czwartek, 27 lipca 2017

Czerwcowe denko

Czerwcowe denko kosmetyczne

Produkty, których zużycie nastąpiło w czerwcu i krótka recenzja, 
jakie wywarły na mnie wrażenie.
 
• Kupię ponownie.
• Być może kupię.
• Nie kupię.


1.  Pilomax - Maska regenerująca do włosów cienkich z aloesem  - Jedna z lepszych masek do włosów jakie w ostatnim czasie używałam. Dla moich włosów jest idealna. Pięknie nawilża, dodaje objętości, gładkości, blasku. Za każdym razem włosy wyglądały po jej użyciu bardzo dobrze. Chętnie ponownie do niej wrócę. Pełna opinia o masce wraz z jej składem TUTAJ.

2.  Sessio - Maska Relax Mleko i Miód - Cud, miód i orzeszki :) Maska z krótkim składem opierającym się o proteiny mleka i nawilżający miód oraz o wygładzające silikony. Bardzo fajna maska, dobrze nawilżająca i zabezpieczająca włosy przed zniszczeniem. Pełna recenzja TUTAJ.


3. Seboradin - Balsam do włosów wypadających i przerzedzających się - Osobiście miałam kilka tych balsamów i używałam ich już jakiś czas temu. Jedno opakowanie jednak używał mój facet i właśnie dobiło denka. Balsam bardzo ładnie pachnie. W połączeniu z całą kuracją dawał u mnie jakieś efekty hamujące wypadanie włosów. U mojego męża niestety nie poradził sobie z niczym - w jego przypadku chyba już za późno :D Pełna opinia o balsamie TUTAJ.

4. Bioxsine - Szampon przeciw wypadaniu włosów - włosy suche i normalne -  Mój ulubiony szampon, jeden z najlepszych, najlepiej sprawdzających się na moich włosach. Nie wysusza ich, nie zawiera SLSów, jest delikatny, dobrze oczyszcza skórę głowy. To któraś z rzędu buteleczka, którą dobiłam do dna. Pisałam o nim TUTAJ.

 
5. Astor Perfect Stay 24H Foundation + Perfect Skin Primer (Podkład do twarzy i baza 2 w 1) - Jeden z moich ulubionych podkładów. Dobrze kryje niedoskonałości, wygładza twarz, nie zapycha porów, wygląda bardzo naturalnie, jest trwały. Jeden z najlepszych podkładów drogeryjnych jakie znam.

6. Miss Sporty 24HR Gel Kredka do oczu - Bardzo dobra i tania kredka w sztyfcie. Świetnie nadaje się do robienia kresek. Nie rozmazuje się przez cały dzień. Z reguły wybieram kolor szary, ponieważ czarne kreski są trochę za ciemne do moich oczu. 

7. Balea - Żel pod prysznic - To chyba zeszłoroczna edycja limitowana żelu Balea. Zawsze fascynują mnie te kolorowe opakowania. Uwielbiam żele Balea, są tanie, pięknie pachną i ładnie wyglądają w łazience. 


8. Mizon - Maska nawilżająca do twarzy na tkaninie - Mizon to azjatycka firma kosmetyczna dostępna na polskim rynku . Maska ta całkiem fajnie nawilża i wygładza cerę, jednak mimo wszystko nie lubię produktów jednorazowych i więcej do niej nie wrócę.

9. LC+ - Maska złuszczająca do stóp - Ten produkt określić można jedynie tak : hard core dla stóp - w każdym znaczeniu tego słowa. Maska w formie skarpetek złuszczających o bardzo, bardzo mocnym, intensywnym działaniu. Skuteczna! Jak najbardziej! Skóra na stopach łuszczy się tygodniami :) Zrogowacenia usunięte, stopy wygładzone, efekt wart męczarni - jednak unikajcie tego latem :D Pełna opinia TUTAJ.

Znacie któryś z powyższych kosmetyków? 
Jak się u Was sprawdza? Może macie ochotę któryś poznać?

8 komentarzy:

  1. oj nic nie znam z powyższych produktów

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tym podkładem Astor nie potrafię się dogadać ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tylko skarpetki i to złuszczanie trwało zdecydowanie zbyt długo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z powyższych produktów niestety nic nie miałam ale na przyszłość będę wiedzieć co warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe denko. Znam i bardzo lubię szampon i odżywkę z Bioxsine 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Poza żelem z Balea wszystkie produkty są dla mnie nowością.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi ten balsam Seboradin bardzo super pasował. Miałam pewnie okres w swoim życiu, że włosy zaczęły wpadać garściami, ale na szczęście ten kosmetyk sobie poradził z tym problemem :) Szeroką ofertę tych produktów można znaleźć na stronie: apteka-melissa.pl/producent/seboradin.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęciłaś mnie do maski Sessio :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...