wtorek, 29 sierpnia 2017

Kratka w różnej postaci - Zaful i Rosegal

Kratka w różnej postaci - Zaful i Rosegal

Kratkę bardzo lubię w zasadzie na wszystkim. Koszula w kratę natomiast to podstawa w mojej szafie. Kiedyś w sklepie Rosegal zamawiałam czerwoną koszulę, która stała się moją ulubioną. Tym razem postanowiłam zaopatrzyć się w taką samą, tylko w niebieskim kolorze. 

Z Zaful natomiast pochodzi sukienka w czerwono białą kratę. Jest dosyć luźna, zamawiałam ją z myślą o ciążowym brzuszku :)


--- ROSEGAL  / ZAFUL ---

Koszula : KLIK
Sukienka : KLIK

Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

11 komentarzy:

  1. Przepiękna sukienka 👗 !

    Sprawiłaś, że kupię taka samą :*

    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! Ja tez lubie krateczke! ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta sukienka
    Ślicznie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kratę, ta sukienka jest urocza :) klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie rzeczy mi się podobają ;) Ja też lubię ubrania w kratę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszule w kraty lubię ale na tym moja miłość do kratki się kończy ;) śliczne sandałki masz założone do sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sukieneczka :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...