niedziela, 3 czerwca 2018

Nowości ze sklepu Zaful

Nowości ze sklepu Zaful

Dzisiaj chcę Wam pokazać moje najnowsze zakupy w sklepie Zaful. Zamówiłam sweter w kolorze zielonym. Już wcześniej zamawiałam taki sam czarny i jestem z nich niesamowicie zadowolona. Są świetne ! 
Druga rzecz to bordowy t-shirt z napisem "Not today" - tak to jakoś jest, że ostatnio właśnie się tak czuję..na nic nie mam siły :/
Trzecia rzecz to czerwono czarna narzutka w kratkę. Bardzo fajna sprawa , nieco sztywny materiał, cieplejszy - jednak rozmiarowo troszkę wąska w ramionach, przez co jest trochę mało wygodna w noszeniu. Generalnie rzeczy fajne, jestem zadowolona z zakupów.

Nie patrzcie na moje włosy - w aktualną pogodę nie da się ich nosić rozpuszczonych. Cały czas są zwinięte w kok i skręcone w różnych kierunkach. Włosy się puszą, jak zazwyczaj nie mam już tego problemu, to po prostu na upał i tak wysoki punkt rosy nie ma żadnego rozwiązania :(


--- ZAFUL ---

Sweter : KLIK
T-shirt : KLIK
Narzuta : KLIK

Czy coś Wam się spodobało?

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...