sobota, 30 kwietnia 2016

Dwie tuniki z Romwe

Dwie tuniki z Romwe

 Dzisiaj chcę Wam pokazać dwie tuniki (lub jak kto woli : sukienki) ze sklepu Romwe, które przyszły w ostatnim zamówieniu. Tuniki bardzo dobrej jakości, z dobrego materiału. 

Pierwsza : sportowa w szaro-białe paski wykonana jest z bawełny. W pasie wiązana, co dodaje jej uroku. Połączyłam ją z czarną kurtką Cropp i jasnymi jeansami z House.
Dosyć mocno wiał wiatr, więc musicie wybaczyć, że włosy na zdjęciach żyją swoim życiem. Co jak co, u mnie, w górach jest jeszcze mega zimno. Codziennie rano skrobie się szyby w autach, a zaraz po zrobieniu tych zdjęć, padał śnieg. Istna masakra. Zazdroszczę Wam wiosny, bo wiem, że w Polsce już można ją spotkać w pełnej okazałości. Jak widzicie, u mnie dopiero lekko się zazieleniło :(



Druga, granatowa tunika (sukienka) z przodu posiada prześliczną, koronkową warstwę a jej tył jest gładki. Na plecach zapinana jest na zamek. Tutaj również nie można mieć zastrzeżeń, bardzo ładne wykonanie i dobrej jakości materiał. Długość dla mnie odpada, jeśli chodzi o sukienkę, ale na tunikę jak najbardziej się nadaje. Założyłam do niej koralowy blezer, również z tego sklepu i czarne legginsy.



Tunika w paski : KLIK
Tunika granatowa : KLIK


Spodobało Wam się coś?

33 komentarze:

  1. granatowa tunika podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie świetnie się prezentują :)
    A Ty Kochana jak zwykle pięknie wyglądasz:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda ta granatowa i różowy blezer

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga tunika bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Granatowa tunika jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Granatowa tuniczka w koronki jest sliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno tu nie zaglądałam ;)
    jak zawsze świetnie pani wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta granatowa ładna :) Paski lubię ale to wiązanie takie niefajne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...