niedziela, 24 września 2017

Mediterranean hair - Maska do włosów zniszczonych

Mediterranean hair - Maska do włosów zniszczonych 
- opinia o produkcie

Mediterranean to nowość na polskim rynku kosmetycznym. Produkty przybyły do nas prosto z Grecji, a sama nazwa firmy oznacza po prostu Morze Śródziemne. Powiew zagranicznych wakacji zamknięty w śródziemnomorskich kosmetykach. Czego chcieć więcej?


Dzisiaj chcę Wam napisać kilka słów o masce do włosów zniszczonych. Zamknięta została w plastikowym słoiczku z zakręcanym wieczkiem. Maska ma kremową konsystencję i kolor. Pachnie przyjemnie, jednak zapach nie utrzymuje się długo na włosach. Konsystencja produktu jest zbita, kremowa i treściwa. Nie spływa z włosów, dzięki temu maska jest też wydajna. Nałożona na włosy wnika w nie, dzięki czemu nie trzeba aplikować jej w dużej ilości. Kosmetyk łatwo spłukuje się z włosów, nie obciąża ich.

Pojemność : 250 ml
Cena : 44 zł


Co obiecuje producent? :

Maska reperująca do włosów z kolagenem i kwasem hialuronowym. Zapewnia głębokie odżywianie i intensywną naprawę włosów. Idealna do suchych i zniszczonych włosów. Maska nie obciąża włosów.   101% dodatkowego nawilżenia.     

Piękno zaczyna się od podstawowych zabiegów kosmetycznych i codziennej pielęgnacji. Zapewnienie wysokiej jakości codziennej pielęgnacji jest pierwszym krokiem do uzyskania piękna, co przekłada się na siłę i ufność, którą każda kobieta może dzielić się z innymi, zmieniając swoje codzienne życie na lepsze. Tworzymy certyfikowane kosmetyki najwyższej jakości, wybierając i łącząc najbardziej korzystne składniki znalezione w śródziemnomorskiej przyrodzie z nowatorskimi surowcami opartymi na najnowocześniejszej kosmetologii. Naszym celem jest dalsze rozwijanie metod badawczych i produkcyjnych, tak aby wysoce skuteczne produkty kosmetyczne mogły być dostępne dla jak największej liczby kobiet.   

Sposób użycia : Nałożyć na wilgotne i czyste włosy pozostawić na 2 minuty. Spłukać dużą ilością letniej wody.


Skład :


W składzie znajdziemy nawilżającą glicerynę, masło shea, olej kokosowy, lekkie, łatwo zmywalne silikony, pantenol (prekursor witaminy B5), hydrolizowany kolagen, proteiny pszenicy, proteiny jedwabiu, argininę, aminokwasy, hydrolizowaną keratynę kwas hialuronowy, kwas pantotenowy (witamina B5) oraz witaminę B3.

Skład maski został bardzo fajnie zbilansowany pod względem : nawilżających humektanów, regenerujących protein oraz wygładzających, zabezpieczających włosy przed zniszczeniem emolientów. Przewagę jednak mają tu emolienty, ponieważ znajdują się wyżej składu niż np. proteiny.


Moja opinia o produkcie :

Lubię poznawać nowinki kosmetyczne, szczególnie te włosowe są mi niezwykle bliskie. Ta śródziemnomorska maska również bardzo kusiła mnie, szczególnie swoim składem. Moje włosy uwielbiają masło shea. Obawiałam się jednak działania oleju kokosowego, zupełnie niepotrzebnie. Olej kokosowy czasami potrafił puszyć moje włosy. Tym razem w towarzystwie tak dużej ilości innych emolientów, nie ma możliwości by sobie pobroić z włosami.


Maska bardzo ładnie nawilża moje włosy i domyka ich łuski. Nie powoduje podrażnień skóry głowy. Łatwo się spłukuje i dosyć szybko działa, ponieważ nie wymaga długiego trzymania jej na włosach. Wygładza je, dodaje lekkiego blasku. Włosy są sypkie, mają troszkę większą objętość, nie są obciążone u nasady. Maska nie wzmaga przetłuszczania się włosów, nie powoduje strączkowania. Całkiem fajnie radzi sobie z kosmykami, chociaż najbardziej porowate końcówki nie są po tej masce wystarczająco dociążone. Stąd też obawiam się, że u osób o bardzo zniszczonych włosach może nie dawać wystarczających efektów, szczególnie w kwestii redukcji puszenia się, czy odstawiania pojedynczych włosków. Maska pod względem pojemności jest dosyć wydajna, jednak jej cena nie należy do najniższych. Skład jej jest całkiem fajny, aczkolwiek mogłaby być nieco tańsza.

Znacie kosmetyki Mediterranean?
 Zainteresowała Was ta maska?

7 komentarzy:

  1. Zupełna nowość jak dla mnie. Zbitej maski jeszcze nie miałam. I jak zwykle wejdę na Twojego bloga i już coś chcę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. hm interesująca ale moje końcówki są suche, choć ostatnio podcięte, po myciu i maskach i tak nakładam na nie olejek

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślicie, że prostowanie keratynowe w dobrym salonie może przynieść podobny efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O keratynowym pisałam tutaj : http://wlosymuszabycdlugie.blogspot.com/2015/01/ntbk-keratin-treatment-keratynowe.html

      Usuń
    2. Dzięki:) Jestem już zabiegu i jestem super zadowolona:)

      Usuń
  4. Jaką odżywkę polecacie po tej keratynie? Niedługo minie miesiąc od zabiegu, a ja nic nie stosuję....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...