wtorek, 21 lutego 2017

Nowości z SheIn - żakiet w kropki i sweter z łatkami. Co będzie modne wiosną 2017?

Nowości z SheIn - żakiet w kropki i sweter z łatkami.
 Co będzie modne wiosną 2017?

Dzisiaj chcę Wam pokazać reszt nowości, które w tym miesiącu zamówiłam w sklepie SheIn. Jest to żakiet w kropki oraz czarny sweter z łatkami na łokciach. Obie rzeczy wypadły w realu bardzo fajnie pod względem jakości. Sweterek mógłby być troszkę dłuższy, ale na niższe osoby, niż ja będzie ok. Żakiet jest rewelacyjny - bardzo w stylu retro, idealny do pracy, dobrze skrojony - warty polecenia. 



Przejrzałam również wiosenne nowości w SheIn i w oko rzuciło mi się kilka fajnych rzeczy.


 Widać, że wiosną nadal modne będą welury i aksamity, kurtki w stylu bomberki, naszywki i kwiatowe printy. Jeżeli chodzi o kolorystykę, rządzić będzie wojskowa zieleń oraz pudrowy róż.


KLIK   KLIK   KLIK


KLIK  KLIK  KLIK

--- SHEIN ---

 Czarny sweter : KLIK
Żakiet  kropki : KLIK

Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

32 komentarze:

  1. Sweterek i żakiecik całkiem fajne :) Żakiecik już widzę z rozkloszowaną spódniczką za kolano :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz. Fajny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny żakiet w groszki, wspaniale wyglądasz <3
    Klik - będę wdzięczna za to samo

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, żakiet nie w moim stylu, ale na sweterek się nawet bym skusiła :)
    Pozdrawiam,

    Miśka
    http://miskagrabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja:)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakiecik bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kropki,sama mam kilka rzeczy o tym wzorze:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszywki i kwiatowe printy na wiosnę- jestem za :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely outfit dear!^-^
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny ten żakiet, uwielbiam groszki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...