czwartek, 23 listopada 2017

Szybko Ciepło, Szybko Sen - z kołdrą i poduszkami Wendre. MIKOŁAJKOWY KONKURS - Wielki Test Wendre - Wygraj zestaw tekstyliów - 3 OSOBY WYGRYWAJĄ!

Szybko Ciepło, Szybko Sen -
 zagwarantowane z kołdrą i poduszkami Wendre.
 MIKOŁAJKOWY KONKURS - Wielki Test Wendre - Wygraj zestaw tekstyliów 
- 3 OSOBY WYGRYWAJĄ!


Gdy przychodzi jesień automatycznie marznę niesamowicie. Od zawsze byłam mocno ciepłolubną osobą. Powtarzam na okrągło, że mogłabym na stałe mieszkać w ciepłych krajach, bo tam funkcjonuję zupełnie inaczej. Natomiast próbowałam już kiedyś życia np. w Irlandii i dla mnie było tam stanowczo za zimno. Nie lubię, nie preferuję, nie funkcjonuję w zimnie. 


Jesień i zima to dla mnie mocno męczące pory roku. Pomijam już całą depresyjną otoczkę krajobrazu, który widzę za oknem. Szaro, ponuro, coraz mniej zielono i pojawiający się pierwszy śnieg. U mnie w górach już padał on w tym roku dwukrotnie :( Takie warunki nie sprzyjają dobremu samopoczuciu. Stąd też często skłaniam się ku leniuchowaniu w łóżku. Szczególnie wieczorami, które bywają o tej porze roku bardzo długie. 


Mając małe dziecko cierpię na chroniczny brak snu. Każda chwila by odpocząć jest dla mnie na miarę złota. Warunkiem do dobrego odpoczynku jest jednak wygoda. Tą z kolei gwarantuje łóżko i jego akcesoria - takie jak poduszki i kołderka :)


Nowościami na polskim rynku, które pojawiły się niedawno w sklepach, są specjalne produkty firmy Wendre na tą porę roku :) Kołdra Szybko Ciepło i Poduszki Szybko Sen. Dzisiaj chciałabym napisać Wam o nich parę słów oraz zaprosić na konkurs, w którym takie ciepłe zestawy możecie wygrać dla siebie.


 Co obiecuje producent? :


Tej jesieni nawet największe zmarzluchy tuż po wejściu do łóżka poczują otulające ciepło bez względu na panującą w sypialni temperaturę. Dzięki najnowocześniejszej kołdrze Szybko Ciepło marki Wendre zaledwie po 100 sekundach poczują głębokie, relaksujące ciepło przyjemnie rozchodzące się po całym ciele. Innowacyjne rozwiązania sprawią, że ciepło w łóżku pojawi się do 3 razy szybciej niż pod standardową kołdrą. To pierwsze takie rozwiązanie dostępne na polskim rynku.


Jak działa kołdra Szybko Ciepło?

Marka Wendre po raz kolejny udowadnia, że w branży tekstylno sypialnianej jest na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. Kołdra Wendre Szybko Ciepło niweluje efekt „brrr” czyli poczucie zimna i dreszcze, odczuwane zaraz po wejściu pod kołdrę. Niezależnie od temperatury panującej w sypialni kołdra oraz powietrze pod nią ogrzewają się natychmiast. Kołdra Szybko Ciepło przeznaczona jest dla osób, które chcą mieć komfortowe i zdrowe środowisko snu.  


Innowacyjne włókna THERMO MD, którymi wypełniono kołdry, zawierają naturalne minerały przekształcające ciepło ciała w energię podczerwieni – odbijają ją błyskawicznie z powrotem do organizmu. Ta zaawansowana technologia wpływa na komfort snu. Odbita energia podczerwieni korzystnie oddziałuje na krwioobieg i pomaga w sprawniejszej regeneracji organizmu. Funkcjonalne włókna przetwarzając energię oddawaną przez organizm dają poczucie głębokiego relaksującego ciepła.


Skuteczność działania innowacyjnego wypełnienia potwierdza certyfikat Niezależnego Instytutu Centexbel (Belgia) sporządzony w dwóch protokołach testowych: test termograficzny, obrazujący efekt termiczny przy kontakcie ze skórą oraz ciepło uzyskane przez odbicie fal podczerwonych. Certyfikat potwierdza, że kołdra Wendre Szybko Ciepło ogrzewa ciało do 30 proc. szybciej niż standardowe kołdry. Poszycie wykonano z przyjemnej w dotyku mikrofibry, a brzegi obszyto czerwoną lamówką.


Zanurz się w poduszce Szybko Sen ...


Dla poczucia maksymalnej miękkości podczas snu projektanci marki Wendre stworzyli nadzwyczajnie puszystą i elastyczną poduszkę Szybko Sen. Wyjątkową miękkość poduszka zawdzięcza innowacyjnemu wypełnieniu. Standardowe włókna HCS zastąpiono ultramiękkim puchem poliestrowym, który sprawia, że jest ona wyjątkowo delikatna i sprężysta. Poduszki Szybko Sen to zupełnie nowa jakość snu. 


Poszycie poduszek wykonano z przyjemnej w dotyku miękkiej mikrofibry, pikowanej w nowoczesny wzór spójny z kołdrami Szybko Ciepło. Obie linie łączy również sposób wykończenia czerwoną lamówką. Ponadto kołdry jak i poduszki można prać w domowej pralce automatycznej. nadzwyczajnie miękka i puszysta. Poduszka Szybko Sen to: nowa jakość snu. Jest przyjemna w dotyku i przyjazna alergików.


Innowacyjny komplet Wendre działa tak, jak obiecuje producent. Pod kołdrą jest niesamowicie ciepło i przyjemnie. Ta kołderka ogrzewa natychmiastowo. Idealnie sprawdza się po powrocie do domu z mroźnych spacerów, kiedy nic nie jest w stanie ogrzać człowieka. Lub gdy układam się do snu, nigdy nie mogę zasnąć, gdy jest mi za zimno lub za gorąco. Musi być optymalnie : ciepło, miło i przytulnie. Kołdra Szybko Ciepło to recepta na błyskawiczne odzyskanie odpowiedniej temperatury ciała, a przy okazji relaks i odpoczynek. 

Poduszka Szybko Sen jest niesamowicie miękka i puszysta. Głowa zapada się w nią z dużą przyjemnością. Poduszka daje komfort po ciężkim dniu. Dostosowuje się do kształtu kręgosłupa, nie jest za twarda, ani za miękka. Jest idealna. Taka podusia to podstawa wyposażenia sypialni! To najlepszy przyjaciel po całodniowym zmęczeniu, stresie i przepracowaniu.


Zarówno kołdra jak i poduszki wykonane są bardzo starannie. Zaopatrzono je w specjalne przeszycia, gwarantujące nie zbijanie się wkładu i nie przemieszczanie się go wewnątrz. Dodatkowo tekstylia zostały pięknie podszyte czerwoną lamówką, co czyni je jeszcze bardziej przyjemnymi w dotyku. Kołderka i poduszki wykonane są z materiałów przyjaznych alergikom, minimalizujące rozwój roztoczy. Całość wygląda bardzo elegancko i widać, że jakość tych produktów jest na najwyższym poziomie. Zresztą nic w tym dziwnego - firma Wendre od lat przoduje pod względem tekstyliów sypialnianych. Dodatkowo to polska firma, co gwarantuje nam wysoką jakość materiałów, certyfikaty bezpieczeństwa i wspieranie polskiej gospodarki :)


 MIKOŁAJKOWY KONKURS
 - WIELKI TEST WENDRE

Jak wspomniałam na początku postu, powyższy zestaw może być Wasz. Wystarczy, że w komentarzu pod tym postem napiszecie kilka zdań, według poniższego wzoru :

1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to...
2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako...
3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako ... 
4. E-mail

E-mail potrzeby jest do kontaktu w razie wygranej. Jeśli nie chcecie, nie musicie go podawać, ale pilnujcie wtedy wyników konkursu. Polubienia i obserwacje również nie są warunkiem koniecznym do udziału w konkursie. Będzie nam jednak miło, jeśli zechcecie być z nami.

NAGRODA TO :

ZESTAW TEKSTYLIÓW WENDRE
2 szt. Poduszka Szybko Sen w rozmiarze 50x60
1 szt. Kołdra Szybo Ciepło w rozmiarze 155x200

WYGRYWAJĄ 3 OSOBY!


Regulamin konkursu :
Organizatorem konkursu jest blog Włosy muszą być długie. Sponsorem nagród jest firma Wendre. Nagrody to trzy zestawy tekstyliów Wendre zawierające 2 szt. Poduszka Szybko Sen w rozmiarze 50x60 oraz 1 szt. Kołdra Szybo Ciepło w rozmiarze 155x200. Wygrywają 3 osoby. 

Konkurs trwa do 05.12.2017 do godz. 23:59. Wyniki ogłoszę w Mikołajki 06.12.2017.  
Konkurs realizowany jest na podstawie niniejszego regulaminu i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.Uczestnicy zostawiają w komentarzu pod tym postem odpowiedź na postawione pytanie. Zamieszczając komentarz, Uczestnik zgadza się z warunkami Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883). Regulamin obowiązuje od momentu rozpoczęcia konkursu do jego zakończenia.

Serdecznie zapraszam do udziału!

57 komentarzy:

  1. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to rozgrzewająca herbata z cytryną lub sokiem malinowym ,czytanie książki przed snem i otulenie się ciepła kołderką . 2.Lubię firmę Wendre na facebooku jako Dorota Szarek. 3.Obserwuje blog"Włosy muszą być długie" jako Dorota Szarek.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to gorąca herbata,ciuepły ders i... dziecko :-)
    Ciepło z pewnością zapewnia mi odpowiedni napój. Ale szybki sen leży już w rękach mojego syna :-) Po całym dniu człowiek pada :-) Dobrze nie położę głowy na poduszkę a już śpię. Z resztą sama o tym wiesz najlepiej :-). Jeszcze jedno dziecko i opanuję sztukę spania na stojąco ;-)
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako Kinga Litkowiec
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako Kinga Litkowiec
    4. E-mail sweet6663@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to przytulenie się do ukochanej osoby pod kołderką Wendre. Muszę mieć przy sobie swojego Misiaczka. Z Nim od razu w ciepełku zasypiam. Ciepło miłości chyba jest najważniejsze. Wtedy sen szybko przychodzi.Lubię firmę Wendre na fb jako Marzena Pająk.Obserwuję blog jako Marzena Pająk, email: mapajak73@interia.pl pozdrawiam cieplutko marząc o kołderce, co chcywta za serce

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Najeść się i jak miś puchatek położyć się spać z pełnym brzuszkiem ;P
    Magdalena Bła
    Magdalena B
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Moj sposob na szybko cieplo I szybki sen to cieple kakao mily kocyk dobry film .. ewentualnie bajka heh milosc rodziny usmiech synka .. I nowa posciel Wendre.. w ktorej zasypianie byloby niebiabska przygoda pelna kolorowych snow
    2. Ana Mikolaj Orzeszki
    3. AnaMikolaj
    4. Nasti89@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to wieczorny rytuał picia kakao z cynamonem. Taka prosta rzecz, a sprawia, że cały organizm rozgrzewa się (co jest szczególnie ważne po powrocie do domu i wymarznięciu się na przystankach w oczekiwaniu na tramwaj - zwłaszcza teraz, gdy temperatury nie są sprzyjające). Do tego nałożenie maseczki, zrobienie włosingu i wyciszenie się przy ulubionej muzyce. Gdyby jeszcze mieć ciepłą kołderkę, która przyspieszyłaby proces ocieplania (co jest bardzo ważne dla takiego zmarźlucha jak ja, tulącego się do każdego napotkanego kaloryfera :D ) - byłoby idealnie!
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako Anna Górska.
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako Anna Górska.
    4. E-mail: xaniagorskax@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to wieczorny rytuał picia kakao z cynamonem. Taka prosta rzecz, a sprawia, że cały organizm rozgrzewa się (co jest szczególnie ważne po powrocie do domu i wymarznięciu się na przystankach w oczekiwaniu na tramwaj - zwłaszcza teraz, gdy temperatury nie są sprzyjające). Do tego nałożenie maseczki, zrobienie włosingu i wyciszenie się przy ulubionej muzyce. Gdyby jeszcze mieć ciepłą kołderkę, która przyspieszyłaby proces ocieplania (co jest bardzo ważne dla takiego zmarźlucha jak ja, tulącego się do każdego napotkanego kaloryfera :D ) - byłoby idealnie!
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako Anna Górska.
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako Anna Górska.
    4. E-mail: xaniagorskax@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Szybko i ciepło robię w ulubionym kubku gorącą czekoladę i udaję się do łazienki gdzie pod kołderką z pianki zabieram się za maseczki włączam ulubioną muzykę i popijam co raz czekoladę.Gdy woda robi się już chłodniejsza wychodzę włączam ulubiony serial lub film i oczywiście Messenger :-) Plotki,filmy i ciepłe łóżko to ostatni przystanek mojego lenistwa.Za to rano czuję się wypoczęta i pełna energii.
    2.lubię na Facebooku jako Magda Alicja Kowalska
    3.zaradnamamuśka
    4.zaradnamamuska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to gorąca herbata z imbirem i goździkami, ewentualnie aromatyczny grzaniec i do tego nudna książka, żeby mnie zmorzyła :-D
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako Balij Agata.
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako Balij Agata.
    4. kraina.scarlett@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to gorąca herbata z imbirem i goździkami, ewentualnie aromatyczny grzaniec i do tego nudna książka, żeby mnie zmorzyła :-D Wiem, wiem, fascynujący wieczór :-D
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako Balij Agata.
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako Balij Agata.
    4. kraina.scarlett@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to melisa na dobranoc , która powoduje wyciszenie po dniu pełnym zmagań oraz flanelowa piżamka taka jak w dzieciństwie od mamy - milutka i przyjemna w dotyku, a także bardzo cieplutka.ubrana w nią po gorącej kąpieli wskakuję pod kołderkę odpowiednią do pory roku i zaraz sen przychodzi błogi i ...jeszcze tylko sny kolorowe mi się marzą :) Lubię firmę WENDRE na FB jako Margaretta Jańczak -Zarycka , blog obserwuję jako Margaret Jańczak_Zarycka , email ; margaretta110@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pościel :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to... mój mąż ku boku. Nazywam go misiem, bo grzeje mnie niesamowicie jak niezły kaloryfer :p. Jako druga połówka zawsze mnie wspiera, pociesza kiedy jest źle, dodaje otuchy i uspokaja. A co najlepiej działa na szybki sen? Odprężenie :)! Od kiedy jesteśmy małżeństwem nie mam w ogóle kłopotów ze snem i nie marznę w nocy. Polecam każdemu! ;))
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako... Patrycja Mochocka
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako ... Patrycja Lubas
    4. E-mail: patrycja.lubas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to dużo "ruchu" z ukochaną osobą ;) nie dość że dostarczamy sobie miliona endorfin, uczucie sie umacnia a i wiadomo, że sport to zdrowie, to od razu takiemu zmarźlakowi jak ja robi się ciepło a nawet gorąco, że pot spływa po czole, to zasypia się jak dziecko. Dlatego jak ukochanego nie ma przy mnie to zastępował by go zestaw Wendre ;)
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako Ewelina Wielochowska i Acne skin
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako Ewelina Wielochowska
    4. E-mail ewcius1991@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to ... poprzedzenie go ciepłą i rozgrzewającą kąpielą, ubranie ciepłych piżam i frotowych skarpet oraz wypicie już w łóżku kubka gorącego i słodkiego kakao.
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako Droga do perfekcyjnych włosów
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako Anszpi- Droga do perfekcyjnych włosów
    4. E-mail drogadoperfekcyjnychwlosow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Mój sposób na ciepły i szybki sen to kakao wypite wieczorem. Wietrzenie sypialni, czysta, pachnąc pościel. Duża aktywność w ciągu dnia, praca na wysokich obrotach i życie zgodnie z sobą tak abym niczego nie musiała żałować. Ludzie mają tendencję do robienia rachunku sumienia wieczorem. A to prowadzi do bezsenności. Lubię gdy w pomieszczeniu jest chłodniej, dzięki temu podwójnie doceniam dobrej jakości, ciepłą i miłą kołderkę.

    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako Żaneta Serocka
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako Żaneta Serocka
    4. E-mail cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Mój sposób na szybkie ciepło i szybki sen to mąż ... który przyniesie termoforek z pestek wiśni oraz rozgrzewający napój z dodatkiem rozgrzewających przypraw takich jak cynamon, kardamon, anyż czy goździki :D Taką herbatę lubię pić z domowym sokiem malinowym który robię latem. 2.Lubię firmę Wendre na facebooku jako Anna Grzyb. 3.Obserwuje blog "Włosy muszą być długie" również jako Anna Grzyb. Mail do kontaktu slodkieniebo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to rozpoczęcie nauki wieczorem przed egzaminem, przypływ ciepła i szybki sen gwarantowany ;)
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako Agnieszka Sobieraj
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako Agnieszka Sobieraj
    4. agaa.49@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. 1.Mój sposób na szybkie ciepło i szybki sen to tajny przepis ,moze nie zbyt orginalny ale grunt że skuteczny.A wiec potrzebne będą
    1 mąż, starszy od żony o 10 lat,zielonooki brunet
    1 żona ,młodsza od meza dwudziestoparo latka ubrana w seksowną koszulke w kolorze soczystej czerwieni która uwydatniać bedzie moje zalety, ukrywać wady,poniecać mnie jak i mojego męża
    1 duża dawka miłości, taka która starczy na cały rok, szczypta namiętności ,milion czułych słówek,pitantny sms do męża w ciągu dnia
    dodatki :czerwone wino do smaku , czekolada oraz dawka namiętności według uznania i duża ilość świeczek i kołdra marki Wendre.

    Wszystkie składniki dokładnie wymieszć i doprowadzić do wrzenia w garnku łóżkowym pod pokrywą( kołdrą której mi brakuje
    Generalnie wszystkie składniki już mam ale brakuje mi tego, który sprawi ze kazda noc będzie jeszcze bardziej gorąco ,brakuje mi kołdry utrzyma ten ogień namietności i ciepła .Po takim przyjemnym wieczorze w ramionach ukochanego sen będzie błogi i przyjemny .
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako Sylwia Ramos
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako Sylwia Ramos
    4. E-mail scieplinska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to...aromatyczna kąpiel. W tym czasie mąż zrobi grzane wino,które wypijemy w łóżku pod ciepłą kołderką i żadne mrozy nam nie straszne 😊.A potem nastąpi szybki sen...
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako...Asia Ewelina Hb
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako ...Joanna Hb
    4. E-mail joannahebl@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. moj sposoób na szybko, ciepło i szybki sen to było by otrzymać ten oto zestaw kołdry i poduszek, oraz gorącoą herbatę i do łóżeczka
    lubię wendre na fb jako Katarzyna Kobierecka
    obserwuje blog Włosy muszą być długie jako katarzyna kobierecka
    e-mail katrina8421@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to mój mruczący rudy przyjaciel , który kładzie się na moim brzuchu i ogrzewa mnie a że leży właśnie na mnie to ja nie mogąc się poruszyć by się nie obudził sama zapadam w sen....
    2. Lubię firmę Wendre na Facebooku jako Justyna Chytrowska
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie " jako justyn\a Chytrowska
    4 E - mail : justyna1972@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to... łydki mojego męża :-D wciskam swoje lodowate stopy między jego nogi. Jak to nie pomaga to jeszcze ręce kładę w okolicach pachwin. Czuć w pierwszym momencie nagłe spięcie mojego ,,ogrzewacza" ( nie dziwne-wszak to czasem grozi wstrząsem). Niekiedy próbuje też protestować - wtedy wypominam mu jego przyjemność z powodu moich zimnych nóg i rąk latem. Daje za wygraną. Parę chwil i już jest dobrze :-)
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako Patrycja Tomaszewska
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako tusqa18
    4. E-mail tusqa18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to moje dwa ukochane sierściuchy: rudy Rudi i szara Zoja;) Te niezwykłe koty potrafią ogrzać moje zmarznięte stopy szybciej, niż najnowocześniejszy termofor, rozgrzewają zziębnięte dłonie niczym futrzana mufka a kładąc się obok grzeją mnie przez całą noc;) Co ciekawe same doskonale wiedzą, kiedy potrzebuję ciepła i bez proszenia układają się na kołdrze. Nie mam problemu z błyskawicznym zasypianiem, bo ich kojące mruczenie jest jak kołysanka i sprawia, że powieki stają się ciężkie a sen pojawia się już po kilku minutach, by za chwilę porwać mnie w objęcia Morfeusza;)
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako... swita77
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako ... magdalena switala
    4. E-mail: swita_rat[at]o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to...zacząć od samego rana energiczny dzień,z dziećmi i pracy na całym etacie nie ma mowy o nudzie :)Przed snem wyjść na krótki spacer,gorąca ale szybka kąpiel,wypicie gorącego mleka z miodem.przytulenie się do swojego partnera,zabranie większej części kołdry dla siebie :) i zasypiam zanim przewrócę się na drugi bok :)
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako...Barbara Teresa
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako ... Barbara Teresa
    4. E-mail barbaratereska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. 1) Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to... wyciszenie, lekka kolacja, ciepłe kakao, przytulenie się do Męża i okrycie ciepłą kołderką, a z kołderką od Wendre na pewno zasypiało by się jeszcze lepiej;)
    2) Lubię firmę Wendre na facebooku jako Paulina Białowieżec
    3) Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako Paulina Kasprzak
    4) email: paula844@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen mam od ponad roku – czyli od momentu kiedy na świecie pojawiła się mała istotka :) SZYBKI SEN przychodzi z łatwością po całym wyczerpującym dniu, który mam zafundowany dzięki mojej małej kruszynce :) Intensywnie i miło spędzony dzień gwarantuje mi szybki sen, który jednak nadal jest przerywany kilkoma pobudkami. Sposób na szybki – zostań rodzicem – gwarantuję Ci, że będziesz pragnąc snu, szybko zaśniesz i będziesz doceniać każdą przespaną minutę :)
    SZYBKO CIEPŁO robi mi się, gdy noszę i kołyszę moją córeczkę do snu a ona wtula się we mnie i trzyma mnie swoją malutką rączką po czym obie zasypiamy :) Ciepło robi mi się nie tylko na ciele ale i duszy jak wiem, że obok śpi mój najcenniejszy skarb :)
    2. Lubię jako Magdalena Banek
    3. Lubię profil na FP jako: Magdalena Banek
    4. Wyników będę wypatrywać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen mam od ponad roku – czyli od momentu kiedy na świecie pojawiła się mała istotka :) SZYBKI SEN przychodzi z łatwością po całym wyczerpującym dniu, który mam zafundowany dzięki mojej małej kruszynce :) Intensywnie i miło spędzony dzień gwarantuje mi szybki sen, który jednak nadal jest przerywany kilkoma pobudkami. Sposób na szybki – zostań rodzicem – gwarantuję Ci, że będziesz pragnąc snu, szybko zaśniesz i będziesz doceniać każdą przespaną minutę :)
    SZYBKO CIEPŁO robi mi się, gdy noszę i kołyszę moją córeczkę do snu a ona wtula się we mnie i trzyma mnie swoją malutką rączką po czym obie zasypiamy :) Ciepło robi mi się nie tylko na ciele ale i duszy jak wiem, że obok śpi mój najcenniejszy skarb :)
    2. Lubię jako Magdalena Banek
    3. Lubię profil na FP jako: Magdalena Banek
    4. Wyników będę wypatrywać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to...gorąca kąpiel z przyjemnymi olejkami Ostatnio uwielbiam zapach mandarynki z cynamonem, która cudownie kojarzy mi się ze świętami. Chętnie też piję gorące kakao. Jednak czasami gdy po kąpieli muszę jeszcze coś zrobić i nie mogę od razu wskoczyć do łóżka to stopy strasznie zaczynają mi marznąć. Wtedy cudownie jest mieć ciepłą i przytulną pościel w której można się przyjemnie zawinąć i szybko przywrócić odpowiednią temperaturę. :)
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako...Magdalena Madzik
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako ... FB Magdalena Madzik

    OdpowiedzUsuń
  33. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to...aromatyczna kąpiel z olejkiem lawendowym podczas której wykonuję rozgrzewający peeling. Następnie wskakuję w piżamkę z flaneli i robię sok z pomarańczy z dodatkiem miodu i imbiru. W raz z kubkiem udaję się do łóżeczka i przykrywam kołderką. A wtedy przychodzi do mnie mój naturalny termoforek- piesek, który grzeje całą noc niczym piecyk. W takich warunkach zasypiam w ciągu kilku minut i mam sny.
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako...Marta Chmielecka
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako ... Marta Chmielecka
    4. E-mail: chmielecka.martaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to gorące kakao z piankami wypite w łóżku pod kocykiem przy relaksującej muzyce! Nie ma lepszego sposoby, niż szklanka gorącego napoju, która rozgrzeje nas od środka jak i pozwoli szybko zasnąć (zawsze mama mi powtarzała, że jeśli nie mogę spać, to mam wypić szklankę mleka przed snem!)
    2.Lubię na facebooku jako Dagmara Gacek
    3.Obserwuję blog jako Dagmara Gacek
    dagmaragacek6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to słuchanie ulubionych dźwięków gitary ,które wzbudzają we mnie pozytywne emocje i sprawiają ,że czuje się bezpiecznie .Myślami jestem na łódce ,odpływam w kierunku zachodzącego słońca gdzie problemy traciły sens a liczyło się tylko tu i tera ...... rozmarzyłam się ;)

    Lubię firmę Wendre na facebooku jako Aneta Paluch
    Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jajko Aneta Paluch
    awpaluch@op.pl


    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to mój codzienny rytuał przed pójściem spać. Wykonuję go zazwyczaj zimą, bo jestem okropnym zmarźluchem. Najpierw kładę piżamę na grzejnik. To jest podstawa jeśli ma być ciepło. Potem włączam koc elektryczny, który mam pod prześcieradłem (przydaje się on szczególnie rano gdy już jednak w piecu trochę przygaśnie, a grzejniki są letnie). Potem robię sobie gorące kakałko. Przebieram się w piżame, która jest już ciepła, wskakuje do łóżka, wypijam kakałko i jest mi tak miło i przyjemnie, że bardzo szybko zasypiam. Dodatkowo koc elektryczny przydaje się gdy ma się wiecznie zimne stópki.
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako: Malinowy Skarbiec
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako: Nadia
    4. E-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to nuty ciepła, płynące z ulubionej kołderki i nuty spokoju oraz wytchnienia, biegnące wprost do moich uszu z płyty z muzyką relaksacyjną. Z takim duetem szybko odpływam do krainy swoich najpiękniejszych snów!
    2.Lubię firmę Wendre jako k.kocjan
    3. Obserwuję blog jako k.kocjan
    4. Wyników będę wypatrywać:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. 1.wyjść po obiedzie na plażę (działają i greckie i chorwackie, inne mają zapewne podobne właściwości -co koniecznie polecam do osobistego przetestowania) i położyć się na chwilę, by - z założenia- popatrzeć na wodę. Szybszego sposobu na naprawdę ciepły sen chyba nikt dotąd nie - działa na całe grupy towarzyskie! ;)
    2. Małgorzata Per
    3. Dokładnie jak powyżej
    4. Do wiadomości prywatnej :)

    OdpowiedzUsuń
  39. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to... ogrzewanie nóg o męża plecy, a później wtulenie się w niego. Ja to należe do zmarźluchów, nawet teraz siedze pod kocem. Ja powinnam mieszakć w ciełych krajach
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako...Kasia Najda Zajega
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako ... Kasia Najda
    4. E-mail kasianajda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to moje dwa kotki obok mnie które otulą ciepłem i kojącym mruczeniem.
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako Patrycja Filipowicz
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako Patrice

    OdpowiedzUsuń
  41. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to dobrze przewietrzony pokój,ciepła kąpiel,herbatka z cytrynką i malinką ,ciepła kołderka i muzyczka relaksująca lub dobra książka :)
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako Anna Zierold
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako Anna Zierold
    4. E-mail azierold@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. 1.Dobry sen to super sprawa,
    U każdej młodej mamy to podstawa,
    By w dzień mogła funkcjonować,
    Bo mały synek lubi mamie dokazywać,
    Pościel wyprana i wywietrzona,
    Na łóżku płasko rozłożona,
    Mamie miło przytulić się do podusi,
    A synek też szybko-czmyk i do mamusi,
    Cóż się dziwić kto zazna tej przyjemności,
    Przysięgnie na zawsze kołderce wierności,
    Bo kto nie lubi ciepła i miękkości,
    Dzielić się tym z innym to oznaka miłości,
    Z dobrego snu chłód nas nie wybudzi
    Bo kołdra nas ciepłem pogładzi,
    Wyspane dziecko to wybawienie,
    Każdej młodej mamy senne zbawienie.
    2. Lubię jako Żaneta Grabarek
    3. Blog obserwuje jako Maciej Grabarek
    4. zanetak@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  43. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to spokój ducha, obecność bliskich mi osób, pewność, że są bezpieczni i zdrowi oraz miłość jaką ich obdarzam każdego dnia. Ciepło w sercu to gwarancja szybkiego i spokojnego snu. To zasypianie natychmiastowe, po przyłożeniu głowy na poduszkę. To brak dręczących myśli, niepokoju i zmartwień. Miłość, przyjaźń, obecność i troska o drugą osobę.
    2.Lubię firmę Wendre jako Katarzyna Ania B.
    3. Obserwuję blog jako Katarzyna Bereś
    4. Wyników będę wypatrywać:-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Medytacja 15 minut na wyciszenie - w łóżku lub wannie. Bez komórki, filmów, książki. To uspokaja wzburzone myśli, wycisza mózg,, uwalnia od stresu - wprowadza rytuał w szalony dzień. Potem okład z mruczącego kota lub męża ;) i natychmiast zasypiam :)
    WENDRE Kamila Bienia blog jako Kambie25
    Kambie@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to wygodna poduszka,
    Jeśli taką posiadam, wcale nie wychodzę ze swojego łóżka !

    Uwaga ! Uwaga ! Z ostatniej chwili,
    Skradziona poduszka, coś Cie uczynili ?
    Z czym ja do łóżka na sen sie przygotuje,
    Moja poduszka spokojny sen gwarantuje.

    Delikatna, nie twarda, głowa sie nie zapada,
    Idealnie do kształtu głowy zawsze się układa,
    Nie może być ubita, sen łatwo nie przyjdzie,
    A z bezsenności jedynie cierpliwość wyjdzie.

    Szybko i ciepło pod kołderką swą posiadam,
    Ponieważ na spokojny sen kierunek zakładam,
    Lecz, aby szybko zasnąć poduszki potrzebuję,
    Na szybki i idealny sen właśnie takiej poszukuję !

    Od kilku dni na innej poduszce muszę zasypiać,
    Dlatego nie mogę się ostatnio przez nią wysypiać,
    Potrzebuję nowej, inaczej w łóżku swym zwariuje,
    Miękkiej i dopasowującej się- takiej oto potrzebuję !

    Kolor nie ma znaczenia, wnętrze się tylko liczy,
    I czy szybko i ciepło, i czy szybko sen się zaliczy,
    Nie będę ukrywał, to od poduszki wszystko zależy,
    Szybki i ciepły sen, poduszki miarką się mierzy !

    A więc mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to poduszka !

    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako Arkadiusz Wantuch
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako adaasiek 21
    4. E-mail : adaasiek21@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to ciekawa książka !

    Kiedy ciemno za oknami i zmrok zapada,
    Wygodnie w dużym łóżku ciało się układa,
    Lecz nie pora na sen, książki jest czytanie,
    Po niej łatwiejsze dla mnie jest zasypianie.

    Szybko pod kołderkę gdzie ciepło jest wskakuję,
    W jednej chwili, gdy się kładę, lepiej się czuję,
    Obok przy łóżku, na półeczce herbata się znajduje,
    Ona jeszcze większego ciepła ciału mojemu oferuje.

    Szybko i ciepło, ach rewelacyjnie mnie grzeje,
    Z wielkiej radości chyba za chwilę tutaj oszaleję,
    Po kilku rozdziałach, wzrok o sen się już dopomina,
    Na półkę odłożona zostaje z pociągu dziewczyna.

    Ach, jak szybko sen po relaksie tym przychodzi,
    Moje ciało na zasłużony odpoczynek odchodzi,
    Budzi się rano wypoczęte, gotowe do działania,
    Nie potrzebuje dłuższego w łóżku pozostania !

    Szybko i ciepło kołderka w łóżku rozgrzewa,
    O Szybkim śnie książka ciekawa do mnie ziewa,
    Więc kładę się wygodnie, szybko już zasypiam,
    Pracowity dzień, całą noc bez przerwy przesypiam !

    Tak szybko i ciepło i szybko się to wszystko dzieje,
    Moje ciało z radości na sen w łóżku już szaleje,
    Jest idealnie, problemów nie mamy z zasypianiem,
    Nie potrzebujemy podpierać się dalszym wylegiwaniem.

    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako Sylwia Klichowska
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako Sylwia Klichowska
    4. E-mail : xxxsylwusia26xxx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. 1. Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to ekspresowe wskoczenie pod przyjemnie lekką i puszystą kołderkę. Do tego przede wszystkim gorące herbaty owocowe lub ziołowe i oczywiście coś słodkiego. Przed snem uspokaja mnie dobra książka, kiedy podczas lektury mogę zapomnieć o stresach dnia codziennego.
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako Katarzyna Michalska
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako Katarzyna Michalska
    4. E-mail: katarzyna.michalska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to gorąca kąpiel w wannie, po brzegi wypełnionej pachnącą pianą i płatkami róż, w towarzystwie zapachowych świec. Relaks stuprocentowy i efekt szybko ciepło osiągnięty. Po takiej kąpieli szybki sen to już tylko kwestia wygodnego ułożenia się w łóżeczku i opatulenia najcieplejszym, futerkowym kocykiem.
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako Danuta B
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako Danekk 25
    4. E-mail: baranowskadanuta23@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to... utulenie do snu mojego ulubionego termoforu w kształcie misia. Ogrzewa, a dodatkowo można go utulić i słodko śnić trzymając miśka w ramionach. :)
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako... Ada Frąckowiak
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako ... Ada Frąckowiak
    4. E-mail : aducha6662@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. 1. Mój pomysł na szybko ciepło i szybko sen to jeden wielki alfabet;) Zawsze któryś z tych patentów się sprawdza;)
    A aktywność fizyczna (10 przysiadów wystarczy)
    B bieganie w kółko
    C czekolada! Taka gorąca w ulubionym kubku
    D Dobrze nagrzany termofor!
    E Efektywne przygotowanie
    F Fajny towarzysz do spania;) Może być maskotka, poduszka cz też ramię męża;)
    G gorąca herbatka
    H Higiena przed snem. Lekki prysznic i odświeżenie się.
    I ilość wypitych herbat! Żeby się rozgrzać średnio potrzebuję trzech herbat!
    J Jakość ogrzewania w domu! Żeby się rozgrzać to podkręcam grzejnik. Żeby zasnąć to znowu zmniejszam. Lepiej śpi się w chłodzie.
    K kołdra! Gruba najlepiej taka jak Wendre!
    L Latanie za dzieckiem, żeby oddał torebkę i portfel. U mnie to szybko rozgrzewa mnie;)
    M myślenie o czymś przyjemnym
    N Niemyślenie o tym zimnie!
    O ogrzanie natychmiastowe
    P Przytulenie się do męża
    R Ręce myję w ciepłej wodzie!
    S soczek malinowy i cytryna!
    T Telewizja i inne urządzenia przed snem! Im mówię NIE!
    U Ułożenie się w wygodnej pozycji
    W Wyciszenie się przed snem!
    Z Zmiana ubrania na cieplutkie! Najlepiej zrobione na drutach przez babcię!
    2.Lubię firmę Wendre na facebooku jako Izabela Bor
    3. Obserwuję blog ‘ Włosy muszą być długie’ jako Izabela B
    4. mama.izabela@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. 1. Mój sposób to igraszki z mężem, wszak to bardzo przyjemny i skuteczny sposób, nie można chyba temu zaprzeczyć, po wszystkim zasypiamy błyskawicznie uśmiechnięci od ucha do ucha, i cóż, nie da się ukryć, że jest nam ciepło :)
    2 Anna Kowal-Gąska
    3 Anna Kowal-Gąska
    4 anya_86@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

  54. 1.Mój sposób na szybko ciepło i szybki sen to... ukochany mężczyzna obok. Do, którego mogę się przytulić po ciężkim dniu. I perspektywa pobudki do pracy o 4:30. Te elementy działają na mnie niczym najlepszy środek rozgrzewająco-nasenny.
    2. Lubię firmę Wendre na facebooku jako Ania Sikora
    3. Obserwuję blog "Włosy muszą być długie" jako Anna Sikora
    4. E-mai: annasikora985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Mój sposób na szybko ciepło to:
    - grube skarpetki zakładam do tego gruba pizamke zakładam, kocykiem się otulam i do termoforka się przytulać
    A by szybko sen mieć wystarczy wypić gorące kakao i w ciągu dnia z córkami wyścigi mieć. Ponieważ całe dnie biegam za moimi corkami
    To jestem tak zmęczona
    Że zasypiam szybko zadowolona
    I śpię słodkie noce całe.
    To moje sposoby jakże skuteczne i doskonałe:)
    Ewelina Pikula
    Lubię firmę Wendre jako Ewelina Pikula.
    Obserwuje blog jako Mamusiowy Świat

    E-mail:ewelinarola92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...