wtorek, 27 września 2016

Mama's - Krem przeciw rozstępom

  Mama's -  Krem przeciw rozstępom
- opinia o produkcie


Krem przeciw rozstępom firmy Mama's dedykowany jest przede wszystkim kobietom w ciąży lub tym, które po niej potrzebują pomocy w powrocie do ładnego wyglądu ich ciała. Krem zaprojektowany został tak, aby zmniejszać widoczność rozstępów, zapobiegać im. 

Produkt ten zawitał w mojej kosmetyczce łącznie z olejkiem z tej samej serii. Kosmetyki używam profilaktycznie, ponieważ mam kilka, w prawdzie może mało widocznych, ale obecnych rozstępów. Nie jestem w ciąży i jeszcze nie byłam, jednak chciałabym pozbyć się tych nieestetycznych bliznek raz na zawsze. Postanowiłam więc sięgnąć po specjalistyczną serię Mama's , z nadzieją, że będzie to seria skuteczna.


Krem przeciw rozstępom zamknięty jest w plastikowej tubie zamykanej na klik. Dodatkowo w kartoniku. Ma biały kolor i kremową, troszkę wolno wchłaniającą się konsystencję. Krem pachnie bardzo ładnie, kwiatowo. Jest bardzo wydajny i treściwy.

Cena : około 30 zł
Pojemność : 150 ml
Dostępność : Apteki / http://mamas.com.pl


Co obiecuje producent? :
Krem do intensywnej pielęgnacji skóry w czasie ciąży i po porodzie zapobiega powstawaniu rozstępów i nasilaniu się już istniejących. Zawarty w kremie Hydroxyprolisilane CN®, zwany aktywatorem młodego kolagenu, stymuluje podziały komórkowe skóry dzięki czemu poprawia jej strukturę i elastyczność.


Skład :
Aqua, Cetearyl Alcohol,PPG-11 Stearyl Ether, Isopropyl Palmitate, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride, Phosphate, Parfum, Propylene Glycol, Tocopherol Acetate, Methylsilanol, Hydroxyproline Aspartate, Butylene Glycol, Sodium Benzoate, Alcohol Denat., Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Kosmetyk nie zawiera parabenów. 


PLUSY PRODUKTU :
+ Ładny zapach,
+ Duża wydajność produktu,
+ Krem dogłębnie nawilża,
+ Uelastycznia skórę,
+ Zmiękcza naskórek i sprawia, że skóra jest miła w dotyku,
+ Wygładza,
+ Sprawia, że rozstępy stają się jaśniejsze i mniej widoczne (efekt ten zauważyłam po miesiącu regularnego stosowania kremu).


Podsumowując : Krem przeciw rozstępom Mama's w pewien sposób redukuje ich widoczność oraz dba o odpowiednie uelastycznienie i wygładzenie skóry. Myślę, że dla kobiet w ciąży lub tych, które urodziły już dzieci  i próbują wrócić do formy, pod względem elastyczności i jędrności skóry, ten krem okaże się bardzo pomocny. Sprawdzi się przede wszystkim w walce z nieestetycznymi rozstępami. Trzeba jednak pamiętać, by stosować go regularnie - producent zaleca aplikowanie go na skórę dwa razy dziennie. Czasami ciężko o taką systematyczność.

Znacie kosmetyki Mama's? Zainteresował Was ten krem?

7 komentarzy:

  1. Przydałby mi się taki na moje boczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i ja :) Fajny produkt, choć bardziej spodobał mi się olejek z tej linii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama czasami korzystam z takich kosmetyków, nabawiłam się już rozstępów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety na rozstępy nic nie ma. Jedynie laser w początkowej fazie pojawienia się, ale on też nie zlikwiduje a tylko je wybieli ;/
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie zawsze stosowanie kosmetyków jest w stanie uchrnic nas przed powstawaniem rozstępów, zarówno w ciąży jak i przy wahaniach wagi. Jedyną skuteczną metoda, dzięki której możemy się pozbyć juz powstałych defektów są zabiegi z zakresu kosmetologii i medycyny estetycznej. Do najskuteczniejszych należą zabiegi laserowe, np. laser CO2, laser Emerge, iPixel oraz mezoterapia igłowa i mikroigłowa. Ważne jest aby niwelowaniem rozstępów zająć się, gdy sa jeszcze w fazie zapalnej, to gwarantuje skutecznośc zabiegów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...