciekawość przeważa nade mną :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydałby mi się <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...