poniedziałek, 15 stycznia 2018

Nowości z Romwe : szary sweter i bordowe spodnie

Nowości z Romwe : 
szary sweter i bordowe spodnie

Dzisiaj chcę Wam pokazać moje najnowsze zakupy w sklepie Romwe. Tym razem jestem bardzo zadowolona zarówno z jakości ubrań, fasonu, rozmiarówki i wykonania. Pierwsza rzecz to szary sweter - kardigan. Idealny na tą porę roku. Nie jest za gruby, dlatego z łatwością mieści się pod każdą kurtką, a mimo wszystko jest bardzo ciepły. Druga rzecz to bordowe spodnie. Kiedyś w Romwe zamawiałam już takie czarne i wiedziałam, że będzie to strzał w dziesiątkę. Materiał bardzo przyjemny, elastyczny, nie obiera się ani nie mechaci. 


--- ROMWE ---

Sweter : KLIK
Spodnie : KLIK

Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

8 komentarzy:

  1. Sweter bardzo mi się podoba - lubię takie ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda ten sweter w połączeniu z takim dłuższym swetrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądasz, figura jak przed ciążą, bardzo lubię bordo

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie mają świetny kolor:)Lubie takie swetry są super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kardigan jest świetny,spodnie też fajne ale kolorek nie w moim guście. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...