sobota, 23 kwietnia 2016

Timeforf.pl - Time for Fashion - Zabawne koszulki z dystansem

 Timeforf.pl - Time for Fashion - Zabawne koszulki z dystansem

Dzisiaj chcę przedstawić Wam polską firmę Time for Fashion produkującą wyjątkową odzież : koszulki, bluzy i torby z zabawnymi napisami. Do wyboru jest ogromna ilość tekstów, o różnym przekazie. Niektóre jednak są za odważne dla mnie :) Spory wybór dla młodzieży. Za pomocą takiej koszulki można podkreślić swoją osobowość.


Producent o sobie mówi tak : 
"Marka odzieżowa Time For Fashion została stworzona z myślą o najbardziej wymagających osobach.Nasza odzież wykonana jest z doskonałej jakości bawełny dostępnej na rynku.Cała nasza odzież opatrzona jest matkami naszej pracowni, gdyż nie wstydzimy się naszej marki i gwarantujemy wysoki standard obsługi jak i jakości dostarczanych produktów."

Z Time For Fashion zamówiłam dwa t-shirty (czarny i szary) oraz szarą bluzę. Zaskoczyła mnie jakość wykonania i materiał - świetnej jakości stuprocentowa bawełna. Rewelacja :) Ceny nie są wygórowane, a jakość mówi sama za siebie.
W sklepie znajdziecie również inne akcesoria : torebki, zegarki itp. - sprawdźcie to ;)


Do szarej bluzy założyłam czarne spodnie ze sklepu Romwe. Spodnie są świetne gatunkowo a ich materiał wcale się nie obiera. Jeśli chodzi o czarne spodnie : jest to dla mnie podstawa, by wyglądały estetycznie.



Zapraszam Was na stronę sklepu :
www.timeforf.pl
oraz na profil facebookowy Time For Fashion

***

Spodnie Romwe : KLIK
T-Shirt czarny Time for Fashion : KLIK
T-shirt szary
Time for Fashion : KLIK
Bluza
Time for Fashion : KLIK
Buty : eButik.pl : KLIK


Spodobało Wam się coś? Lubicie takie ubrania z dystansem?

21 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta druga bluza :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szara z grzeszkiem super :D Też lubię takie z napisem, ale często czcionka jest średnia lub z czasem znika ;x
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne lubię takie zabawne nadruki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladne stylizacje. Mi bardzo podoba się czerwona ramoneska i torebka - Michael Kors ❤
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spadnie i szara z grzechem super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te koszulki
    Ahh zazdroszczę :P
    Masz ładnie ułozone wlosy. Ja się wczoraj namęczyłam, a się rozpadało i szlag trafił moją fryzurę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana, zawsze tak lepiej moje włosy wyglądają, gdy używam maski kuracja keratynowa B.app z Rossmanna

      Usuń
  7. swietne bluzy i mega stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana wszystko ci poklikałam, bardzo fajne te koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się bluza psycho ;)! Poklikane!

    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG
    DZIEWCZĘCO.TV - YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam bluzy i T-shirty z takimi napisami, sama posiadam kilk par. :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne koszulki! :D Uwielbiam takie zabawne napisy, haha
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...