środa, 9 maja 2018

Lato już niebawem - najmodniejsze bikini ze sklepu Zaful

Lato już niebawem 
- najmodniejsze bikini ze sklepu Zaful

Ciekawa jestem czy też tak macie, że jak przychodzi letni czas, to nabywacie nowe bikini? Nie ważne, że rok temu kupiłyście nowy ... że macie ich w swojej szafie sporo ... po prostu nowy sezon to nowe bikini? Ja tak mam :) 

Ostatnio przeglądałam kilka sklepów w poszukiwaniu stroju kąpielowego, jednak stwierdziłam, że wolę przymierzyć go stacjonarnie. Po ciąży ciężko mi wybrać coś, co by wyglądało w miarę dobrze, bo jednak nie wróciłam jeszcze do wyglądu sprzed niej :( 

Pomimo, że postanowiłam kupić strój stacjonarnie, to chciałam Wam pokazać jakie ładne bikini znalazłam w Zaful. Myślę, że z tej listy można wybrać coś, co będzie modne na plażach w tym sezonie. Zobaczcie same :

1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK


4. KLIK
5. KLIK
6. KLIK 
7. KLIK



Dajcie znać czy któryś Wam się spodobał?

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...