piątek, 15 kwietnia 2016

Nowości w kolorach błękitu z Banggood i Wholesalebuying

Nowości w kolorach błękitu z Banggood i Wholesalebuying

Powoli i w moje okolice przybywa wiosna :) Bardzo mnie to cieszy - choć jak oglądam zdjęcia na Waszych blogach, nie ma porównania. U Was już wszystko kwitnie i jest naprawdę kolorowo, ładnie i zielono :) U mnie ledwo co zazieleniła się trawka a drzewa dopiero wypuszczają pędy. Kwitnie tylko tarnina. Tęskni się już za ciepłymi, pięknymi dniami. Szarość jesieni, zimy i wczesnej wiosny wystarczająco mi zbrzydła. Razem z wiosną zapragnęłam ożywić swoją szafę o ubrania w intensywniejszych kolorach. Dziś chcę Wam pokazać najnowsze zamówienia ze sklepów Banggood i Wholesalebuying. Jeśli chodzi o ubrania, tym razem zdecydowałam się na kolor niebieski.

Z Banggood zamówiłam piękną, niebieską kurteczkę. Kurtka jest przejściowa, na wczesną wiosnę i jesień. Zimą raczej w naszym kraju się nie sprawdzi. Jestem z niej bardzo zadowolona. Prezentuje się znacznie lepiej niż na zdjęciach w sklepie.


W Wholesalebuying od dawna podobały mi się kolorowe blezery. Tym razem zdecydowałam się zamówić jeden z nich. Wybrałam kolor jasny niebieski. Żakiet bardzo fajny, jednak jego materiał jest dosyć sztywny i nie rozciąga się wcale. Jakbyście zdecydowały się też go zamawiać, dokładnie sprawdźcie wymiary.
Oprócz blezera zamówiłam w tym sklepie także niebieskie okulary przeciwsłoneczne, które mam na zdjęciach oraz głośnik bluetooth MP3 . Okulary są porządnie wykonane i posiadają polaryzację. Były bardzo tanie. Głośnik natomiast działa bez zarzutu. Jego bateria wytrzymuje około 5 godzin pracy. Głośnik jest gadający :) Wszystkie komendy wydaje w języku angielskim, co początkowo sprawiło, że się go wystraszyłam :) Głośnik polecam także - bardzo przydatna sprawa do laptopa, telefonu a nawet auta :)






Kurtka Banggood : KLIK
Blezer Wholesalebuying : KLIK
Okulary : KLIK
Głośnik : KLIK

Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

25 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja :) Super kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna marynarka, ślicznie w niej wyglądasz :) błekitny kolor bardzo pasuje blondynkom :) Za to ta kurteczka wydaje mi sie jakby byla troche na ciebie za mala :) ale to moze tak zdjecie tylko pokazuje :)


    Zapraszam do mnie :) reaguję na każdą obserwację:)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy :) świetna kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka mnie urzekła, linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka mnie urzekła, linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta kurteczka, podoba mi się też bardzo żakiet :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurteczka jest bombowa! :-)
    Linki odwiedzone. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej podoba mi się żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, kurteczka idealnie do Ciebie pasuje :D
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tę kurteczkę i niestety jestem nią bardzo rozczarowana pod względem wykonania ;c
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomimo swej sztywności żakiet prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię taki kolor na paznokciach :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kurteczka :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna, oryginalna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Marynarka wpadła mi w oko, ma śliczny kolor, zresztą podobnie jak kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kurtka i marynarka. Bardzo podoba mi się kolor kurtki. Świetnie do Ciebie pasuje :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja córcia uwielbia niebieski, więc pewnie by Jej przypadło to zamówienie do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz w tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kurtka! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna kurteczka, piękny ma kolor ;) kliknęłam oczywiście ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  21. cudna kurtka i jeszcze ten kolorek ... poprostu bomba :)
    Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...