poniedziałek, 26 czerwca 2017

Bioika - DNC - Kwas hialuronowy do skóry delikatnej

Bioika - DNC -  Kwas hialuronowy do skóry delikatnej
- opinia o produkcie


Kwas hialuronowy cenię sobie od dawna. Zarówno w kwestii pielęgnacji mojej cery, jak i włosów. Kwas hialuronowy to świetny humektant, który jak niewiele innych, potrafi dać maksymalne nawilżenie. W wersji wygodnej i takiej, którą zawsze możemy mieć pod ręką, znalazłam go wśród rosyjskich kosmetyków DNC. 


Kwas hialuronowy do skóry delikatnej DNC zamknięto w kolorowym kartoniku. Wewnątrz znajduje się plastikowe opakowanie z malutką pompką. Dzięki takiemu rozwiązaniu mamy pewność, że aplikacja jest higieniczna a do produktu nie dostają się niekontrolowane bakterie. Kwas jest bezbarwny i bezzapachowy. Wchłania się natychmiastowo, pokrywając skórę delikatnie tłustawą warstwą.

Cena : 24 zł
Pojemność : 10 ml
Dostępność : bioika.pl


Co obiecuje producent? :

Kwas hialuronowy do skóry delikatnej wiąże i zatrzymuje poziom nawilżenia, w rezultacie skóra wygląda młodo. Kwas hialuronowy to naturalna część struktury naszej skóry. Stosując kwas hialuronowy przywracamy poziom kwasu hialuronowego, skóra staje się bardziej elastyczna. Super intensywne nawodnienie naskórka znacznie zwiększa swoje właściwości ochronne. Poprawia koloryt i teksturę skóry. Po zastosowaniu kwasu hialuronowego skóra jest miękka, gładka i elastyczna.

Kwas hialuronowy to jeden z najsilniejszych czynników w zachowaniu młodości i piękna skóry.  Specjalna formuła pozwala cząsteczkom kwasu hialuronowego przenikać w głąb skóry, przywracając elastyczność i gładkość skóry. Kwas hialuronowy jest jednym z najskuteczniejszych środków utrzymujących poziom nawilżenia skóry. Ma bardzo szybkie działanie przeciwzmarszczkowe, rezultat stosowania kwasu utrzymywany jest bardzo długo.


Kwas hialuronowy - dzięki temu, że posiada właściwości łączenia włókien kolagenowych oraz wiązania cząsteczek wody, zapewnia nam jędrną, nawilżoną i odżywioną skórę. Dodatkowymi zaletami jest to, że może on również łagodzić stany zapalne. Z wiekiem jednak jego ilość w skórze maleje, co prowadzi do powstawania zmarszczek. Wykorzystuje się go do wypełniania zmarszczek, podnoszenia owalu twarzy, ujędrniania i rewitalizacji skóry, wygładzania zmarszczek na szyi i dekolcie. Tworzy też powłokę ochronną na naszej skórze, która zapobiega utracie wilgoci, przez co możemy dłużej cieszyć się jędrną, miękką i piękną skórą.

Sposób użycia: nanieść na czystą skórę lekko wmasowując. Uwaga : Nie należy stosować bezpośrednio przed wyjściem na dwór w niskich temperaturach.


Moja opinia o produkcie :

Tak jak wspomniałam na początku postu : kwas hialuronowy przewija się w mojej kosmetyczce co jakiś czas. Lubię mieszać go z olejem arganowym 100% i wtedy otrzymuję niesamowicie nawilżające i odmładzające serum bez niepotrzebnej i niezdrowej chemii. Efekty po takich minimalnych kosmetykach potrafią być naprawdę maksymalne.

Kwas hialuronowy nawilża najlepiej ze wszystkich znanych mi substancji. Cera jest po nim miękka, delikatna w dotyku, subtelna, pięknie wygładzona. Nie traci nawilżenia przez długi, długi czas. 
To kosmetyk bardzo szybki w użyciu i ekspresowo działający. Wnika w skórę i od razu odczuwamy efekt jego działania. Kwas jest wydajny -  w celu pełnej aplikacji wystarczą 2 - 3 kropelki.

Jeśli chodzi o stosowanie go - wolę nakładać kwas na noc. Z prostego względu. Kilka razy użyty na dzień powodował rolowanie się pod podkładem. Niezbyt dobrze współpracuje z makijażem - chyba, że nałożymy go odpowiednio wcześniej. Ja z reguły maluję się rano i zajmuje mi to około 5 minut - przed makijażem nakładam zwykle krem, serum lub bazę. Czasami nałożyłam podczas tego etapu kwas i niestety rolował się. 

Kwas hialuronowy ma niesamowity potencjał w pielęgnacji i myślę, że każdej z Was jego działanie się spodoba. Z reguły kupowałam kwas  hialuronowy w postaci półproduktów o stężeniu 1,5% lub 3% - są wtedy dużo tańsze. DNC wprowadziło gotowy produkt, w ładnym, wygodnym opakowaniu z pompką. Myślę, że to już indywidualny wybór każdej z Was który kwas hialuronowy wybierzecie. Więcej o kwasie przeczytacie również w tym poście :  Kwas Hialuronowy i jego nawilżający wpływ na włosy i cerę.

Używacie kwasu hialuronowego? Jak się u Was sprawdza?
Zainteresował Was kwas DNC?

6 komentarzy:

  1. ciekawy produkt ja jednak omijam intuicyjnie produkty rosyjskie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja kolejny raz napiszę, muszę go sobie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kwas hialuronowy jeśli chodzi o włosy, jednak do twarzy jeszcze nigdy go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś stosowałam pomadkę z kwasem na usta :D Troszkę się powiększyły, ale przede wszystkim nawilżyły i wygładziły.

    Cena tego kwasu jest zaskakująco niska :o A produkt chyba wydajny, skoro starczą 2-3 kropelki.

    Ciekawy czy stacjonarnie w drogeriach jest dostępny jakiś podobny produkt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...