czwartek, 11 sierpnia 2016

Rosegal - nowości ubraniowe w kolorach czerwieni

  Rosegal - nowości ubraniowe w kolorach czerwieni

Ostatnim razem pokazywałam Wam buty ze sklepu Sammydress. Tym razem zamówiłam rzeczy z drugiego sklepu tej sieciówki : Rosegal. Sklep ma bezpłatną wysyłkę na cały świat. Ostatnio dosyć długo szła do mnie paczka więc tym razem pomyślałam, że będzie podobnie i zaopatrzyłam się w troszkę jesienne rzeczy. Tymczasem paczka dotarła ekspresowo ;) 

Dziś chciałam Wam pokazać jej zawartość. Jedynym letnim elementem może być czarna, sportowa,  sukienka. Oprócz niej zamówiłam także czerwoną narzutkę do której dołączony jest czarny top (w sklepie nazywają to sukienką, jednak długość jej absolutnie nie jest europejska) ;D Dodatkowo do koszyka wrzuciłam też bluzę w paski z kapturem. Bluza jest fajna, jednak jej materiał to taka jakby pianka. Na stronie sklepu była informacja, że bluza jest bawełniana. Mimo wszystko jestem z niej zadowolona.



---- ROSEGAL ----

Narzutka : KLIK
Sukienka : KLIK
Bluza : KLIK

Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

15 komentarzy:

  1. Świetne zestawy! Zakochałam się w tej szarej torebce z pierwszego ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  2. poklikane na dłużej ;) na początku link z sukienką Ci nie działa
    podoba mi się narzutka <3 lubię tego typu rzeczy
    mogłabyś kliknąć u mnie? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/08/nowosci-z-sammydress-sodko-czy-z-pazurem.html
    albo chociaż tu :) http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/08/zaful-druga-czesc-zamowienia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. w tym żakiecie wyglądasz pięknie, czerwień to kolor blondynek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest na narzutka :)
    Linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka bardzo mi się podoba ;) Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka mi się podoba :) Link od sukienki nie działa (ten na początku posta) :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Narzutka czerwona i bluza bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza wygląda na cieplutką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Narzutka i sukienka super.Bardzo ślicznie wyglądasz,pasuje Ci czerwony kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko mi się podoba,pięknie wyglądasz kochana:):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Narzutka i tuniczka czarna jest sliczna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...