niedziela, 24 kwietnia 2016

Dermastic - Serum przeciw wypadaniu włosów. Moje wrażenia po zakończonej kuracji

 Dermastic - Serum przeciw wypadaniu włosów
 - opinia o produkcie.
Moje wrażenia po zakończonej kuracji


Serum  Dermastic używałam około półtora miesiąca, aż dobiło dna. Nadszedł więc czas na ocenienie tego specyfiku pod kątem skuteczności :) Serum przeciw wypadaniu włosów Dermastic zamknięte jest w plastikowej buteleczce z atomizerem. Jest bezbarwne i pachnie całkiem przyjemnie i delikatnie. 

Cena : 60 zł
Pojemność : 100 ml
Dostępność :
www.diagnosis.pl


Co obiecuje producent? :Silnie skoncentrowane Serum przeciw wypadaniu włosów zostało opracowane dla kobiet i mężczyzn z problemem przedwczesnego wypadania włosów. Składniki odżywcze kompleksu BaicapilTM (kiełki soi i pszenicy bogate w cukry, tarczyca bajkalska, arginina) chronią komórki mieszków włosowych przed starzeniem dzięki czemu wydłużają fazę anangenową wzrostu włosów.
BaicapilTM dodatkowo pobudza aktywność i żywotność istniejących mieszków stymulując wzrost nowych włosów oraz zwiększając ich objętość. Skuteczność kompleksu BaicapilTM została potwierdzona badaniami in vitro, in vivo przeprowadzonymi pod kontrolą dermatologiczną.


Sposób użycia :
Stosować serum dwa razy dziennie na wilgotne lub suche włosy. Po aplikacji (5 – 10 dawek) dokładnie wmasować w skórę głowy. Nie spłukiwać. Serum należy stosować przez co najmniej 3 miesiące. Nie jest tłuste, nie skleja włosów.


Skład : Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Polyquaternium-10, Amodimethicone, Trideceth-12, Cetrimonium Chloride, Arginine, Lactic Acid, Glycine Soja Germ Extract, Triticum Vulgare Germ Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Sodium Benzoate, Gluconolactone, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.

W składzie nie znajdziemy wysuszających alkoholi. Nie ma tu alkoholu denaturowanego. Teoretycznie serum mogłoby sprawdzić się na wrażliwych skalpach, nie podrażniając ich. Znajdziemy tu także : argininę, ekstrakt z kiełkujących nasion soi, ekstrakt z pszenicy oraz wyciąg z korzenia tarczycy bajkalskiej. Serum bogate jest w humektanty - już na samym początku nawilżająca gliceryna. Nie wysusza skóry głowy a wręcz ją nawilża.
Zdziwiła mnie trochę obecność silikonu : Amodimethicone - nie bardzo rozumiem po co we wcierkach i odżywkach do skóry głowy silikon. 


PLUSY PRODUKTU :
+ Pomimo braku alkoholu denaturowanego w składzie, wcierka Dermastic nie obciąża włosów i nie przetłuszcza ich u nasady, co daje ogromny komfort jej użytkowania. Nie ma potrzeby codziennego mycia głowy,
+ Wcierka jest bardzo wydajna (wystarczyła na 6 tygodni regularnego, codziennego używania),
+ Jest skuteczna : ograniczyła moje po zimowe wypadanie włosów do minimum,
+ Włosy urosły w trakcie jej użytkowania 2 centymetry, czyli całkiem fajnie. Nie zwiększa może jakoś szczególnie przyrostu, ale też myślę, że nie jest najgorzej pod tym względem,
+ Nie uczula, nie podrażnia,
+ Nie wysusza skóry głowy,
+ Nawilża skórę głowy - dzięki tej wcierce pozbyłam się problemu suchej skóry głowy.


Podsumowując : Serum przeciw wypadaniu włosów Dermastic oceniam bardzo pozytywnie. Spełnia swoje zadanie a jej użytkowanie nie jest kłopotliwe. Używałam jej zawsze wieczorem, przed spaniem, wcierając płyn w skórę głowy i wykonując masaż przy pomocy szczotki Ikoo. Jestem zadowolona z tego produktu i mogę spokojnie Wam go polecić, jeśli podobnie jak ja, używacie odżywek do skóry głowy, przyspieszających wzrost włosów. Warto wypróbować.



Znacie serum Dermastic? Zainteresowało Was?

27 komentarzy:

  1. Ciekawe serum :D
    Skorzystam, bo też mam z tym problem :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam kogoś, komu zrobię tym wielką przyjemność. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym produkcie. Zawsze znajdziesz coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu, albie brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała zainwestować, bo dopadło mnie wiosenne przesilenie i włosy lecą niemiłosiernie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli przyśpieszyłby również porost włosów to możliwe że spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja opinia jest korzystna wiec mozliwe ze i ja spróbuję na swoich włosach...gdyż niestety mi bardzo wypadaja ostatnio coś bardziej niż zwykle :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie że obniżyła wypadanie! Takie coś jest mi właśnie potrzebne.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam problem z wypadaniem włosów jakiś czas temu. Próbowałam różnych wcierek ale pomógł mi dopiero olejek khadi.Skuteczna również okazała się maska do włosów wypadajacych seboradin. Jeśli taki problem by panownie się pojawił chętnie bym wypróbowała ten produkt. Zapraszam na mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie od olejka khadi bardzo bolała głowa. Nie mogłam używać :(

      Usuń
  10. Ciekawe serum. Właśnie dopadło mnie wiosenne wypadanie, więc może ono by pomogło? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie zaczęłam używać tego serum. Kupiłam je na Allegro i mam pewną wątpliwość - otóż serum to w ogóle nie pachnie, nie ma też gęstej konsystencji, formy żelu czy oleju. Jest jak woda. Tu na blogu Autorka napisała, że serum pachnie delikatnie, ale jednak pachnie. Martwię się, że do mojego serum dodano wody albo w ogóle zastąpiono je wodą :(. Czy ktoś jeszcze miał to serum i mógłby określić intensywność jego zapachu, tak w skali 1-5?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam plastry z tej samej firmy dermastic i też jestem z nich bardzo zadowolona, a do tego są wyjątkowo wygodne w użyciu. Próbowałaś może plastrów?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam plastry z tej samej firmy dermastic i też jestem z nich bardzo zadowolona, a do tego są wyjątkowo wygodne w użyciu. Próbowałaś może plastrów?

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie ta wcierka dobrze się sprawdziła, ale w połączeniu z plastrami na wypadanie włosów dermastic ;) po 8 tygodniach, włosy były piękne i zdrowsze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...