poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Cien - Kremowy żel pod prysznic Sensitive

 Cien - Kremowy żel pod prysznic Sensitive
- opinia o produkcie 

Kosmetyki Cien znam bardzo dobrze, ponieważ moja Mama zawsze je kupuje. Żelu pod prysznic jednak jeszcze nigdy nie miałam. Owszem, kupowałam żele w Lidlu, ale jakoś nigdy Cien nie trafił w moje ręce. Do tej pory. Żel pod prysznic Cien Sensitive zamknięty jest w stonowanej, plastikowej butelce, zamykanej na klik. Ma kolor biały i kremową konsystencję. Pachnie bardzo przyjemnie, kwiatowo.

Cena : ok. 4 zł
Pojemność : 300 ml
Dostępność : Lidl


Co obiecuje producent ? :
Kremowy żel pod prysznic Sensitive posiada w swoim składzie lipidy identyczne z naturalnie obecnymi w skórze. Sprawiają,że skóra jest miękka i gładka.

Skład : 


Typowy dla żelów pod prysznic. Warto jednak zaznaczyć, że skład jest krótki,  co powoduje, że nie pakujemy w siebie hektolitrów zbędnej chemii. Na początku mocniejszy detergent, następnie nawilżająca gliceryna.

PLUSY PRODUKTU :
+ Żel bardzo dobrze myje skórę,
+ Dobrze się pieni,
+ Jest kremowy, przez co wydajniejszy,
+ Nie wysusza skóry,
+ Bardzo ładnie pachnie,
+ Nie uczula i nie podrażnia,
+ Jest tani.


Podsumowując : Przygodę z żelem pod prysznic Cien uważam za jak najbardziej udaną. Myślę, że będę wracać do niego i wypróbuję również inne warianty zapachowe. Żel Cien spodobał się także mojemu mężowi - również pozytywnie go ocenił. Żel tani, wydajny o kremowej konsystencji i ładnym zapachu. Spełnia swoje zadanie - czego chcieć więcej? Polecam :)


Zajrzyjcie na profil Lidl Polska
 - gdzie znajdziecie sporo nowości kosmetycznych.

Znacie żele pod prysznic Cien? 
Używacie kosmetyków z Lidla? Jakich?

15 komentarzy:

  1. Ja z Lidlia miałam kiedyś szampon i był nawet ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że kosmetyki Cień przeznaczone właśnie do pielęgnacji ciała są nawet dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba warto się skusić w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie ten zapach na początku wydal mi się trochę męski, po kontakcie z wodą nieco się zmienia
    ale to może być taki rodzinny żel ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. My z mamą zawsze w Lidlu kupujemy mydła w płynie :) tej serii jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie go wypróbuje za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybieram się do Lidla to kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznaję, że żelu pod prysznic Cien jeszcze nie miałam. Może się skuszę, bo miałam szampon i pachniał przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwykle nie sięgam po kosmetyki Cien, tym bardziej że staram się unikać SLS ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje ulubione to Isany z Rossmana, ale ten też nie jest zły ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tak blisko do Lidla, a jeszcze nigdy nie uzwałam żeli pod prysznic Cien :P Czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś ostatnio szał jest na te Lidlowskie produkty :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...