poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Cien - 6w1 Upiększający krem BB

 Cien - 6w1 Upiększający krem BB
- opinia o produkcie 

Upiększający krem BB Cien z Lidla zagościł w mej kosmetyczce zupełnie niespodziewanie. Swoją drogą, dawno już nie używałam kremów BB. Mój makijaż opieram głównie na zwykłych podkładach lub mineralnych odpowiednikach - w zależności od potrzeb krycia. Kiedyś miałam szał na punkcie kremów Bb, ale jakoś to minęło, bez jakiejś konkretnej przyczyny. Z tego też względu ucieszyłam się na widok BB z Lidla - to taka miła odskocznia od codziennego makijażu :)
Upiększający krem BB firmy Cien zamknięty jest s plastikowej tubce zamykanej na klik. Tubka zabezpieczona jest dodatkowo kartonikiem z informacjami o produkcie. Krem BB Cien ma bardzo naturalny odcień, dopasowuje się idealnie do mojej karnacji. Zapach jego jest całkiem przyjemny, konsystencja typowo kremowa.

 
Pojemność : 50 ml
Dostępność : Lidl


Co obiecuje producent? :
Wielofunkcyjny Cien BB krem upiększający 6w1 oferuje kompleksową pielęgnację skóry : 
*  Zastosowane pigmenty mineralne tuszują zarówno niedoskonałości cery, jak i zaczerwienienia. Wyrównują koloryt skóry, zapewniają efekt promiennej, nieskazitelnej cery, bez zatykania porów,
*    Skóra jest wygładzona, a zmarszczki zmniejszone,
*    Skóra jest nawilżona przez 24 godziny,
*  SPF 15 (ochrona średnia) chroni skórę przed przedwczesnym starzeniem się, spowodowanym szkodliwym działaniem promieni słonecznych,
*   Kompozycja substancji czynnych z odżywczym masłem Shea i pielęgnującym pantenolem nadaje skórze uczucie jedwabistej gładkości,
*   Lekka konsystencja kremu dopasowuje się idealnie do skóry.

Skład :


W składzie kremu bardzo wysoko, zaraz za wodą, mamy nawilżającą glicerynę i nawilżający alkohol cetearylowy. W składzie kremu znajdziemy również silikon. Z wartościowych, odżywczych składników jest tutaj masło shea, pantenol - czyli prekursor witaminy E oraz kwas hialuronowy. 


PLUSY PRODUKTU :
+ Krem bardzo dobrze nawilża cerę,
+ Nawilżenie utrzymuje się bardzo długo,
+ Bardzo dobrze nadaje się jako baza pod podkład, szczególnie mineralny,
+ Ma naturalny kolor,
+ Nie podkreśla suchych skórek,
+ Wygładza skórę twarzy, dodaje jej gładkości,
+ Nie powoduje świecenia się cery,
+ Nie zapycha porów,
+ Posiada filtr UV - chroni przed słońcem.


Podsumowując : Krem BB Cien świetnie sprawdza się jako krem nawilżający oraz jako baza pod makijaż. Niestety pod kątem krycia niedoskonałości i wyrównywania kolorytu skóry nie radzi sobie zupełnie. Właściwie nie widać go na twarzy. Wszystkie niedoskonałości są widoczne pomimo nałożenia kremu BB Cien. Mimo wszystko lubię ten kosmetyk. Znalazł on u mnie zastosowanie głównie pod minerale. Być może w wakacje lepiej się sprawdzi pod kątem krycia. O tej porze roku wolę konkretne podkłady, ponieważ częściej miewam problemy z cerą i jestem dosyć blada. 

Krem BB Cien polecić mogę osobom o cerze pozbawionej niedoskonałości, którym nie zależy na porządnym kryciu. Sprawdzi się również u młodych dziewczyn, gdy efekt makijażu ma być delikatny, naturalny i niemal niedostrzegalny. Wydaje mi się także, że ten krem byłby dobry dla posiadaczek cer suchych, ze względu na to, że naprawdę dobrze nawilża.



Zajrzyjcie na profil Lidl Polska
 - gdzie znajdziecie sporo nowości kosmetycznych.


Znacie krem BB Cien? Stosujecie jakieś kosmetyki z Lidla?

17 komentarzy:

  1. Trafiłaś z recenzją w sam raz, bo akurat szukam BB na lato i oglądałam ostatnio ten z Lidla :) Jedno tylko moje pytanie nadal pozostaje bez odpowiedzi: czy ten krem zostawia wilgotne wykończenie, czy wchłania się i matuje skórę? Będę wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skóra jest zmatowiona troszkę,ale nie tak mocno. Wchłania się dobrze, jednak cały czas cera jest po nim mocno nawilżona. Nie tuszuje jednak niedoskonałości.

      Usuń
  2. Rzadko kiedy bywam w Lidlu. Ten krem u mnie by się nie sprawdził. Potrzebuję niestety krycia

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę praktycznie same plusy :) będę na niego polować :))
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie takie same plusy, krycie to jednak spory minus tego kremu.

      Usuń
  4. Głośno ostatnio o tym produkcie !Kusi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja koleżanka jest z niego bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ,że nie kryje niedoskonałości bo takiego szukam .....

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja wciąż nie mogę się przekonać do tych kremów BB i CC itp. Wszystkie wydają mi się takie ciężkie i długo się wchłaniają. Może jeszcze nie trafiłam na swój ideał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie kryje niedoskonałości, właśnie szukam jakiegoś dobrego kremy BB na lato

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę kremy BB od ciężkich podkładów, więc wybaczam im gorsze krycie, bo jakichś wielkich niedoskonałości nie mam w tym momencie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie sprawdzają się niesamowicie kremy BB z SKIN79, bardzo dobrej jakości produkt, nie zapycha porów, nie wywołuje zadnych niedoskonałości. Fajne krycie jak na krem BB, a przy tym nie jest zbyt ciężki, idealny na codzień. Polecam sprawdzić na skin79.pl bo na innych stronach widziałam sporo podróbek

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłam sobie ostatnio ten krem BB i nie jestem w zupełności z niego zadowolona, gdyż jego krycie jest beznadziejne ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam - tragedia
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...