środa, 27 kwietnia 2016

Tami - Demakijaż oczu w płatku

 Tami - Demakijaż oczu w płatku
- opinia o produkcie


Jakiś czas temu o tym cudownym produkcie przeczytałam na którymś z blogów. Postanowiłam go wypróbować. Tami - Demakijaż oczu w płatku to bardzo fajny, niezbędne wręcz kosmetyk, szczególnie w podróży. Tami to plastikowy słoiczek zamykany nakrętką. Wewnątrz słoiczka znajduje się 70 sztuk małych płatków kosmetycznych nasączonych płynem. Płyn ten bardzo ładnie pachnie, a same płatki są nieco mniejsze i cieńsze niż te, dostępne w sklepach.

Cena : około 6 zł
Dostępność : między innymi Biedronka


Co obiecuje producent ? :
Płatki Tami są komfortowe i praktyczne w użyciu. Zamknięte w poręcznych plastikowych słoiczkach sprawdzą się w podróży, w szkole i w pracy. Receptura nawilżająca zawarta w płatkach nie zawiera parabenów, PEG-ów, silikonów, olejów mineralnych oraz alkoholu.
Płatki Tami MyCare to oczyszczające płatki do twarzy Tami MyCare (70szt.) z formulą 2w1 będę idealne do pielęgnacji i demakijażu twarzy. Dostępne w 2 wersjach: z olejem arganowym  i ekstraktem z noni - zapewniające efekt rewitalizacji skóry lub z ekstraktem z ogórka i aloesu - odświeżają i dodają energii skórze.

Skład : 
Aqua (water),  olus oil (vegetable oil), allantoin, aloe barbadensis leaf juice, cucumis sativus (cucumber) extract, lauryl glucoside, polyglyceryl-2 dipolyhydroxystearate,  cocamidopropyl betaine, glyceryl oleate, dicaprylyl carbonate, caprylic/capric triglyceride, polyglyceryl-4 caprate, phenoxyethanol, parfum (fragrance), benzoic acid, sodium benzoate, glycerin, dehydroacetic acid, citric acid, sodium citrate


Nie znajdziemy tu wysuszających i podrażniających alkoholi ani parabenów. Z pozytywnych rzeczy mamy na samym początku już olej roślinny, alantoina, sok z aloesu oraz ekstrakt z ogórka. Sporo nawilżaczy :)


PLUSY PRODUKTU :
+ Produkt 2w1 :  płatki i płyn micelarny złączone w jedno :),
+ Bardzo wygodny produkt w podróży : waży nie dużo, zajmuje mało miejsca w walizce, nie musimy zabierać ze sobą dodatkowych kosmetyków,
+ Wygodny w użytkowaniu,
+ Bardzo dobrze i dokładnie zmywa makijaż,
+ Bardzo ładnie pachnie,
+ Nie wysusza skóry,
+ Nie podrażnia oczu,
+ Jest tani.


Podsumowując : Tami Demakijaż oczu w płatku to według mnie niezbędnik w każdej podróży. Świetny patent na demakijaż, świetny patent na odświeżenie cery w każdej chwili. Wygoda, prostota i atrakcyjna cena, sprawiają, że Tami stał się moim hitem. Wiadomo, że podczas gdy jestem w domu, stosuję bardziej urozmaicone oczyszczanie twarzy. W podróży jednak Tami zrobił na mnie ogromne wrażenie. Dodatkowo świetnie nawilża twarz. Szczerze polecam : świetna i dużo lepsza alternatywa dla chusteczek nawilżających.

Znacie Demakijaż oczu w płatku? Zainteresował Was?

33 komentarze:

  1. świetnie sprawdzają się w podróży cenie je za to ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na co dzień.. raczej by mnie nie zachwyciły, ale (tak jak piszesz) w podróży to faktycznie świetna rzecz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie wypróbować na majówkową podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie z Twoją recenzją całkowicie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię testować takie nowości, dobry kosmetyk do zabrania w bagaż bo nie wyleje się i to 2 w 1

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym wcześniej. Skład ładny, mały poręczny rozmiar i działanie bardzo zachęca. Na wyjazdy latem sprawdzi się świetnie! Skorzystam z Twojej recenzji. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biegnę do mojej biedronki sprawdzić czy są! Idealny produkt w podróży, a ja już za kilka dni wybieram się na majówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzę. Miałam, ale oddałam znajomej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś te płatki, były niesamowicie delikatne, nie podrażniały skóry ale kiepsko radził sobie z demakijażem ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt :D Choć myślę, że mi by się nie sprawdził bo potrzebuje czegoś wydajnego bardzo :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak będę gdzieś wyjeżdżać, to z przyjemnością je kupię!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny produkt na wyjazdy i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe rozwiązanie :) Nigdy nie widziałam takiego produktu :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Za skład i skuteczność zostały moimi najlepszymi przyjaciółmi.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...