środa, 20 kwietnia 2016

Cztery Pory Roku - Skoncentrowane serum do rąk i paznokci - Kuracja regenerująca i kuracja odmładzająca

 Cztery Pory Roku - Skoncentrowane serum do rąk i paznokci -
 Kuracja regenerująca i kuracja odmładzająca
- opinia o produktach 

Dzisiaj chcę Wam przedstawić niezwykle przyjemne serum do dłoni Cztery Pory Roku. W moim posiadaniu są dwa rodzaje serum : regenerujące i odmładzające. Oba sprawdzają się wyśmienicie, dlatego też spieszę, by Wam o nich opowiedzieć.
Serum Cztery pory roku zamknięte jest w plastikowej buteleczce z pompką. Sama pompka robi naprawdę świetne wrażenie. Oba sera pachną ładnie, kwiatami i cytrusami - cudownie wręcz :) Mają biały kolor i kremową konsystencję. 


Pojemność : 50 ml
Cena : 7,50 zł

Co obiecuje producent? :


Serum regenerujące : Dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych serum zapewnia intensywną regenerację dłoni. Już po pierwszym użyciu natychmiast przynosi ulgę zniszczonej i podrażnionej skórze. Serum intensywnie regeneruje i nawilża, likwiduje szorstkości skóry, wygładza skórki wokół paznokci oraz chroni ręce przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. To wszystko dzięki zawartości ekstraktu z białej herbaty, który regeneruje, odżywia i wygładza skórę dłoni oraz 5% masła shea odpowiadającego za likwidację szorstkości rąk. Dodatkowo masło zapewnia skuteczną ochronę przed wiatrem i mrozem. Uzupełnienie składu kosmetyku stanowi olej słonecznikowy zmiękczający i wygładzający ręce oraz wzmacniający barierę ochronną naskórka, a także silnie nawilżająca i łagodząca alantoina.


Serum odmładzające :  Serum dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych oraz zawartości koenzymu Q10 skutecznie opóźnia procesy starzenia się skóry dłoni. Produkt dodatkowo został wzbogacony o specjalistyczny składnik rozjaśniający plamy i przebarwienia. To wszystko dzięki zawartości składników aktywnych takich jak : tłuszcz z owoców drzewa afrykańskiego - masłosz parka, olej z pestek winogron, olej kokosowy, lecytyna, kwas stearynowy i palmitynowy oraz octan tokoferylu. Produkt przebadany dermatologicznie. 0% parabenów i alergenów. Wskazania: uelastycznienie skóry dłoni, rozjaśnianie przebarwień.

Skład serum regenerującego :


W składzie znajdziemy masło shea, olej słonecznikowy, ekstrakt z białej herbaty i alantoinę. Jest tu także silikon. Serum nie zawiera parafiny.

Skład serum odmładzającego :


W składzie serum odmładzającego znajdziemy również masło shea, oraz między innymi olej z pestek winogron, olej kokosowy. i lecytynę. To serum nie zawiera silikonu ani parafiny.


PLUSY PRODUKTÓW :
+ Dogłębna regeneracja dłoni,
+ Idealne nawilżenie,
+ Wygładzenie,
+ Zregenerowanie skóry dłoni,
+ Serum ekspresowo się wchłania,
+ Nie pozostawia tłustego filmu,
+ Pięknie pachnie a zapach na dłoniach utrzymuje się dłuższy czas,
+ Atrakcyjna cena i duża dostępność (znajdziecie je między innymi w Rossmannie).

Podsumowując : Między serum regenerującym a odmładzającym nie widzę większej różnicy, stąd też postanowiłam opisać je wspólnie. Oba działają wyśmienicie. Serum Cztery pory roku to spora dawka odżywienia dla skóry dłoni. Przy systematycznym użytkowaniu, ręce są w stanie idealnym : miękkie, gładkie i dogłębnie nawilżone. Szczerze polecam : bardzo fajne produkty do rąk, w dodatku polskiej produkcji!

Znacie serum do dłoni i paznokci Cztery Pory Roku?
 Zainteresowały Was te produkty?

22 komentarze:

  1. miałam wersję regenerującą i spodziewałam się, że to serum w każdym wariancie będzie działało podobnie, też byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odradzam wersję nawilżającą, jest beznadziejna.

      Usuń
    2. Ja nawilżającej nie mam. Te dwie są spoko, ale czytałam opinie o nawilżającej i każdy krytykuje.

      Usuń
  2. Mnie się trafiła werska nawilżająca i jest beznadziejna. Dzisiaj musiałam kupić do pracy inny krem, bo serum kompletnie sobie nie radziło z moimi na prawdę nie problematycznymi dłońmi. Ale słyszałam, że wersja regenerująca jest całkiem niezła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to serum regenerujące. Spisuje się u mnie wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że bardzo chętnie wypróbuję, bo właśnie szukam czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tych produktów, ale jakoś marka cztery pory roku nie podeszła mi

    OdpowiedzUsuń
  6. Mało znana mi firma ale chyba sie skusze :)

    http://raspberryfairies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście za firmą nie przepadam, ale może się kiedyś przełamię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam te sera i jestem z nich bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię Cztery Pory Roku, ale tych produktów jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kremy do rąk tej firmy. Serdecznie polecam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...