czwartek, 16 sierpnia 2018

Przydatne zakupy do domu w sklepie Banggood

Przydatne zakupy do domu w sklepie Banggood

Banggood to jeden z moich ulubionych sklepów. Nie ma w zasadzie miesiąca bym nie skusiła się na azjatyckie zakupy. Głównie ze względu na atrakcyjne ceny, darmową wysyłkę i ogromny wybór produktów, których w Europie często nie da się kupić. 

Dzisiaj chcę Wam pokazać moje najnowsze zakupy. Tym razem zamówiłam plażowy ręcznik o pięknym, azteckim wzorze. Ręcznik jest świetny : bardzo dobrze chłonie wodę a jego jakość jest naprawdę zadowalająca.


Oprócz ręcznika zamówiłam także dwie poszewki na poduszki we flamingi. Ten wzór ostatnio jest bardzo modny i ja również uległam jego czarowi :) W Banggood znajdziecie ogromny wybór poszewek w rożnych stylach i kolorach. Do każdego wnętrza znajdzie się z pewnością mnóstwo fajnych dodatków.


---- BANGGOOD ---

Aplikacja : Banggood APP
Ręcznik : KLIK
Poszewki : KLIK

Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...