niedziela, 17 kwietnia 2016

Włosy Martyny i ich pielęgnacja

Włosy Martyny i ich pielęgnacja

Dawno nie było już tego rodzaju postu na blogu. Tym bardziej się cieszę, że wreszcie mogę pokazać Wam kolejne, piękne włosy :) Dzisiaj bohaterką serii jest Martyna, która jakiś czas temu urzekła mnie przede wszystkim twórczymi, zjawiskowymi zdjęciami swoich włosów. 
W tym właśnie zdjęciu zakochałam się i pomyślałam, że warto będzie pokazać Wam je na blogu :) Martyna posiada długie, brązowe włosy. Przewagę jej pielęgnacji stanowią kosmetyki drogeryjne - ale jak widać, czasami wystarczy pozwolić włosom po prostu rosnąć, bez większego kombinowania, a efekty potrafią być wspaniałe.


O swojej pielęgnacji Martyna pisze tak :

"Moje początki z włoskami nie byle bardzo dobre. W wieku 6 lat miałam piękne włosy za pupę ale bardzo chciałam je obciąć. Skróciłam je o około 20 cm, czego później żałowałam, ale kto w wieku 6 lat przejmuje się włosami?
Po jakimś czasie, paru latach zrobiłam sobie blond ombre bo było to modne. Miałam je do niedawna.


Później  zachciałam by moje włosy stały się czarne. Aktualnie na mojej głowie jest połączenie koloru czarnego z poprzednimi kolorami ombre.


Bardzo kocham moje włosy. Pielęgnuję je raz na 2 tygodnie, robię wtedy laminowanie włosów. Zabieg ten bardzo każdemu polecam. Do niedawna, zawsze rano gdy wstawałam to suszyłam włosy. Następnie je prostowałam. Zniszczyłam je dzięki temu strasznie. Nie polecam częstego prostowania bo to wysusza włosy i je kruszy. Teraz już tego nie robię, na szczęście powoli już mi się odbudowują.


Prostownicę używam tylko na jakieś uroczystości, bo wiadomo że jak się prostuje, to one stają się cieńsze i nie wygląda to dobrze. Od jakiegoś czasu myje włoski wieczorem i czekam aż wyschną. Nigdy nie kładę się spać w mokrych włosach.

Dbam o włosy a w przyszłości chciałabym zostać fryzjerką. To moja pasja.  

Na niektórych zdjęciach mam loki. Wcześniej robiłam je lokownicą i prostownicą a teraz robię je w sposób naturalny : zakręcam pasmo włosów i później spinam wsuwkami. Rano wystarczy włosy tylko rozczesać i są piękne. Loki trzymają się długo, nawet ciągłe rozczesywanie ich nie niszczy."


 Martyna używa typowo drogeryjnych produktów do pielęgnacji włosów :

1) Szampon - Schwarzkopf Schauma Color Shine
2) Isana Oil Care - Rossmann'owska maska polecana na wielu blogach
3) Joanna Jedwab - Odżywka w sprayu


Martyny włosy są bardzo ładne, długie i widać, że bardzo je lubi. Same zdjęcia na to wskazują :) Wydaje mi się jednak, że właścicielka tak pięknych włosów, powinna czasami sięgnąć po bardziej treściwą maskę. Myślę, że wtedy włosy dużo szybciej wracałyby do idealnego stanu, jaki utraciły przez prostowanie.
Martyna powinna również pomyśleć nad zabezpieczaniem końcówek silikonowym serum. Tutaj można polecić choćby tanie produkty, dostępne np. w Biedronce : ArganOil, MarakujaOil, MacadamiaOil+Collagen. Czasami również pokusiłabym się o olejowanie lub nakremowanie włosów. Takie zabiegi dają naprawdę odżywczego, regeneracyjnego "kopa" włosom.

Mam nadzieję, że włosy Martyny będą coraz zdrowsze, że pozostaną piękne, i takie, aby była z nich zawsze dumna i zadowolona. Włosy to ozdoba kobiecej urody, to piękno samo w sobie - dlatego bardzo lubię publikować takie posty. Wielokrotnie są one zarówno dla mnie, jak i innych dziewczyn sporą dawką motywacji.

Dajcie znać jakie kosmetyki do włosów poleciłybyście Martynie?
Jeśli macie ochotę pokazać na moim blogu swoje włosy, zapraszam do kontaktu :)

Miłej, słonecznej niedzieli :*



Inne posty z tej kategorii :
Włosy Czytelniczki Klaudii Marc i ich pielęgnacja
Włosy Czytelniczki Ani i ich historia oraz pielęgnacja
Włosy Czytelniczki Ani i ich minimalistyczna pielęgnacja 
Włosy Ani i pielęgnacja ciemnych włosów
Włosy Kasi i ich pielęgnacja 
Włosy Kamili i ich pielęgnacja 
Włosy Pauli i ich pielęgnacja 
Włosy Patrycji i ich pielęgnacja 
Włosy Oli i ich pielęgnacja
Włosy Jagody i ich pielęgnacja 
Włosy Basi po systematycznym olejowaniu.
Włosy Justyny i ich pielęgnacja
Włosy Julity i ich pielęgnacja
Włosy blond Pauliny i ich pielęgnacja

11 komentarzy:

  1. Piekne włosy <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Po nitce do kłębka, a będą jeszcze piękniejsze i zdrowsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne włoski, wyglądają na zdrowe, muszę wypróbować laminowania;p Zgadzam się z Tobą i polecam Martynie serum na końcówki oraz jakąś treściwą, bogatą i odżywczą maskę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Odłożenie prostownicy na bok to jedna z lepszych rzeczy jaką można zafundować włosom:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem że to komentarz nie na temat ale jaki to mode new balance?

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście bardzo ładne, choć chyba troszkę bym je podcięła :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Częste zmiany bardzo niszczą, ale cóż taka natura kobiet ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. musze pozbyc sie tej cholernej prostownicy....

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawdę piękne , ostatnio mam na tym punkcie fioła ;D
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...