środa, 18 października 2017

Szpital.... :(

Szpital ... :(


Przepraszam, że dziś tak bardzo osobiście, ale musiałam wyrzucić to z siebie :( Miał być dzisiaj zupełnie inny post, ale wszystko wyleciało mi już zupełnie z głowy i nie potrafię się skoncentrować nad czymś co by miało jakikolwiek sens. Byłam dziś na ostatniej wizycie u mojej Pani Doktor i niestety jutro pilnie muszę trafić do szpitala :(

Od tygodnia wiem, że będę miała cc - ze względu na moje nadciśnienie. Dzisiaj doszła kolejna informacja - w brzuchu jest za mało wody i nie można już dłużej czekać, bo nie jest to bezpieczne. Dzisiaj 36 tydzień, Mała waży około 2800. 

Strasznie się boję i chce mi się płakać cały czas :/ Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Bardzo proszę trzymajcie za nas kciuki :(

19 komentarzy:

  1. wierzę, że będzie dobrze. Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko będzie dobrze! Kobiety są silne więc poradzicie sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana,wszystko będzie dobrze! 36 tydzień to już prawie donoszona ciąża,a waga córeczki nie jest aż taka mała,szybko to nadrobi-zobaczysz.Co do cc,pisałam Ci jak było u mnie i ani przez chwilę nie uważałam,że była to zła decyzja lekarzy.Postaraj się myśleć pozytywnie,bo nic złego się nie stanie,a stres w niczym nie pomoże.Trzymam mocno kciuki i myślami jestem z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie dobrze! Trzymamy kciuki! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, będzie dobrze. Zobaczysz:) Przytulam, wspieram, ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki. Musi być dobrze, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! Córeczka sobie poradzi, mój mały też tyle ważył jak się urodził i szybko przybrał na wadze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno będzie dobeze Kochana. Trzymam kciuki. Pamiętaj żeby w razie czego pisać do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. będzie dobrze, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojnie, tylko spokojnie, 36 tydzień to nie 26, Maleństwo poradzi sobie z pewnością. I Mama też. Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie wszystko w porządku! Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko na pewno będzie dobrze ! Trzymam kciuki za Was :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby wszystko dobrze się skończyło! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...