sobota, 22 lipca 2017

Letnie nowości z Zaful i Rosegal

Letnie nowości z Zaful i Rosegal

Dziś chcę pokazać Wam kilka letnich ubrań, które zamówiłam w Zaful i Rosegal. Szczególnie podoba mi się kombinezon w kratkę (czarno - białą) i plażowa torba w paski. Troszkę mniej zadowolona jestem z sukienki w tropikalne wzory. Zielony to nie jest mój kolor. Kolejny raz się o tym przekonałam.


--- ROSEGAL / ZAFUL ---

Kombinezon : KLIK
Torebka : KLIK
Sukienka : KLIK




Mam dla Was kody rabatowe na zakupy w moich ulubionych sklepach :

W sklepie Zaful : EchoM01
W sklepie Rosegal : EchoM02
W sklepie Sammydress : EchoM04

Jeśli wykorzystacie poniższe kody podczas zakupów, Wasze zamówienie obniży się o kilka dolarów. Przykładowo : jeśli wydacie 30$, z kodem zapłacicie 27 $ . Poniżej dalsze obliczenia :
30 (kod obniża o 3 dolary) ,
50- obniża o 5, 80-8, 100-10, i tak dalej...
W tych sklepach przeważnie wysyłka jest darmowa na cały świat. W Sammydress tylko nie obowiązuje darmowa dostawa, jednak ceny ubrań są wtedy stosunkowo niższe. Teoretycznie na jedno wychodzi.

Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

8 komentarzy:

  1. Świetne nowości, sukienka w tropikalne wzory jest boska

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zamówienie, wszystko poklikane, sukienka mogłaby być trochę dłuższa, $15.99 $11.28 $12.34 mam podobną torbę i uwielbiam ją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną torbę :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super torebka :) Ideał na lato!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka! *.*
    A co do zielonego koloru - nie zgadzam się, pasuje Ci i wyglądasz pięknie. :) Moim zdaniem problem tkwi w tej falbanie u góry, która Cię poszerza (mam nadzieję, że się nie obrazisz za szczerość :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon rewelacja :) Poklikałam :) Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...