poniedziałek, 2 maja 2016

Cien - Krem nawilżający - Aqua Moisturising Cream

 Cien - Krem nawilżający Aqua Moisturising Cream
- opinia o produkcie


Krem nawilżający Aqua Moisturising Cream firmy Cien zamknięty jest w plastikowym słoiczku w stonowanej, biało - błękitnej kolorystyce. Krem ma kolor miętowy i lekką, mokrą konsystencję. Pachnie delikatnie i ładnie. Słoiczek kremu dodatkowo zabezpieczony jest papierowym kartonikiem z informacjami o produkcie oraz jego składem.

Pojemność : 50 ml
Dostępność : 
Lidl Polska


Co obiecuje producent? :
 Krem nawilżający Cien to :
* Długotrwałe nawilżenie - Kompleks Liftan Hydro z gliceryną i pantenolem nawilża i reguluje gospodarkę wodną skóry. 
* Pielęgnacja - Wartościowe substancje aktywne kompleksu Liftan Hydro poprawiają wygląd skóry i pozostawiają ją miękką w dotyku.
* Specjalne połączenie filtrów UVA/UVB (SPF 4) z witaminą E chroni przed przedwczesnym starzeniem się skóry spowodowanym działaniem promieni słonecznych. 

Skład :


Nie znam się zbytnio na składach kremów do twarzy. Z tego co wiem, znajduje się tutaj już na samym początku nawilżająca gliceryna oraz nawilżający alkohol cetylowy.  Następnie znajdziemy pantenol - czyli prekursor witaminy B5, później alantoina, nawilżający olej z pestek jabłka, ekstrakt z prosa, wyciąg z jęczmienia oraz łubinu, witamina E. 
Oprócz tych dobrych rzeczy, znajdziemy w tym kremie również dwa silikony, dwa parabeny oraz konserwanty.


PLUSY PRODUKTU :
+ Krem jest lekki,
+ Szybko się wchłania,
+ Nie powoduje świecenia się twarzy,
+ Nie zapycha porów,
+ Bardzo dobrze nawilża,
+ Nie roluje się,
+ Jest tani i wydajny,
+ Ładnie pachnie,
+ Nie podrażnia i nie uczula.


Podsumowując : Krem nawilżający Cien "Aqua Moisturising Cream" nawilża bardzo dobrze cerę. Poziom tego nawilżenia utrzymuje się bardzo długo. Idealnie nadaje się pod makijaż lub pod podkłady mineralne. Sprawia, że podkład dłużej trzyma się na naszej buzi. Krem nie powoduje rolowania się. Nie zapycha porów, nie przetłuszcza cery. Jest lekki i bardzo szybko się wchłania. Jeśli szukacie dobrze nawilżającego kremu do twarzy o atrakcyjnej, niskiej cenie, krem Cien z Lidla jest naprawdę godny uwagi pod tym względem.


Znacie ten krem? Używacie kosmetyków Cien?

23 komentarze:

  1. Fajny :) Jak skończy mi się mój to może kupię. Choć wiem, że ma pewnie małe wzięcie bo zazwyczaj mały odsetek kupuje nawilżenie. Gdy ktoś zaczyna z kremami to chyba przeciwzmarszczkowymi.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego kremu nie miałam, ale markę CIEN stosuję. Są to dobre kosmetyki w przystępnym cenach

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor kremu jest mega :-D jednak staram się unikać parabenów i głównie dlatego bym go nie kupiła

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ma fajny kolor :D moja skóra potrzebuje nawilżenia, więc może kupię
    https://karolinastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Naczytałam się o nm dużo dobrych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o marce Cien (głównie o aloesowym szamponie, który pojawia się bardzo rzadko..), ale o tym kremie już nie. Używam tera innego, ale jeśli ten dobrze nawilża to kiedyś na pewno po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z serii Cien kremu do twarzy akurat nie miałam ale inne kosmetyki spisywały się okej, więc warto spróbować.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie wczoraj kupiłam ten kremik w Lidlu, jedyny mały minus to to, że po posmarowaniu skóra świeci się przez pewien czas, ale za to jest dobrze nawilżona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wybrać się do Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, nawet nie wiedziałam że Cien ma takie cudeńka :) Koniecznie sprawdzę na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny wpis,bardzo pomocny ponieważ dzisiaj w Lidl widziałam dziewczynę,która kupiła aż 6 opakowań tego produktu,to chyba musi byc dobry :D Mam tylko jedną uwagę odnośnie tego co napisałaś: też nie jestem kosmetologiem ani dermatologiem ale tyle już tych blogów i opinii się naczytałam w życiu z troski o moją skórę i jestem zaskoczona,że napisałaś,że alkohol nawilża,wszyscy wszędzie mówią,że on właśnie wysusza skórę i jest niedobry jako składnik kremów,a jedynie jest dobry w tonikach :)

    Nie wiem zresztą,tyle opinii ile ludzi na świecie i każdy ma swoją teorię.Ja mam swoją i brzmi ona tak,odnośnie wszystkiego w zasadzie : im mniej składnikow zawartych w produkcie tym lepiej.I ten skład mnie nie zachęca,cała tablica mendelejwa :D Ale chyba się skuszę i przetestuję ponieważ w UK one kosztują bodajże funta nawet jak nie mniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alkohol cetylowy to alkhol tłuszczowy czyli ten dobry, jeśli w składzie występuje sam napis alcohol bądź alcohol denat to znaczy że jest kn wysuszający

      Usuń
  12. Dawno go nie miałam, ciekawa go jestem ponownie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...