czwartek, 18 sierpnia 2016

Dafi - Butelka filtrująca do wody kranowej

 Dafi - Butelka filtrująca do wody kranowej
 - opinia o produkcie


Filtrowanie wody kranowej weszło mi w krew jak chyba nic innego. Zwykle do tej czynności używam dzbanków, aczkolwiek pojawiła się na rynku nowość w postaci butelki filtrującej wodę kranową firmy Dafi i postanowiłam ją  wypróbować.
Butelka filtrująca Dafi ma ergonomiczny kształt, dobrze leży w dłoni. Posiada zakrętkę z dzióbkiem do picia. Wewnątrz butelki mieści się malutki filtr węglowy, który ma wymienne wkłady. Butelka jest lekka. Waży tylko 33 gramy.


Cena : około 35 zł
Pojemność: 0,5 l
Wydajność filtra:  150 l wody miesięcznie
Dostępność : Dafi (widziałam ją także w ofercie Rossmanna)


Co obiecuje producent? :
Butelka filtrująca została zaprojektowana dla osób, które doceniają rolę regularnego nawadniania organizmu, uprawiają sport i praktykują zdrowy styl życia. Butelka wyposażona jest w unikatowy filtr węglowy, który usuwa smak i zapach chloru z wody kranowej. Zastępuje 300 półlitrowych butelek PET, dzięki czemu do środowiska nie trafia rocznie ok. 26,4 kg plastiku! 


Butelka Dafi wyposażona jest w unikatowy wymienny co miesiąc filtr węglowy (100% naturalne medium filtrujące wytwarzane z łupin orzecha kokosowego). Usuwa on z wody kranowej nieprzyjemny smak i zapach chloru. Pozostawia niezmienioną ilość minerałów naturalnie w niej występujących (głównie wapnia i magnezu), dzięki czemu woda zachowuje cenne dla zdrowia pierwiastki. Lekko podwyższa pH wody, co przekłada się na jej jakość. Wykonana jest z przezroczystego, wytrzymałego tworzywa. Jest całkowicie pozbawiona szkodliwego Bisfenolu A i dopuszczona do kontaktu z wodą na podstawie odpowiednich atestów.


Gdzie używać butelki filtrującej Dafi?
  • Podczas aktywności,
  • Na wakacjach,
  • Na spacerze,
  • W domu, w pracy, w szkole.

Po co filtrować wodę? :

1) Aby pozbyć się zanieczyszczeń, metali ciężkich, pestycydów, żelaza i kamienia,
2) Uzyskać dzięki temu wodę naprawdę dobrej jakości, krystalicznie czystą i zdrową,
3) Uzyskać wodę zdatną do zaparzenia herbaty, kawy, a także spożywania bezpośrednio zamiast kupowania wody źródlanej,
4) Pijąc filtrowaną wodę oszczędzasz pieniądze - bo nie wydajesz ich na wodę w butelkach,
5) Dodatkowo pojawia się aspekt ekologiczny - nie produkujesz ogromnej ilości śmieci w postaci plastikowych butelek, z którymi nie wiadomo co zrobić.
6) W pielęgnacji włosów butelka filtrująca również okaże się bardzo pomocna. Ostatnie płukanie włosów po umyciu warto wykonać wodą przefiltrowaną. Włosy staną się miększe i milsze w dotyku a końcówki nie będą aż tak suche. Ma to związek z chelatowaniem włosów a filtrowana woda ogranicza osadzanie się na włosach metali ciężkich, pochodzących z twardej wody. Efekt osadzania się na włosach nadmiaru minerałów, to właśnie przesuszone końcówki, podatne na rozdwajanie się, łamanie - często zakończone białymi kuleczkami na końcu włosa. 
PLUSY PRODUKTU :
+ Butelka Dafi jest trwała, lekka i poręczna,
+ Ma opływowy kształt i dobrze leży w dłoni,
+ Jest to produkt polskiej produkcji,
+ Posiada wygodny, sportowy korek, dzięki czemu w łatwością możemy biegać z butelką i nie ma ryzyka, że woda nam się wyleje,
+ Butelka jest wielokrotnego użytku - korzystając z niej chronisz środowisko,
+ 1 filtr może zastąpić aż 300 butelek o pojemności 0,5 litra!
+ Butelka fajnie sprawdza się podczas górskich wycieczek (które towarzyszą mi w życiu bardzo często). W momencie kiedy docieramy do schroniska, możemy "zatankować" swoją butelkę filtrującą wodą z kranu i nie musimy płacić 8 zł za jedną buteleczkę wody (bo takie ceny obowiązują 1000 metrów nad poziomem morza) :D


Jakie są zalety butelki filtrującej Dafi?
Przede wszystkim taką butelkę można mieć zawsze przy sobie. Możemy zabrać ją w podróż, na wakacje. Można z nią biegać, spacerować. Korzystać z ogólnodostępnych zbiorników wody ( w większych miastach są specjalnie wyznaczone miejsca, gdzie możemy zaczerpnąć wody do takiej buteleczki). Sprawdzi się także w pracy ( z łatwością zmieścimy ją w kobiecej torebce).  Butelka filtrująca to także rozwiązanie w ekstremalnych sytuacjach, gdzie nie mamy możliwości nabyć napojów chłodzących. Wystarczy mieć ją przy sobie i skorzystać z pierwszego lepszego ujęcia wody pitnej ;) Bardzo fajna sprawa - polecam każdemu. Moim zdaniem rzecz bardzo przydatna w codziennych sytuacjach. 


Co myślicie o takich butelkach filtrujących? Filtrujecie wodę?

18 komentarzy:

  1. Dzisiaj się nad nią zastanawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna i przydatna rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealna , mam dzbanki Dafi i chciałbym aby dołączyła do nich ta butelka . zamierzam zapisać się na siłownie, byłaby idealna.

    OdpowiedzUsuń
  4. O...coś dla mnie :) Genialna sprawa. Zwłaszcza z tymi górami :D Na pewno ułatwia to sprawę. Ciekawe jakby sprawdziła się z wodą górską/ źródlaną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Polsce nie filtruję wody, jednak w Niemczech mamy bardzo twardą wodę i przydałby się taki filtr, muszę się w niego zaopatrzyć ale może w taki większy jak dzbanek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam dużo dobrego o tych butelkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj przydałaby mi się taka na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatna rzecz na spacery z dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ją i bardzo polecam :) Na starym blogu mam recenzję, którą przenoszę dzisiaj/jutro na nowego bloga i dodam coś więcej o butelce, bo użytkuję ją już ponad miesiąc :) Ogólnie bardzo polecam, kupiłam w Rossmannie akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma taką buteleczkę i naprawdę mi się przydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w domu dzbanek filtrujący wodę, ale o takowych butelkach jeszcze nie słyszałam :). Z dzbanka zanim tą wodę przefiltruje, a potem przeleje do butelki to mija trochę czasu. Jak się śpieszę to nie ma szans zdążyć to zrobić, a taka butelka to wielkie ułatwienie :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł, ja jak na razie mam dzbanek filtrujący, ale butelka też wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...