poniedziałek, 30 kwietnia 2018

ShinyBox - Spring Time - Kwietniowe pudełko ShinyBox with Natura

 ShinyBox - Spring Time 
- Kwietniowe pudełko ShinyBox with Natura


Ku mojej wielkiej radości, po raz pierwszy odkąd prowadzę blog, udało mi się zostać Ambasadorką pudełka ShinyBox. Nie ukrywam, że wśród blogerek urodowych to naprawdę fajna sprawa i zawsze w głębi serca mi się to marzyło :) 


Z pudełkami Shinybox miałam do czynienia kilkukrotnie, ponieważ udawało mi się je wygrywać w różnych konkursach. Stąd też ich forma nie jest mi obca, a zawartość każdego nowego pudełeczka jest w pewnym sensie ekscytująca, bo z reguły jest ona niespodzianką.


Kwietniowa edycja pudełka Shinybox powstała we współpracy z Drogeriami Natura i już samym wyglądem nawiązuje do wiosennej delikatności kwiatów, natury, regeneracji po zimie. W pudełku większość kosmetyków dedykowanych jest do twarzy, ale nie tylko. Znajdują się w nim takie skarby jak :


1. Beauty Marrakech Naturalna woda różana w spray’u

Produkt w wersji travel size - 50 ml, o wartości 7,20 zł

Woda która posiada wspaniały, intensywnie różany zapach. Jest kosmetykiem naturalnym. Fajnie odświeża i tonizuje cerę, szczególnie o tej porze roku, gdy upały już powoli zaczynają doskwierać. Woda różana przyniesie ulgę, domknie pory, może być również fajnym półproduktem jako dodatek do maseczek i kremów. Przyda się zarówno naszej cerze jak i włosom. Można dodawać ją do odżywek i masek, stosować jako mgiełkę. Przy okazji cieszyć  się pięknym zapachem róż. Wersja mini łatwo zmieści się w każdej torebce.


2. Batonik Smart Food z żurawiną i malinami w polewie jogurtowej - 

Produkt pełnowymiarowy, o wartości 5,99 zł

Smaczny, zdrowy, wysokobiałkowy baton. Coś do przekąszenia na drugie śniadanie. Dobry dla osób aktywnych, uprawiających sport.


3. Szampon Naobay Natural&OrganicVitality&Shine -

Produkt w wersji travel size - 100 ml, o wartości ok. 50 zł

Szampon w swoim składzie posiada głównie naturalne składniki. Nie ma sls, sles - żadnej niezdrowej chemii. Znajduje się w nim sok z aloesu, glicerynę oraz proteiny soi.


Delikatny dla włosów. Dobrze je myje i oczyszcza. Nie plącze, nie wysusza. Produkt w pudełku znalazł się w wersji mini - podróżnej. Łatwo go zapakować do walizki jadąc na wakacje. Szampon troszkę słabo się pieni i jest przez to mniej wydajny, jednak bardzo ładnie pachnie i to wynagradza nieco słabszą wydajność kosmetyku.


4. Bloc - Ochronna pomadka do ust Lip Sum Protection SPF 15 

Produkt pełnowymiarowy o wartości 24 zł
Pomadka bezbarwna, pozostawia delikatnie jasny odcień na ustach,  o bardzo przyjemnym, naturalnym składzie.


Znajdziemy w niej masło shea oraz olej arganowy. Nawilża usta na dosyć długi czas. Nie roluje się, nie zbiera w kącikach ust, nie wysusza. Likwiduje uczucie spierzchniętych warg. Bardzo przyjemny i praktyczny kosmetyk dla każdego. Pomadka w pudełku ShinyBox występuje zamiennie z tuszem do rzęs So Chic! Czyli albo dostajemy pomadkę albo tusz. Ku mojej radości trafiła mi się właśnie ona, aktualnie bardziej przydatna - szczególnie dlatego, że posiada filtr SPF i chroni przed promieniowaniem słonecznym. O tej porze roku pomadka z filtrem to bardzo ważna sprawa.


5. Lakier hybrydowy Silcare Color It - kolor 10 ( neonowy żółty) -

Produkt pełnowymiarowy 6 g, o wartości 11,99 zł

Lakier posiada wygodny pędzelek, dobrze się nakłada, nie tworzy smug. Ładnie kryje już po drugiej warstwie. Mi trafił się kolor żółty neonowy - bardzo ciekawy, idealny odcień na wiosnę i lato. Co do trwałości, jeszcze ciężko mi jest to ocenić, ponieważ dopiero dzisiaj nałożyłam go na paznokcie.


6. 7th Heaven Maska do twarzy płachtowa,  nawilżająca z materiału bambusowego - 

Produkt pełnowymiarowy, o wartości ok. 11 zł

Maski tej firmy są dosyć popularne. Sławę zyskały rzucającymi się w oczy opakowaniami i wspaniałym, owocowym zapachem. Moja maska to wersja nawilżająca, przeznaczona do każdego rodzaju cery, w składzie posiadająca minerały z brazylijskiego błota, jagody acai oraz awokado. Pachnie przepięknie.


Działa relaksująco na cerę, bardzo dobrze nawilża i nawadnia twarz. Regeneruje suchy naskórek. Odblokowuje pory. Przywraca cerze blask i świeżość. Łatwa w aplikacji, łatwo ją także usunąć. Lubię maski na tkaninie, są według mnie dużo wygodniejsze niż inne produkty o podobnym przeznaczeniu. Fajna- mam ochotę wypróbować inne rodzaje masek 7th Heaven.



7. Kobo - Pomadka do ust - Fashion Color Shine&Care Lipstick - kolor 202 Natural - pomadka łącząca zalety błyszczyka i pomadki -

Produkt pełnowymiarowy, o wartości 13,49 zł

Rzadko maluję usta, jakoś tak nie przepadam, nie mam nawyku lub wydaje mi się, że dziwnie wyglądam jak je pomaluję. Na szczęście trafił mi się bardzo ładny kolor pomadki Kobo - pasujący do moich jasnych włosów i jasnej oprawy twarzy. 


Kolor ten wygląda delikatnie i subtelnie. Nie krzykliwie. Ładny, nieprzerysowany, nie za mocny. Pomadka jest trwała, nie zmazuje się nieestetycznie z ust, nie zasycha w kącikach, nie tworzy nieestetycznej skorupki. Bardzo mocno nawilża usta. Fajna, dająca estetyczny, naturalny efekt.

Poniżej jeszcze raz rzut oka na pełną zawartość kwietniowej edycji  ShinyBox - Spring Time. Zapomniałam dodać, że w pudełku znalazła się także próbka Aksamitnej kuracji do pielęgnacji dłoni Biały Jeleń. Pudełko zamówić możecie na stronie shinybox.pl


Jak podoba Wam się kwietniowa edycja ShinyBoxa?
Który kosmetyk najbardziej Was zainteresował?

4 komentarze:

  1. mnie się spodobała zawartość tego boxa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość całkiem fajna, ale brakuje kosmetyku, który szczególnie by przyciągnął uwagę

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ta neonowa żółć lakieru mnie zaskoczyła, ja mam odcień nude

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zamawiam pudełek i nie żałuję. Tutaj nie zachwyciłaby mnie zawartość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...