sobota, 10 czerwca 2017

Co nowego znajdziemy w Banggood?

Co nowego znajdziemy w Banggood?

Przeglądam Banggood w poszukiwaniu letnich nowości i natknęłam się na prześliczne sandały. W sumie wpadło mi w oko kilka modeli, aczkolwiek te na zdjęciu, chyba najbardziej mi się spodobały. Oprócz pięknych bucików na lato, warto sprawdzić takie kategorie jak :

Bluzki
Okulary przeciwsłoneczne
Bielizna
Buty sportowe
Nakrycia głowy

Pamiętajcie, że w Banggood przesyłka zawsze jest darmowa na cały świat.


Robicie zakupy w Banggood?

9 komentarzy:

  1. Ciekawa ta czapka :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam :* Mam nadzieje ze będziesz miała fajną współpracę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czapka jest boska i kolory piękne. Bluzka przeurocza całkiem w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  4. A zerknę tam chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tym sklepie :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sandałki faktycznie bardzo ładne, kojarzą mi się ze stylem boho, trochę Bollywood ale w tej miłej, kolorowej odsłonie a nie z przesadą. I widać, że są wygodne. W sam raz na wycieczki, gdy planujemy podróż i chcemy długo zwiedzać lub chodzić po plaży. Tunika idealna na ciąże, a o czapce już pisałam na facebooku :D Trochę dziecinny styl ale napewno dobrze chroni przed słońcem. Szkoda, że nie jest w jasnym kolorze, odbijałaby promieniowanie słoneczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...