wtorek, 28 lutego 2017

Ruke - Multimedialne lustro LED - czyli zaprojektuj samodzielnie nowoczesnego mercedesa wśród luster - Lustrodlaciebie - Jak dbać o lustro LED?

 Ruke - Multimedialne lustro LED -
 czyli zaprojektuj samodzielnie nowoczesnego mercedesa wśród luster 
- Lustrodlaciebie -
Jak dbać o lustro LED ?


Kilka razy pisałam Wam już, że udało nam się z mężem kupić mieszkanie i jesteśmy na etapie remontowania i urządzania się ;) Ciężki czas! Oprócz tego, że masa roboty, to jeszcze trzeba znaleźć czas, by pójść do pracy ale i trochę pożyć :) Co jakiś czas piszę Wam o nowościach, w które wyposażam mieszkanie.

Dzisiaj chcę Wam pokazać coś fantastycznego. Coś, co kupiłam jako praktyczne wyposażenie ale i niepodważalną dekorację. Jest to multimedialne lustro LED firmy RUKE. Lustro wprawdzie planowałam do wyposażenia łazienki, ale niestety jak to kobieta, źle wymierzyłam i jest za duże. Umiejscowienie go w łazience wymagałoby przeróbek baterii prysznicowych itd. - musiałam niestety zrezygnować z tej opcji :(


Znalazłam jednak ciekawe zastosowanie dla lustra - mimo iż jest łazienkowe. Tak naprawdę wcale nie ma reguły, by nie mogło być wykorzystane w innym pokoju. Tak więc postanowiłam zamontować je w sypialni nad toaletką. 


Póki co sypialnia nie posiada mebli, bo jeszcze się nie przeprowadziliśmy. Stąd też wykorzystałam na potrzeby zdjęcia prowizoryczną komódkę. Myślę jednak, że po pełnym umeblowaniu lustro będzie robiło fenomenalne wrażenie w pokoju. Już na ten moment wygląda fantastycznie!
Co ciekawe, włączone lustro tak dobrze oświetla pomieszczenie, że niekonieczne jest zapalanie światła.


Co przesądziło o tym, że zdecydowałam się na multimedialne lustro RUKE?

Przede wszystkim najnowsza technologia produkcji oraz to, że na stronie lustrodlaciebie.pl z której je zamawiałam, mogłam samodzielnie skonfigurować moje własne lustro!

Tym sposobem wybrałam nie tylko model, ale także opcję wbudowanego dodatkowego lusterka powiększającego - do makijażu, z pięciokrotnym powiększeniem i dodatkowym podświetleniem LED (jest to właśnie to kółeczko).


Lustro dotarło do mnie kurierem - zapakowane bardzo starannie i bezpiecznie. Dodatkowo wyczytałam informację, że opakowania otrzymywane są w procesie recyklingu z technologią eco-safe. Świadczy to bardzo dobrze o producencie, ponieważ dba on także o środowisko naturalne.


Model mojego lustra nazywa się Quadro LED z oświetleniem LED i charakteryzuje się tym, że jest wykonane z  najlepszych jakościowo tafli lustrzanych z teflonową powłoką. Teflon zabezpiecza taflę przed korozją oraz porysowaniem. Dodatkowo wpływa na lepszą trwałość i wytrzymałość lustra.

Lustro posiada podświetlenie w postaci wypiaskowanych kwadratów, a światło przedostające się przez nie dodaje lustru nowoczesności i blasku. Dzięki zastosowaniu technologii Power LED podświetlenie jest intensywne i równomiernie przechodzi przez wypiaskowane elementy. Idealnie sprawdzi się w nowoczesnych łazienkach i przy codziennym użytkowaniu.

Zastosowanie konstrukcji Super slim umożliwi zamontowanie lustra w odległości jedynie 2,8 cm od ściany. Lustro posiada wszystkie atesty bezpieczeństwa oraz zostało przebadane przez niezależny ośrodek certyfikujący.


Model posiada klasę szczelności IP44, dlatego bezpiecznie można go zamontować w całej strefie II łazienki - czyli bardzo blisko wanny lub kabiny prysznicowej - co według mnie jest świetną opcją dla małych, nieustawnych łazienek. U mnie lustro zawisło w sypialni z racji mojej własnej pomyłki w pomiarach :) Nie martwi mnie to jednak zbytnio, ponieważ wygląda równie fantastycznie, a do wykonywania makijażu sprawdzi się dużo lepiej przy toaletce, bo tam zwykle się maluję :)

Lustro Ruke posiada trzy letnią gwarancję, tworzone jest na bazie wysokogatunkowych tafli zabezpieczonych grubą warstwą teflonową. Podzespoły luster ledowych jak i luster tradycyjnych produkowane są w krajach Unii Europejskiej i spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa. Idealnym dowodem jakości tych produktów są liczne certyfikaty i nagrody konsumentów a w szczególności certyfikat "Najlepsze w Polsce". Jakość mówi sama za siebie.


Wracając do opcji konfiguracji lustra - możemy wbudować w nie dodatkowo : zegar, matę grzewczą, która zapobiegnie parowaniu, zmienić barwę i kolor światła, dołączyć szklaną półkę czy wbudować gniazdko elektryczne - bardzo przydane do suszenia włosów chociażby :) Największą jednak frajdą jest moduł Bluetooth z głośnikami, dzięki któremu nasze lustro może odtwarzać muzykę! Mało tego, lustro możemy obsługiwać nawet z pilota.

Możemy zamontować dowolny przełącznik, który włączy nam lustro lub wyłączy. Ja wybrałam opcję podstawową, jednak dla bardziej wymagających też się coś znajdzie : sensor ruchu - dzięki któremu za pomocą gestów możemy obsługiwać nasze lustereczko :)


Pięknie fazowane krawędzie lustra sprawiają, że wygląda ono wyjątkowo nowocześnie i elegancko. Możemy jednak dobrać inny rodzaj szlifowania jego brzegów lub dołożyć aluminiowe obramowanie. Co tylko sobie wymyślimy :)

Co do ceny lustra - nie jest najgorzej, biorąc pod uwagę nowoczesną technologię i wysoką jakość. Wszystko oczywiście zależy od opcji, które sobie w nie wbudujemy oraz od jego rozmiaru. Najmniejsze kosztuje około 350 zł.


Jak dbać o lustro LED ?

Lustro teflonowe wymaga specjalnego traktowania. Po pierwsze należy myć je miękką ściereczką z mikrofibry przy użyciu wody z mydłem, płynu do naczyń lub środka do czyszczenia luster i szyb. Ważne aby w żadnym wypadku nie używać środków na bazie amoniaku, alkoholu oraz środków o właściwościach ściernych. Dokładnie należy również osuszać krawędzie lustra. Jeśli właściwie o nie zadbamy, będzie służyło nam przez całe życie. 


Lustro RUKE to taki mercedes wśród luster. Nie sądziłam, że można mieć w domu gadżet tak bardzo osobisty, indywidualny, spersonalizowany i zaprojektowany przez nas - a przy okazji bardzo praktyczny, przydatny i ujmujący swoim designem i wyrafinowanym wyglądem. Technologia świetlna LED jest dodatkowo bardzo energooszczędna. Całość idealnie obrazuje ten filmik :


Myślę, że nowoczesne lustro Ruke spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających osób. Będzie także idealnym wyposażeniem nowoczesnych salonów fryzjerskich czy gabinetów kosmetycznych. Wydaje mi się również, że jest to inwestycja na lata - bo tak naprawdę ile razy w życiu kupiłyście lustro? Z reguły takiego zakupu dokonujemy tylko wtedy, gdy zmieniamy meble, aranżację, remontujemy, urządzamy się. Później już nikt o tym nie pamięta :) W życiu pojawiają się przecież inne, ważniejsze wydatki. Jestem więc tego zdania, że warto zainwestować w coś z górnej półki, oczywiście w granicach naszego, racjonalnego budżetu. 

Jestem ciekawa czy zaciekawił Was "lustrzany mercedes"? :) 
Słyszałyście już o multimedialnych lustrach LED?

24 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tego typu lustrze. Bardzo zaciekawił mnie "lustrzany mercedes". Moim zdaniem to eleganckie, piękne , funkcjonalne lustro , które chciałabym mieć w swoim pokoju. Może kiedyś się spełni moje marzenie - o posiadaniu tego cudeńka. 😊










    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwałam je mercedesem, bo naprawdę jego funkcjonalność to klasa sama w sobie ;)

      Usuń
  2. Do tej pory nie słyszałam o multimedialnych lustrach LED. Bardzo ciekawe :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie lustro to świetna sprawa :) Jak zrobię remont w chałupie, pomyślę o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jest! <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednym słowem bajer ;) Fajnie by było mieć w domu takie lustro

    OdpowiedzUsuń
  6. Super lustro!!! Naprawdę robi wrażenie. Też muszę takie mieć <3
    Robisz makijaż i słuchasz ulubionej muzyki. Extra

    OdpowiedzUsuń
  7. Super lustro!!!Naprawdę robi wrażenie, też muszę takie mieć <3
    Super sprawa-robisz makijaż i słuchasz ulubionej muzyki.Extra

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne, pierwszy raz widzę takie fajne lustro

    OdpowiedzUsuń
  9. Lustro na pilota, wow wspaniały bajer! Ja mam nad toaletką małe jak ta okrągła część. najbardziej cieszę się, że jest ruchome :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...