piątek, 14 grudnia 2018

L'biotica - Coconut Hair Mask - Regenerująca maska do włosów w formie czepka

 L'biotica - Coconut Hair Mask - 
Regenerująca maska do włosów w formie czepka
- opinia o produkcie 

 
Maska w czepku? Czego to już nie wymyślą pomyślałam jak tylko zobaczyłam nowości w ofercie L'biotica. Widziałam te maski już na kilku blogach i nie mogłam się wręcz doczekać, aż sprawdzę działanie na moich włosach. Dzisiaj chce Wam przedstawić wersję kokosową : Coconut Hair Mask - Regenerująca maska do włosów w formie czepka.


Zamknięto ją w opakowaniu kartonowym przypominającym kopertę z informacjami o produkcie. W środku znajduje się czepek, zamknięty w folię ochronną ozdobioną serduszkami - cóż ciężko nie przyznać, że opakowanie jest naprawdę urocze. 


Czepek wykonany jest z dosyć mocnej 'ceratki', posiada rozcięcie, a w jego wnętrzu znajduje się maska do włosów. Dodatkowo czepek posiada zapięcie, by móc go łatwo zainstalować na głowie. Maska bardzo ładnie pachnie, kokosowo, mlecznie. Jest to słodki, przyjemny zapach otulający włosy na dłuższy czas. Ja, osobiście wydobyłam najpierw maskę z czepka, natarłam nią włosy i dopiero nałożyłam czepek na głowę, ponieważ chciałam mieć pewność, że kosmetyk równomiernie pokryje całość moich kosmyków.

Cena : 21,50 zł
Pojemność : 30 ml
Dostępność : biutiq.pl


Co obiecuje producent? :

Luksusowy Czepek - Maska do włosów - to profesjonalny zabieg do samodzielnego wykonania w domu. Regenerująca maska do włosów z olejem kokosowym w postaci czepka nasączonego produktem z wysoką zawartością składników aktywnych:

- Olej kokosowy tworzy na włosach swoistą warstwę ochronną, która widocznie wygładza, wzmacnia i zapobiega utracie składników budulcowych włosa. Zapewnia silny i długotrwały efekt nawilżenia. Słodkie nuty kokosowe otulają włosy kuszącym zapachem.
- Ceramidy są naturalnym cementem łączącym łuski włosa. Chronią strukturę pasm, nadając połysk matowym, pozbawionym witalności włosom.
- Olej z pestek malin intensywnie regeneruje suche i zniszczone włosy. Zawiera naturalne składniki, które głęboko odżywiają włosy, przywracają im sprężystość i blask na całej długości.

Czepek gwarantuje łatwość aplikacji i widoczny efekt już po 15-20 minutach.


Skład :

Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Steartrimonium Chloride, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Cetrimonium Chloride, Trideceth-12, Amodimethicone, Paraffinum Liquidum, Cyclohexasiloxane, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Ceramide, Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Oil, Behentrimonium Chloride, PEG-20 Stearate, Hydroxyethylcellulose, Hydrolyzed Collagen, Panthenol, Phytosterols, Vanillyl Butyl Ether, Chlorphenesin, Parfum

W składzie znajdziemy oliwę z oliwek, olej kokosowy, olej z pestek malin, ceramidy, hydrolizowany kolagen, dwa lekkie, łatwo zmywalne silikony, nawilżający alkohol cetylowy, glicerynę i pantenol oraz olej parafinowy. Skład mocno emolientowy (wygładzający włosy i zabezpieczający przed uszkodzeniami), humektantowy (nawilżający) oraz proteinowy (odbudowująco - regenerujący).


Moja opinia o produkcie :

Działanie Coconut Hair Mask - maski w czepku : REWELACJA! Moje włosy dawno już nie były tak gładkie, miękkie i błyszczące. Wyglądały po prostu mega zdrowo i perfekcyjnie. Dogłębnie nawilżone i sprężyste na całej długości. Zero puszenia się, czy suchych końcówek. Włosy idealnie wygładzone, łuski włosów domknięte na całej długości, pokryte jakby lekkim filmem, śliskie, dociążone. Generalnie : fenomenalne działanie i efekt 'wow' na włosach.

Dodatkowo piękny zapach utrzymujący się do kolejnego mycia. Maska Coconut Hair Mask to kosmetyk, który chciałoby się mieć w większej pojemności i w większym opakowaniu. Naprawdę! Jeżeli chodzi o działanie totalny hit.


Jeżeli chodzi o sam zamysł maski w czepku : ciekawostka. Plus za to, że łatwo zabrać ją ze sobą w podróż, bo zajmuje niewiele miejsca a przy okazji ekspresowo się jej używa. Sam czepek to fajny zamysł, bo dobrze trzyma się na głowie i całkiem nieźle utrzymuje również ciepło, dzięki czemu działanie maski jest lepsze. Aplikacja produktu jest higieniczna i wygodna. Minus jednak za produkt jednorazowego użytku :( Tej maski chce się więcej, bo jest mega dobra. Jednorazowe opakowanie niestety nie jest zbyt proekologiczne ani ekonomiczne. Coś za coś. Kosmetyk biorąc pod uwagę pojemność wychodzi troszkę drogo. Warto szukać promocji. Maska w czepku to dla mnie fantastyczna sprawa, ale chciałabym aby pojawiła się też alternatywa kupna tego produktu w tradycyjnym opakowaniu, tak, żeby każdy mógł wybrać czy potrzebuje jej więcej niż na jedno użycie. 

Maska L'biotica Coconut Hair Mask działa na moje włosy fenomenalnie. Mogę powiedzieć śmiało, że jest to jeden z lepszych kosmetyków do włosów z jakimi miałam do czynienia. Zawsze chciałabym mieć tak ładne włosy jak po niej. W kolejce do wypróbowania czeka jeszcze druga wersja maski w czepku : Monoi Hair Mask - wygładzająca. Ciekawe czy też tak fajnie się sprawdzi. Tą polecam Wam z całego serca : jeżeli chodzi o działanie - cudo.

Znacie ta maskę? Miałyście już do czynienia z maską w czepku?

4 komentarze:

  1. Świetna sprawa z tą maską w czepku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, nie miałam jeszcze maski do włosów w czepku.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Jak taka rewelacja, to muszę to kupić! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie troszkę za droga jak na jedną aplikację.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...