środa, 6 kwietnia 2016

Aktualizacja włosowa - włosy w marcu. Akcja "Zapuśćmy się na wiosnę" Raport nr 2

 Aktualizacja włosowa - włosy w marcu. Akcja "Zapuśćmy się na wiosnę" Raport nr 2

W marcu za wiele nie działo się z moimi włosami, oprócz tego, że sobie rosły. Opanowałam nawet wypadanie włosów, z którym zmagałam się w poprzednich miesiącach. Z wypadaniem pomogło mi uporać się Serum przeciw wypadaniu włosów Dermastic oraz witaminy i minerały MultiCODE, które zakupiłam w aptece.


Dla ciekawych zdjęcie składu witaminek :


W marcu testowałam sporo nowości, jeśli chodzi o maski, a w kwestii mycia, używałam zamiennie szampon L'biotica Proffesional Therapy Silk&Shine oraz Mydło Cedrowe Babuszki Agafii.
Włosy olejowałam zamiennie olejem arganowym, olejem Bodhi oraz skwalanem z oliwek. 


Włosy w marcu urosły 2 centymetry i dwukrotnie w pracy usłyszałam nawet komplement : "Poprawiły ci się włosy" - jest to mocno motywujące, zwłaszcza wtedy, gdy powolutku zaczyna być widoczna ta żmudna pielęgnacja.
Marzy mi się aby moje włosy były już gęste, niestety wciąż ich końcówki są przerzedzone. To efekt tego, że włosy odrastały na głowie od nowa, w różnym czasie i są teraz różnej długości.


Włosy w marcu urosły 2 cm
Ich długość całkowita to : 54 cm


Postaram się jeszcze dorzucić drugie zdjęcie włosów, bo nie miał mi kto zrobić :/ Na powyższym włosy są rozwiane i nie do końca widać też długość.

Plany na kwiecień :

1. Wcierka do skóry głowy : Serum Dermastic - dokończyć ( pozostało 1/3 buteleczki). Następnie Odżywka stymulująca wzrost włosów z E-naturalne
Jeśli dotrze do mnie wreszcie Esencja Andrea, którą zamówiłam w lutym na Aliexpress to również dodam ją do odżywki z E-naturalne.


2. Suplementacja : Calcium Pantothenicum oraz Witamina D 2000


Dajcie znać jak Wasze włosy w marcu?

27 komentarzy:

  1. Nie dziwię się komplementów bo zmiany są widoczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Ja też zaczynam regenerować włosy po platynowym odcieniu... W sobotę ścięłam 10 cm ale to były takie "strzępki" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sobie nazwę tabletek spisałam i kupie po pracy w aptece ;)Potrzebowałam tych przydatnych informacji ;) bo lecą mi włosy i są cienkie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje cały czas rosną. Aż będę musiała sprawdzić ile moje mają i porównać z ostatnim mierzeniem. Cel na najbliższe miesiące to zapuszczanie i jeszcze raz zapuszczanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! 2 cm w miesiąc to bardzo dobry wynik. Mam nadzieję, że i mnie się tyle uda osiągnąć, choć marzy mi się 2,5 cm :D Bardzo ładnie wyglądają Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, jeszcze im sporo brakuje do dobrego wyglądu, ale są postępy

      Usuń
  6. Też muszę zadbać o jakieś witaminki, bo stanowczo czegoś mi brak

    OdpowiedzUsuń
  7. MULTI CODE - przydałby mi się taki suplement.

    OdpowiedzUsuń
  8. MULTI CODE - przydałby mi się taki suplement.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam moment, że nie widziałam wzrostu. Zaczęłam mierzyć i od razu milej. CO miesiąc około 1 cm było :) A teraz już wierzę im xd
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ;) zawsze coś rosną, ale to długo trwa jednak i ciężko zauważyć

      Usuń
  10. Calcium Pantothenicum super na włosy ale paznokcie ucierpiały :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać, aż moje włosy zaczną wyglądać lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi na wypadanie włosów ( długotrwałe bo aż 3 lata ) pomogły kapsułki CYNEK- SR oraz biotebal. Używałam Jantara, Cece Med ampułek od których nabawiłam się łupieżu, Olejku Orientana lecz z żadnym skutkiem. Ciężko mi dojść do ładu z moimi wysokoporkami, używam przeróżnych masek odżywek a one dalej żyją własnym życiem. Po wypadaniu na głowie została mi 1/4 moich włosów i tej wiosny chyba zaopatrzę się w doczepki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biotebal mi również pomógł i go chwalę. Wiem co to znaczy... od dwóch lat moje włosy odrastają od zera :(

      Usuń
  13. Kochana, juz i tak sa mega geste :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje włosy są rzadsze :P Więc chyba nie ma powodów do narzekań :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze tylko dobre cięcie końcówek i będziesz mieć piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...