poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Cien - Nawilżający krem do rąk

 Cien - Nawilżający krem do rąk
- opinia o produkcie 

Dzisiaj przedstawię Wam krem do rąk godny uwagi każdej z Was :) Jest to zwykły krem z oferty sklepu Lidl. Zwykły, a jednak nie zwykły. Krem firmy Cien Hydro - nawilżający. Zamknięty w miękkiej, plastikowej tubce zamykanej na klik. Krem ma kolor biały i pachnie bardzo przyjemnie. Spora pojemność i duża wydajność również działają na jego korzyść.

Cena : ok. 4 zł
Pojemność : 125 ml
Dostępność : Lidl


Co obiecuje producent? :
Wysokiej jakości formuła z kompleksem witamin chroni skórę przed wysychaniem. Szybko się wchłania i pozostawia przyjemne uczucie.

Skład :


Skład jest naprawdę dobry! Znajdziemy tu sporo nawilżaczy : już na samym początku glicerynę, następnie olej słonecznikowy, masło shea, olej migdałowy, pantenol, witaminę E oraz witaminę B3. W składzie znajduje się także lekki silikon.


PLUSY PRODUKTU :
+ Bardzo dobrze nawilża dłonie,
+ Odżywia i regeneruje,
+ Nie zostawia tłustego filmu na skórze,
+ Szybko się wchłania,
+ Ładnie pachnie,
+ Jest tani i wydajny,
+ Ma dobry skład.


Podsumowując : Bardzo dobry krem za niską cenę. Bardzo fajnie sprawdza się na dłoniach, dogłębnie je nawilża i regeneruje. Skład jego jest wyjątkowo bogaty w odżywcze składniki, co sprawiło, że postanowiłam nakremować nim włosy. Tutaj również sprawdził się świetnie. Włosy były nawilżone i odżywione po same końce. O kremowaniu włosów pisałam tutaj. Jeśli będziecie w Lidlu, warto rozejrzeć się za nawilżającym kremem Cien. Jest naprawdę godny polecenia.


Zajrzyjcie na profil Lidl Polska
 - gdzie znajdziecie sporo nowości kosmetycznych.

Znacie ten krem? Miałyście do czynienia z kosmetykami Cien?

17 komentarzy:

  1. Szkoda, że Lidla mam nie po drodze :/ Napewno będę się za nim rozglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego, ale te kosmetyki Cien kojarzy mi się z taką tandetą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie muszę zerknąć na ten kremik w Lidlu :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo nawet nie wiedziałam o jego istnieniu :) Jak skończy mi się mój garnier to lecę po niego do Lidla :)
    Zapraszam do mnie ) Reaguję na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam jakoś za lidlowymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie, taki tani a skład ma taki dobry!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji go używać, ale ja już mam swojego ulubieńca do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że Lidl jest w drugim końcu miasta i jakoś nam nie po drodze. Trzeba się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wprawdzie mam juz 2 genialne kremy do rąk muszę go wypróbować! Skład i cena bardzo zachęcające.

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uzywalam kiedys kremy tej marki teraz sie przerzucilam na VS :)

    Caroline
    http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. POLECAM KAŻDEMU ŚWIETNY I MAŁO KOSZTUJE :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skusiłam się kiedyś na niego i rzeczywiście całkiem nieźle nawilża jednak czasami jest to dla mnie niewystarczające, bo moje ręce bywają maksymalnie przesuszone ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę koniecznie wypróbować, ciekawe jak u mnie się sprawdzi na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe czy w holenderskim Lidlu go dostanę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...