piątek, 2 lutego 2018

Promshopau.com - miejsce gdzie znajdziecie suknie ślubne i okolicznościowe w atrakcyjnych cenach

Promshopau.com - miejsce gdzie znajdziecie suknie ślubne 
i okolicznościowe w atrakcyjnych cenach

Każda kobieta, która planuje ślub lub już go doświadczyła, wie doskonale jak dużym wydatkiem potrafi być zakup sukni ślubnej. Oprócz naprawdę sporych kosztów, ciężko jest znaleźć akurat taką kieckę, jak sobie wymarzyłyśmy.
Ja swoją suknię ślubną szyłam na zamówienie, pod projekt , który wyszukałam w Internecie. Było taniej, ładnie, ale też nie do końca tak jak chciałam.
Tydzień przed ślubem kiecka była przerabiana, dorabiany był dekolt - nie muszę Wam nawet mówić ile mnie to stresu kosztowało! Wtedy nie wiedziałam jeszcze, że suknie ślubne można zamówić przez Internet, bo w zagranicznych sklepach są naprawdę tanie a wybór ogromny. Takim sklepem jest właśnie Promshopau.com - miejsce gdzie znajdziecie suknie ślubne i okolicznościowe na każdą uroczystość. 

W sklepie tym znajdziecie suknie chyba w każdym możliwym stylu : od retro, poprzez pin up, aż do romantycznych i zwiewnych, swobodnie opadających sukni greckich. Przykładem tej ostatniej może być choćby ta :
Kto powiedział, że suknia ślubna musi być biała? Sklep Promshopau przełamuje utarte stereotypy i zachęca nas do zakupu sukni w zupełnie zwariowanych odcieniach. Warto w ten szczególny dzień wyróżnić się i wyglądać naprawdę wyjątkowo!

W Promshopau to ogromny wybór sukni balowych i sukni dla druhen. Łatwo w ten sposób skompletować strój dla swojej świadkowej, lub jeśli mamy na przykład kilka druhen, fajnie wyglądać będzie, gdy będą ubrane tak samo lub podobnie.  


W Promshopau znaleźć można suknię ślubną zarówno na ślub cywilny jak i ślub kościelny. Różne fasony i długości oraz aktualne kolekcje, najnowszych trendów 2018 roku. Znaleźć tu można zwykłe, proste suknie, o gładkich fakturach oraz szyfonowe i koronkowe, bogato zdobione cyrkoniami i innymi ozdobami.

Najtańsza suknia ślubna w tym sklepie to wydatek rzędu 100 dolarów. W przeliczeniu na polskie pieniądze, to naprawdę bardzo mała kwota. Suknia ślubna w salonie kosztuje około 3000 złotych i to taka zwykła, nie pochodząca z jakiejś znanej kolekcji. Ceny są kosmiczne a sam ślub to nie mały wydatek, więc jak doliczymy taką kosmiczną cenę ubrań, to naprawdę może zrobić się słabo. Ktoś mi kiedyś powiedział, że jak już zaczynasz organizować ślub, wydatki liczysz w tysiącach i rzeczywiście to prawda. Mnie osobiście uratowało to, że mogliśmy płacić zaliczki lub zapłacić po ślubie - sporo wydatków rozłożyło się w czasie, a za resztę zapłaciliśmy z zebranych od gości kopert.


Rozmiarówka w Promshopau jest ogromna - od standardowych europejskich rozmiarów od 32 do 46, po rozmiary plus size aż do 56 ! Za duże rozmiary są jednak dopłaty - to normalne, w naszych polskich salonach ślubnych również takie dopłaty występują. Szycie sukni w tym sklepie trwa zwykle od 9 do 12 dni, ale można wykupić sobie przyspieszoną usługę. 


Nie wiem czy osobiście kupiłabym suknię w Promshopau - z racji obaw, czy trafię z rozmiarem. Wolałabym przymierzyć taką sukienkę przed zakupem. Jeśli jednak macie przed sobą ten wielki dzień, jakim jest ślub, to w Promshopau znajdziecie sporo przepięknych inspiracji. Można też kupić sukienkę, bo sporo oszczędzamy, a zawsze możemy ją oddać do krawcowej na drobne poprawki. Nawet te salonowe sukienki przerabiane są kilkukrotnie, regulowane i dopasowywane rozmiarem.



Co myślicie o takich sklepach jak PromShop? 
Kupiłybyście tam suknię ślubną?

4 komentarze:

  1. Śliczne sukienki!:D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście chyba trochę bym się bała zakupić suknię online. Wiem jakie trudne było dla mnie wybranie sukni gdy byłam świadkową. Przymierzyłam ich na prawdę wiele, ale tylko w tej jednej jedynej się zakochałam i w końcu się zdecydowałam. Zawsze było coś co sprawiało, że nie pasowało do mnie albo najzwyczajniej w świecie kolor nie ten. Może chociaż w przypadku sukni nie powinno być większego problemu, ale nawet sama jeszcze nie wiem jaki krój bym chciała wybrać. Jednak z ciekawości przejrzę ofertę, może jak coś mi się spodoba nawet zakupię, a ewentualnie u krawcowej prowadzę poprawki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te suknie i myślę, że na studniówkę rzeczywiście fajnie by sobie jakąś długą i zwiewną zamówić. Natomiast na ślub pewnie wiele osób, mimo, że jest taniej, nie zamawia z internetu, bo muszą robić przymiarki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już o tym sklepie, ciekawa jestem jakiej jakości są te sukienki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...