piątek, 1 września 2017

Dwie codzienne, czerwone bluzy z Zaful i Rosegal

Dwie codzienne, czerwone bluzy z Zaful i Rosegal

Dzisiaj chcę Wam pokazać dwie, zupełnie zwyczajne, niczym nie wyróżniające się bluzy. Codzienny element stroju większości z nas :) Jak pierwszą, w paski mogę rzeczywiście polecić, bo wykonana jest z bawełny, oddycha, przyjemny materiał, tak druga to jej przeciwieństwo. Czerwona bluza to czysty poliester. Nie da się tego nosić. Materiał sztuczny i nieprzyjemny. U mnie odpada w zupełności.


ROSEGAL / ZAFUL

Bluza w paski : KLIK
Bluza czerwona : KLIK

Dajcie znać co myślicie? Chodzicie w bluzach czy raczej unikacie codziennych ubrań
 na rzecz tych bardziej eleganckich?

13 komentarzy:

  1. fajne zwyczajne bluzy, szczególnie ta druga bez pasków wpadła mi w oko, klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię jakiś mega eleganckich ciuchów ale w bluzie jezdzę tylko rowerem lub siedzę w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta druga z piękna intensywną czerwienią bardzo mi się podoba ;) 18,57 18,22 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie bluzy sa super
    Może wspólna obs ? zacznij i daj znać :) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga bardziej mi się podoba:)

    http://sandziv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam bluzy, szczególnie takie trochę za duże :D Ta cała czerwona jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię bluzy, ale tylko na jakiś spacer. Obie wyglądają ładnie, ale szkoda, że materiał kiepski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz super! <3
    Zapraszam Kochana do mnie na nowy wpis, NOWY OUTFIT :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...